Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

NY NY uendelig shoppingtråd ...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-07-07, 08:28   #1
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

NY NY uendelig shoppingtråd ...

Tar meg den frihet å starte en ny uendelig shoppingtråd da den gamle har overskredet limiten på 1000 innlegg

Skal hente disse imorgen ....pga min klønete toskeskap
Valgte da en tanke mørker innfatning


__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 05-07-07, 08:36   #2
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.713
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ....

Jeg har nettopp kjøpt fire slike:


Hele familien skal på speiderleir i august og vi må jo være litt fjonge.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 05-07-07, 08:37   #3
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.007
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ....

Du er bare den ultimate supershopperen på PT, Angelique.

Hva har du tenkt å gjøre med brillene du fikset på da? :fisker:

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 05-07-07, 08:42   #4
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ....

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Du er bare den ultimate supershopperen på PT, Angelique.

Hva har du tenkt å gjøre med brillene du fikset på da? :fisker:

Jeg har skjerpet meg voldsomt ....veeeldig flink til å ikke impulsshoppe og har kun vært i en eneste butikk på salg ja og tre ting på salg fra Net-A-Porter da, to par sko og en veske, samt lagt i shoppingbagen en sort knebukse fra Miu Miu, den er bare såååå fin
Må fri litt til min kjæreste der tenkte jeg ...

Gjennomtenkt og planlagt, bortsett fra dette idiotstuntet i går da

Jeg bruker de lyse, det syntes ikke når jeg har de på i det hele tatt, og de er lekre til lyst sommertøy

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 05-07-07, 08:51   #5
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Jeg skal på shopping idag jeg. Først en tur til frisøren også ut å kjøpe bursdagsgave til meg selv

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv  
Gammel 05-07-07, 09:00   #6
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.713
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Bursdag i dag, Fara? GRATULERER!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 05-07-07, 09:21   #7
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.713
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Jeg må utvide garderoben for å tilpasse dem min voksende fremdel.

Mammashorts:


Mammajeans:


og en deilig, stor "late-seg"-genser:

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 05-07-07, 12:53   #8
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Bursdag i dag, Fara? GRATULERER!

På søndag, men tok gaveshoppinga idag

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv  
Gammel 05-07-07, 09:53   #9
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Har handlet litt gravidklær i det siste. Bla:

Jinx er ikke aktiv  
Gammel 05-07-07, 10:07   #10
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Da går jeg og låser den gamle tråden.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 05-07-07, 10:11   #11
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...



Akk, nostalgia.... Fine var de også!!
(dessuten har jeg kjøpt den tunikaen Haugtussa viste fram i en tråd, for den var så søt!)

Også har jeg kjøpt nye Converse all stars, hvite

I går da jeg var i butikken for å handle middag, var det ikke dekning på kortet....

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv  
Gammel 05-07-07, 10:22   #12
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.713
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Den teknisk feil der skal jeg ha! :iler inn:
Jeg hadde den lenge som skjermsparer på PCen og smilte like mye hver gang jeg så den.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 05-07-07, 10:25   #13
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Den teknisk feil der skal jeg ha! :iler inn:
Jeg hadde den lenge som skjermsparer på PCen og smilte like mye hver gang jeg så den.

Viste den fornøyd til min unge, unge kollega, som ikke forstod den. Hun er for ung til å huske å ha sett den på TV!

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv  
Gammel 05-07-07, 10:27   #14
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.



Akk, nostalgia.... Fine var de også!!
(dessuten har jeg kjøpt den tunikaen Haugtussa viste fram i en tråd, for den var så søt!)

Også har jeg kjøpt nye Converse all stars, hvite

I går da jeg var i butikken for å handle middag, var det ikke dekning på kortet....

KUL topp



TF brillene er klare til meg, skal hente de imorgen
Ferdig med å reparere de gamle som jeg ødela, og det ble slett ikke verst

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 05-07-07, 15:15   #15
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.297
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Sånn skal jeg kjøpe til helten! Hvor skal jeg kjøpe den?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv  
Gammel 05-07-07, 15:43   #16
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Sånn skal jeg kjøpe til helten! Hvor skal jeg kjøpe den?

www.probat.no

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv  
Gammel 05-07-07, 11:15   #17
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Nesten sånn at man må shoppe noe da.. for å komme inn i tråden

LITT tidlig med gravidklær her enda synes jeg

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 05-07-07, 11:42   #18
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

LITT tidlig med gravidklær her enda synes jeg

Masse tilbud nå da, så bare å handle. Høstklærne er jo på vei inn så jeg shopper

Jinx er ikke aktiv  
Gammel 05-07-07, 12:54   #19
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Var på salg ...

Madonna kjole sort satt ned med 70 % (den skjortekjolen)

Cars t-skjorte til Oliver,marineblå bukse og olajakke til Oliver

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 05-07-07, 13:10   #20
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Da ble det Drammenstur på meg idag, fordi jeg skulle hente gressklipperen (som viste seg ikke å være ferdig) og gå til syersken (som viste seg å være på ferie). For at det ikke skulle være helt bomtur, tittet jeg litt på salget hos Paul og Pauline, Cara og Kate. Det ble til et grått jeansskjørt til meg og 3 poloshirts til Dibmann hos P&P.

Så skulle turen innom M-shoes, skobutikken som Angélique har skrevet om. Fantastisk fint utvalg i en liten butikk, og kjempehyggelig betjening.

Jeg endte opp med to par sandaler fra Unisa (behagelig på føtterne OG i pengepungen):

Disse i slangeskinnsmønstret:


Disse er bare helt utrolig behagelige å gå på:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Photo 14.jpg (63,2 KB, 90 visninger)
__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no