Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-08-11, 23:34   #101
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Opprinnelig lagt inn av Krem, her.

Den samme har jeg kjøpt meg. Fin!

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 21-08-11, 00:37   #102
A&A
Aktiv
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 219
A&A er litt kulA&A er litt kul
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden



Og gråe flece sokker til å ha inni.

__________________


Sist redigert av A&A : 21-08-11 kl 00:40. Årsak: Glemte bilde av støvlen.
A&A er ikke aktiv  
Gammel 21-08-11, 00:47   #103
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Den var fin Nessie.
Tror jeg må bestille den for å prøve, har planer om slik kjole til julebord.
Men alltid vanskelig med str. Jeg er mellom 40 og 42 nå.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv  
Gammel 21-08-11, 07:54   #104
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Jakker til hu mor:







__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv  
Gammel 21-08-11, 08:38   #105
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Hvor kjøpte du Kari Traa-jakka, MissS?

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv  
Gammel 21-08-11, 09:21   #106
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Hvor kjøpte du Kari Traa-jakka, MissS?

På flust.no. De har den på sportsmann.no også, men der er den dyrere.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv  
Gammel 21-08-11, 09:25   #107
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Jeg vil ha denne!
Noen som har sett den noe sted? Det er Bergans.
Edit: Jeg får lagt av når den kommer inn.


Sist redigert av Joika : 24-08-11 kl 21:29.
Joika er ikke aktiv  
Gammel 23-08-11, 09:57   #108
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv  
Gammel 23-08-11, 21:40   #109
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Mye fint

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv  
Gammel 23-08-11, 22:45   #110
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden


og skjerfet jeg kjøpte.


I virkeligheten er buksa større enn skjerfet.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 23-08-11, 23:19   #111
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

*Flyttet til interiørhjørnet*


Sist redigert av Sonja Sockersöt : 24-08-11 kl 16:00.
Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 24-08-11, 06:47   #112
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.010
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Peker opp. De har en interiørshoppingtråd på interiørhjørnet.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv  
Gammel 24-08-11, 07:20   #113
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

*henger her litt bare jeg*

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv  
Gammel 24-08-11, 08:13   #114
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

Jakker til hu mor:






Superfin. Jeg digger litt lange jakker med hette og særlig med pels på. Er det vinterjakke eller mer høstjakke og tåler den litt regn?
Isåfall, hva heter jakken? Er det Didrikson det står på merket der, tro?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv  
Gammel 24-08-11, 08:22   #115
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Superfin. Jeg digger litt lange jakker med hette og særlig med pels på. Er det vinterjakke eller mer høstjakke og tåler den litt regn?
Isåfall, hva heter jakken? Er det Didrikson det står på merket der, tro?

Det er en Didriksons jakke, ja. Dessverre står det ingenting om den på siden deres, og lite informasjon på sportsmann.no, men jeg har fått med meg at den er tolags. Venter spent på jakke, og skal rapportere tilbake så snart jeg vet. Falt for pelsen jeg også.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv  
Gammel 24-08-11, 08:37   #116
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

Det er en Didriksons jakke, ja. Dessverre står det ingenting om den på siden deres, og lite informasjon på sportsmann.no, men jeg har fått med meg at den er tolags. Venter spent på jakke, og skal rapportere tilbake så snart jeg vet. Falt for pelsen jeg også.

Den er ganske lik den jeg kjøpte i fjor (og den er supegod!), og det er en vinterjakke ja

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 24-08-11, 08:58   #117
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Den er ganske lik den jeg kjøpte i fjor (og den er supegod!), og det er en vinterjakke ja

Satser på det!

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv  
Gammel 24-08-11, 09:14   #118
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Høstens første innkjøp.

Her skal det komme masse mer etter hvert.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv  
Gammel 24-08-11, 11:38   #119
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Peker opp. De har en interiørshoppingtråd på interiørhjørnet.

Hupps, feil tråd.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 24-08-11, 13:30   #120
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden




Chablis er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no