Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

NY NY uendelig shoppingtråd ...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-07-07, 14:16   #21
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Da ble det Drammenstur på meg idag, fordi jeg skulle hente gressklipperen (som viste seg ikke å være ferdig) og gå til syersken (som viste seg å være på ferie). For at det ikke skulle være helt bomtur, tittet jeg litt på salget hos Paul og Pauline, Cara og Kate. Det ble til et grått jeansskjørt til meg og 3 poloshirts til Dibmann hos P&P.

Så skulle turen innom M-shoes, skobutikken som Angélique har skrevet om. Fantastisk fint utvalg i en liten butikk, og kjempehyggelig betjening.

Jeg endte opp med to par sandaler fra Unisa (behagelig på føtterne OG i pengepungen):

Disse i slangeskinnsmønstret:


Disse er bare helt utrolig behagelige å gå på:

Hadde jeg hatt ditt mobilnr skullejeg sendt deg en sms jeg fikk fra M-Shoes i grå vedr salget

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 05-07-07, 14:27   #22
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Hadde jeg hatt ditt mobilnr skullejeg sendt deg en sms jeg fikk fra M-Shoes i grå vedr salget

Jeg har skrevet meg inn i boken deres - det blir absolutt ikke siste gang jeg går innom der ! Kunne have kjøpt halvdelen av de sko som de hadde. Jeg så også de blå MJ fløyelsballerinaer (de var kun igjen i str. 36) - hvor er de dog lekre. Det ble mange kvelder med våte strømper, men nå sitter de fint.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv  
Gammel 05-07-07, 14:37   #23
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Jeg har skrevet meg inn i boken deres - det blir absolutt ikke siste gang jeg går innom der ! Kunne have kjøpt halvdelen av de sko som de hadde. Jeg så også de blå MJ fløyelsballerinaer (de var kun igjen i str. 36) - hvor er de dog lekre. Det ble mange kvelder med våte strømper, men nå sitter de fint.

Lekre sko!!!

Kjøpte et par sorte MJ ballerinasko der for noen uker siden, kjempedeilige

Nå venter jeg bare på at de får inn går MJ støvletter

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 05-07-07, 15:32   #24
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Kjøpte nye sko i går.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg CV1.jpg (147,0 KB, 47 visninger)
vimjer er ikke aktiv  
Gammel 05-07-07, 16:06   #25
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Jeg føler jeg har gjort et kupp i dag! Fant dette speilet på Jysk, nedsatt fra 499 til 200. Tenkte å male det eggehvitt, og evt ta på lampeolje eller no sånt, for å få det til å se eldre ut/litt shabby chic.




__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 05-07-07, 16:13   #26
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Jeg har hatt en handlerunde i dag:
4 dyner og puter på IKEA + to sengesett og en lampe.

Bleiebøtteposerefill og setebeltegreier på barneverden. Gave til en barnehagekamerat av lillemann og en grill (kjøpt på Esso).

Sengetøyet og grillen skal være med opp på hytta når vi reiser i morgen.

Blånn er ikke aktiv  
Gammel 05-07-07, 16:15   #27
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Sånn skal jeg kjøpe til helten! Hvor skal jeg kjøpe den?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv  
Gammel 05-07-07, 16:18   #28
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Det var skikkelig fint LelleLeo!


Vesken min kom akkurat , og før ørtende gang (mange gangers levering) tar faktisk ikke bestilinger fra Net-A-Porter mer enn akkurat 2 døgn fra England!

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 05-07-07, 16:27   #29
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Vesken min kom akkurat , og før ørtende gang (mange gangers levering) tar faktisk ikke bestilinger fra Net-A-Porter mer enn akkurat 2 døgn fra England!

Det er jo helt utrolig!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 05-07-07, 16:43   #30
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Sånn skal jeg kjøpe til helten! Hvor skal jeg kjøpe den?

www.probat.no

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv  
Gammel 05-07-07, 16:48   #31
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

www.probat.no

Åh. Utsolgt.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv  
Gammel 05-07-07, 18:11   #32
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Jeg har kjøpt en vannfast mascara.

:deltar:

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv  
Gammel 05-07-07, 18:14   #33
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg har kjøpt en vannfast mascara.

:deltar:

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 05-07-07, 18:59   #34
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Jeg har faktisk klart å SLITE ut et par gullballerinaer, så derfor ble det påfyll.



Disse var veldig "meg", med semsket skinn på tuppen og gyllen slufse foran og snørepynt bak. Kostet under tusen kroner også.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 06-07-07, 21:26   #35
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg har faktisk klart å SLITE ut et par gullballerinaer, så derfor ble det påfyll.



Disse var veldig "meg", med semsket skinn på tuppen og gyllen slufse foran og snørepynt bak. Kostet under tusen kroner også.

De var veldig fine! Jeg har noen som er nesten identiske, men de er i kunststoff og helt drepen når været blir varmt nok......

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv  
Gammel 06-07-07, 21:29   #36
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Jeg har bestilt badedrakt med holdinn og pushup og i det hele tatt, fra LaRedoute. Håper den passer bra og blir akkurat som på bildet.


Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 06-07-07, 21:33   #37
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.092
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Er det noen tvil, Maxi

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv  
Gammel 06-07-07, 22:01   #38
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Har vært på polet i dag.

Kjøpte også ett par kippkjapper i sølv. De jeg hadde ble ødelagt, så jeg trengte nye. Men det er jo bukser jeg trenger. BUKSER! Men det selges jo ikke "vanlige" bukser om sommeren ser det ut til. Bare "pene" bukser og capri. Og olabukser. MEN JEG VIL HA VANLIG BUKSE!!

Sånn.

Egentlig merkelig, men SKO kommer jeg nesten uten untak hjem med. Resultatet er at jeg har rundt 50 par sko og boots, men kun 5 par bukser.

Kula er ikke aktiv  
Gammel 06-07-07, 22:16   #39
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.818
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Jeg har kjøpt understell til Oth-vogn i dag.

:deltar også:

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 06-07-07, 22:42   #40
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.793
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Safran: http://butikken.nrk.no/shop/index.wa...ProductId=1494

pippo er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no