Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Mikrofon og cd-spiller til en 2,5-åring

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-07, 19:12   #1
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Mikrofon og cd-spiller til en 2,5-åring

Noen som har sett sånn "minianlegg" som passer til de minste?
Hun bruker i dag fjernkontrollen som mikrofon og jeg kom på at dette kunne være en perfekt julegave til henne. Sikkert gøy å få høre sin egen stemme.


Hvor får jeg kjøpt dette da?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 19:49   #2
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mikrofon og cd-spiller til en 2,5-åring

henger meg på, for sånn skal vi også ha. maia bruker, klassisk nok, hårbørsten

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 19:50   #3
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.983
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mikrofon og cd-spiller til en 2,5-åring

Nok en som henger seg på, her er alt mikrofon for tiden.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 19:52   #4
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mikrofon og cd-spiller til en 2,5-åring

Før i tiden fantes det fargerike kassettspillere med mikrofon. Finnes noe slikt i dag mon tro? Bare som cd-spiller?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 21:03   #5
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mikrofon og cd-spiller til en 2,5-åring

http://www.smartstore.no/product/100..._mikrofon.html

Tenker i grunnen at de har på de fleste lekebutikker.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 21:18   #6
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!
 
Lykketrollet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.481
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Mikrofon og cd-spiller til en 2,5-åring

På toys'r'us har de mange forskjellige mikrofoner, både avanserte og ikke-avanserte.

Har vært innom tanken selv, å kjøpe det til 2åringen.
Hun er umulig å få med seg videre dersom hun går forbi en sånn på lekebutikken

__________________
Fire skatter født 05, 07, 11 og 16.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 21:26   #7
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mikrofon og cd-spiller til en 2,5-åring

Veldig plastic fantastic mikrofiner i plast som faktisk virker uten batteri eller noe slikt koster en 30-40 kroner er veldig stas. Vi har også en med stativ, som er kjempestas. Og det er mikrofon på keyboardet.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 21:27   #8
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mikrofon og cd-spiller til en 2,5-åring

Jeg ga opp å kjøpe en slik da Frøkna var mindre, av to grunner. 1) De jeg fant kunne bare brukes på batteri og ikke på strøm. Det betyr at man ganske snart er oppe i en anseelig formue i batterier. 2) De jeg testet hadde så utrolig dårlig lyd at jeg virkelig ikke kunne tenke meg å ha dem i hus.

Det var kombinert CD-spiller og mikrofon jeg så på. Det er mye mulig det har kommet andre modeller på markedet de senere tiden, men akkurat de to punktene ville jeg i alle fall sjekket ganske grundig før jeg kjøpte.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no