Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-12, 22:03   #1
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Jeg tar meg den frihet å starter en ny shoppingtråd.

Til min 40 årsdag ønsket jeg meg ett hverdagsarmbånd som matchet klokken min (Har en sølvfarget Guessklokke med mye strass)

Så jeg fikk gavekort av mamma for å kjøpe selv, valget falt på ett lekkert sølvarmbånd fra Ti Sento, Milano

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv  
Gammel 20-10-12, 22:05   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Jeg kjøpte meg egntlig en god del i London forrige helg, men jeg skjønner ikke hvordan jeg legger inn bilder med Macen.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 20-10-12, 22:17   #3
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Fløyel: Det var nydelig!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 20-10-12, 22:54   #4
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Fløyel: Det var nydelig!

kjempefint!

Guttemammis er ikke aktiv  
Gammel 22-10-12, 14:17   #5
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.839
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II


Ecco-sko


Veske fra SoNize

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv  
Gammel 22-10-12, 18:59   #6
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.262
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Jeg fikk vindmølleskjørt fra Nicola Quilter i dag, og det er så fint!
Bare irriterende at jeg har krympet så mye den siste uken at det godt kunne vært et nummer mindre.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv  
Gammel 20-10-12, 22:22   #7
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Så fint armbånd!

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv  
Gammel 20-10-12, 22:24   #8
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.971
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Nydelig armbånd!

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 20-10-12, 22:54   #9
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Klærne jeg la inn på slutten i forrige shoppingtråd, en tunika og en omslagscardigan er kjøpt på MQ (ny butikk - svensk kjede).

http://mq.se/

Så det var spørsmål, men fikk ikke svart før tråden ble stengt.

Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 22-10-12, 21:25   #10
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Er veldig på jakt etter fine blazere eller forsydde jakker til å ha på jobb... Tips mottas!

Joika er ikke aktiv  
Gammel 22-10-12, 22:09   #11
Nicki
Aktiv
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 173
Nicki har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Er veldig på jakt etter fine blazere eller forsydde jakker til å ha på jobb... Tips mottas!

Zara har masse fint

__________________
2002 2005
Nicki er ikke aktiv  
Gammel 23-10-12, 10:49   #12
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.262
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Er veldig på jakt etter fine blazere eller forsydde jakker til å ha på jobb... Tips mottas!

Jeg så denne på Lindex forleden, som jeg syns var ganske fin. De hadde den i sort og en dyp rosafarge og. Jeg liker ikke egentlig dressjakker, men denne var så fin at jeg vurderer å prøve den. Det er en eller annen kolleksjon fra et merke man kanskje burde hørt om.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv  
Gammel 23-10-12, 10:59   #13
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Jeg så denne på Lindex forleden, som jeg syns var ganske fin. De hadde den i sort og en dyp rosafarge og. Jeg liker ikke egentlig dressjakker, men denne var så fin at jeg vurderer å prøve den. Det er en eller annen kolleksjon fra et merke man kanskje burde hørt om.

Så fiiin jakke! Holly&Whyte heter vel denne kolleksjonen fra Lindex. Gwyneth Palthrow reklamerte for vårkolleksjonen, denne jakken er sikkert fra høstkolleksjonen. Liker disse plagene veldig godt, småpreppy og pent med gode materialer og fint snitt. Mye for pengene!

Drømmedama er ikke aktiv  
Gammel 23-10-12, 11:23   #14
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.262
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Ja, jeg vurderer om jeg må snike til meg en alenehalvtime på det lokale senteret og prøve den og kanskje en kjole. Under kamuflasje om at jeg skal på Cubus og kjøpe ullsingletter som jeg har lovet datteren.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv  
Gammel 23-10-12, 11:35   #15
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Ja, jeg vurderer om jeg må snike til meg en alenehalvtime på det lokale senteret og prøve den og kanskje en kjole. Under kamuflasje om at jeg skal på Cubus og kjøpe ullsingletter som jeg har lovet datteren.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 28-11-12, 23:48   #16
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Ny dressjakke.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv  
Gammel 22-10-12, 22:17   #17
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Kjøpte meg to ringer for gavekort til føhøhørtiårsdagen

Calvin Klein begge to

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (202,1 KB, 26 visninger)
Anne er ikke aktiv  
Gammel 22-10-12, 22:18   #18
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (11,8 KB, 15 visninger)
Anne er ikke aktiv  
Gammel 22-10-12, 22:20   #19
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Jeg kjøper ofte blazere på Zara eller HM. Vil heller ha flere litt rimeligere enn en dyr, sånn til hverdags.

Anne er ikke aktiv  
Gammel 23-10-12, 08:38   #20
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Abonnerer.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no