Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-11, 19:33   #21
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.069
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Abonnerer.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv  
Gammel 26-11-11, 19:36   #22
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

To nye dingser til Pandoraarmbåndet har jeg også fått kjøpt meg:

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 27-11-11, 00:37   #23
fimba
Superaktiv
 
fimba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
Innlegg: 324
fimba er litt kulfimba er litt kul
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Jeg og mannen er på kjærestetur til Stockholm denne helgen, og vips så hadde han kjøpt julegave til meg.

Burberrys "Medium smoked check tote". Nydelig og klassisk, passer til det meste.


Og et silketørkle i 70x70 cm:

Fytti steike så lekkert! Hvor er dette kjøpt? På taxfree? Kjempefint! Lurer på hva det koster

__________________
føyelig
fimba er ikke aktiv  
Gammel 27-11-11, 00:58   #24
fimba
Superaktiv
 
fimba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
Innlegg: 324
fimba er litt kulfimba er litt kul
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

T-shirt fra HM:


Kostet hele 30 kroner

__________________
føyelig
fimba er ikke aktiv  
Gammel 27-11-11, 02:06   #25
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Opprinnelig lagt inn av fimba, her.

Fytti steike så lekkert! Hvor er dette kjøpt? På taxfree? Kjempefint! Lurer på hva det koster

Ja, det er kjempelekkert!
Dessverre er det nix taxfree (eller mener du dutyfree som på flyplass?) siden det ikke praktiseres momsrefusjon mellom de nordiske landene, men vi får jo en fordel av en sterk krone mot svenskenes og sparer dermed ca 15 %. Kjøpt i en kjekk liten butikk i Västerlånggatan i Gamla stan, husker ikke i farten hva den heter.

Var heldig og fikk herlighetene på salg, "kun" 4000 for veska og 900 for sjalet.
Ordinære priser her i Sverige er 6700 og 1600.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 27-11-11, 11:35   #26
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Opprinnelig lagt inn av fimba, her.

Hvor er denne fra? Og hva kostet den?

Den er fra Cream. Nydelig strikket kjole med fine detaljer. Pen flatterende fasong også. Kostet 850,-

Knerten er ikke aktiv  
Gammel 27-11-11, 13:07   #27
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Fått denne fra Tante Bruun og den er bare nydelig.
Perfekt til både tights og olabukse. Chill Norway, kjøpte den på halv pris. Min sitter litt mer etter og ser mer innsvinga ut.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv  
Gammel 27-11-11, 19:02   #28
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Jeg kjøpte meg et utrolig stilig kjørt på marked i Camden. Siden jeg sitter på IPad kjøpt på Black Friday salg i London, vet jeg ikke hvordan jeg legger inn bilde.
Men det er det med Daisy son finnes på denne side: nicolaquilter.com/shop

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv  
Gammel 27-11-11, 19:52   #29
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.250
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Ja, det er kjempelekkert!
Dessverre er det nix taxfree (eller mener du dutyfree som på flyplass?) siden det ikke praktiseres momsrefusjon mellom de nordiske landene, men vi får jo en fordel av en sterk krone mot svenskenes og sparer dermed ca 15 %. Kjøpt i en kjekk liten butikk i Västerlånggatan i Gamla stan, husker ikke i farten hva den heter.

Var heldig og fikk herlighetene på salg, "kun" 4000 for veska og 900 for sjalet.
Ordinære priser her i Sverige er 6700 og 1600.

Jeg har samme veske, er så fornøyd med den!....men den begynner å bli litt grå her og der på skinnet,har du noen formening om hvordan du renser skinnet ?

Mamari er ikke aktiv  
Gammel 27-11-11, 19:59   #30
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Eg har kjøpt meg dette fra Thomas Sabo:

Med denne dingsen til å henge på:

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv  
Gammel 27-11-11, 23:08   #31
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Nå er jeg på vanlig pc.

Dette skjørtet kjøpte jeg.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg KNEE%20PURPLE%20AND%20RED%20DAISY.jpg (86,4 KB, 62 visninger)
__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv  
Gammel 28-11-11, 00:03   #32
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

Jeg har samme veske, er så fornøyd med den!....men den begynner å bli litt grå her og der på skinnet,har du noen formening om hvordan du renser skinnet ?

Ville prøvd litt forsiktig med vann og bittelitt såpe, evt rensemiddel beregnet på skinn. Kan kjøpes på skobutikk o.l. Tenkte jeg skulle impregnere veska godt før jeg tar den i bruk, så blir den lettere å holde ren.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 28-11-11, 18:44   #33
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

2 kjoler på salg, som jeg har ønsket meg LENGE!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv  
Gammel 28-11-11, 18:47   #34
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Jeg kjøpte meg et utrolig stilig kjørt på marked i Camden. Siden jeg sitter på IPad kjøpt på Black Friday salg i London, vet jeg ikke hvordan jeg legger inn bilde.
Men det er det med Daisy son finnes på denne side: nicolaquilter.com/shop

Det korte eller det lange? De var skikkelig fine!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 28-11-11, 18:49   #35
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Ville prøvd litt forsiktig med vann og bittelitt såpe, evt rensemiddel beregnet på skinn. Kan kjøpes på skobutikk o.l. Tenkte jeg skulle impregnere veska godt før jeg tar den i bruk, så blir den lettere å holde ren.

Jeg leste i et interiørblad i går om at man skulle bruke grønnsåpe med vann, ikke for mye såpe. Ikke for mye på så at det blir skikkelig vått, men ha ut over hele så at man ikke fikk flekker. Tørke av og tørke når det har tørket så at man får fjernet eventuelle rester. Bruk myk klut, ikke microfiber.

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 28-11-11, 19:03   #36
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Jeg skylder på deg, Mams!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 28-11-11, 19:30   #37
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.015
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

2 kjoler på salg, som jeg har ønsket meg LENGE!

Kjempefine, Salt! Hvilket merke er det?

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv  
Gammel 28-11-11, 19:35   #38
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Iiiik, det var fine skjørt! :ønsker seg et sånt med øyenstikker:

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 28-11-11, 20:08   #39
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Kjempefine, Salt! Hvilket merke er det?

Det er Plus Collection og Zizzi. Begge fra Ellos - stormote, med andre ord.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv  
Gammel 28-11-11, 20:14   #40
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.069
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

HVa er minste størrelsen i stormote? De var så fine!

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no