Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-14, 16:41   #21
tor.b
Nybegynner
 
Medlem siden: Dec 2013
Innlegg: 10
tor.b har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Jeg lurer på hvor en kan finne fine klokker online. Jeg leter etter noe litt mer eksklusivt, men ikke altfor forferdelig dyrt. Den kan også bli en brukt en hvis det er fint. Jeg fant disse http://www.chrono24.no/breitling/index.htm (sorter etter pris, da det vil ikke være så farlig...)

Stedet er en portal som viser selgere fra hele verden, noe som kan sikkert være bra eller dårlig.
Eventuelle andre forslag hvor jeg kan finne en fin klokke? Ikke ebay da, men noe mer eksklusiv?

tor.b er ikke aktiv  
Gammel 21-01-14, 21:14   #22
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

http://www.klokker.no? Har handlet derfra selv, god service.

Geitrams er ikke aktiv  
Gammel 22-01-14, 11:37   #23
tor.b
Nybegynner
 
Medlem siden: Dec 2013
Innlegg: 10
tor.b har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Takk, dette har jeg har sett før, og det ser bra ut, det eneste er at de ikke har brukte klokker. Grunnen til at jeg kikker på brukte klokker er at nye i dag ofte er veldig store, mens eldre kan være litt mindre. Mine håndledd er ganske tynne, så jeg liker ikke svært store klokker så mye.
Jeg har faktisk til og med tenkt på å skaffe en dame klokke i stedet, men det kanskje er å gå litt for langt.

tor.b er ikke aktiv  
Gammel 24-01-14, 12:32   #24
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.049
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Jeg er veldig glad i tynne ullgensere. Jeg har kjøpt denne, men i sort.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 24-01-14, 23:15   #25
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Knallfin genser, jålebeinet!

Jeg har handlet litt på min favorittbutikk Syvende Himmel i Stavanger. Den første kjolen ser litt treig ut på bildet, men er skikkelgi kul. Den andre er virkelig en av de beste kjøpene jeg har gjort på lenge. Og så har den lommer. Jeg elsker lommer på kjoler og skjørt.



__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv  
Gammel 24-01-14, 23:57   #26
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.


Helt fantastisk fin kjole!

Christa er ikke aktiv  
Gammel 25-01-14, 07:25   #27
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Åh, denne kjolen! Kan den kjøpes andre steder enn i Stavanger, mon tro?

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 25-01-14, 09:49   #28
Nasse
Fartsfantom
 
Nasse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 2.123
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Denne fra Laredoute:

Nasse er ikke aktiv  
Gammel 25-01-14, 10:03   #29
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Ruslebiffen: Hvor i Svg ligger den butikken? Aldri hørt om nemlig og bodd der i mange, mange år.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 25-01-14, 11:54   #30
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Ruslebiffen: Hvor i Svg ligger den butikken? Aldri hørt om nemlig og bodd der i mange, mange år.

Syvende himmel i Øvre Holmegate. Ååååh som jeg savner Stavanger!

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 25-01-14, 22:24   #31
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Jeg har kjøpt meg skjørt med lommer på HM.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 25-01-14, 22:28   #32
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Syvende himmel i Øvre Holmegate. Ååååh som jeg savner Stavanger!

Jeg og!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 26-01-14, 00:08   #33
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Kjolen(e) er fra et merke som heter Louche. Jeg hadde aldri hørt om det før, og Syvende himmel hadde akkurat begynt å ta det inn in butikken. Aner ikke hvor ellers det kan føres, men i denne nettbutikken fører det iallefall.

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Syvende himmel i Øvre Holmegate. Ååååh som jeg savner Stavanger!

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv  
Gammel 26-01-14, 00:09   #34
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg har kjøpt meg skjørt med lommer på HM.

Kjempefint! Lommer.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv  
Gammel 26-01-14, 00:20   #35
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Kjolen(e) er fra et merke som heter Louche. Jeg hadde aldri hørt om det før, og Syvende himmel hadde akkurat begynt å ta det inn in butikken. Aner ikke hvor ellers det kan føres, men i denne nettbutikken fører det iallefall.


Tror ikke jeg har hørt om den butikken før så jeg skal ta meg en tur dit neste gang jeg er "hjemme"!

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 26-01-14, 01:05   #36
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Tror ikke jeg har hørt om den butikken før så jeg skal ta meg en tur dit neste gang jeg er "hjemme"!

Gjør det! De fører ellers merker som f.eks Maria Westerlid og Edith & Ella. Hjemmsiden er lite oppdatert, men ta en titt på facebooksiden, der ligger det ut en god del bilder av klærne de fører.

Kanksje jeg skal slutte å jobbe i oljå og heller starte Trondheimsfilial av Syvende himmel? :drømme:

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv  
Gammel 26-01-14, 01:44   #37
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Gjør det! De fører ellers merker som f.eks Maria Westerlid og Edith & Ella. Hjemmsiden er lite oppdatert, men ta en titt på facebooksiden, der ligger det ut en god del bilder av klærne de fører.

Kanksje jeg skal slutte å jobbe i oljå og heller starte Trondheimsfilial av Syvende himmel? :drømme:

Skal ta en titt.

Eller Englandsfilial?

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 26-01-14, 11:06   #38
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Skal ta en titt.

Eller Englandsfilial?

Vi åpner en filial hver!

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv  
Gammel 26-01-14, 16:24   #39
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Salg på den lokalse skobutikken. 500 kr. for disse var ingen upris.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv  
Gammel 26-01-14, 16:24   #40
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Hu hei det var digert bilde.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no