Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Spinoff: Er dere uenige om hvor dere skal feire jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Er dere uenige om hvor dere skal feire jul?
Ja alltid 8 5,41%
Ja som regel 8 5,41%
Noen år 4 2,70%
Tja, men vi kommer frem til en løsning vi kan leve med 11 7,43%
Nei det tror jeg ikke? 9 6,08%
Nei 93 62,84%
Vi feirer ikke jul sammen fordi vi ikke blir enige 0 0%
Jeg/vi feirer ikke jul 1 0,68%
Vi har hvert vårt år å velge hvor vi skal være 6 4,05%
Annet (spesifiser) 8 5,41%
Deltakere: 148. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-07, 22:53   #21
gethosmurfen
Superaktiv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 339
gethosmurfen er litt kul
Standard

Sv: Spinoff: Er dere uenige om hvor dere skal feire jul?

Her er jeg veldig enig med meg selv Det er bare snuppa og meg, så vi er hjemme hos mine foreldre hvert år.

__________________
Gethosmurfen og lille prinsesse vil ikke juli 2005
gethosmurfen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 23:00   #22
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Er dere uenige om hvor dere skal feire jul?

Vi feirer annethvert år hos min og hans familie. Har alltid vært enige om det.

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 23:05   #23
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Er dere uenige om hvor dere skal feire jul?

Vi er hjemme og er veldig enig.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 23:07   #24
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Er dere uenige om hvor dere skal feire jul?

Vi er enige!

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 23:15   #25
Trolljenta25
Erfaren
 
Trolljenta25 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 896
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Sv: Spinoff: Er dere uenige om hvor dere skal feire jul?

Vi har aldri vært uenige om hvor julen skal feires. Enten var det hjemme i Usa, eller så var det i Norge hos min familie, og vi planla turene til Norge laaaang tid i forveien. Mannen har kun faren sin i Usa, og han kommer nå hit til jul og skal være med oss. Gleder meg til det!!!

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 23:16   #26
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Er dere uenige om hvor dere skal feire jul?

Vi har ikke så mange alternative steder å feirer jula så ja, vi er enige.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 23:17   #27
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spinoff: Er dere uenige om hvor dere skal feire jul?

Vi er så enige når det gjelder julefeiring at vi vel grenser til kjedelige. Vi feirer hjemme hos oss selv. Annethvert år har vi mine og hans foreldre her.

Jeg nekter å forlate huset julaften. Det er vel den eneste dagen i året jeg tusler rundt i pysj store deler av dagen, og koser meg glugg ihjel.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 23:19   #28
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Er dere uenige om hvor dere skal feire jul?

Før hadde vi annet hvert år (hos foreldrene våre), men med tre unger og hund syntes vi det ble mest mas. Dessuten er det koselig å lage til jul i eget hus. Mannen mistet broren sin i 2000, og etter det har foreldrene hans vært her hver julaften. Jeg må innrømme at det er litt trist og aldri være sammen med min familie, men foreldrene mine vil være hjemme og der er søsteren min med famile ...

Får meg ikke til å gjøre om på jula slik at svigermor og -far blir sittende alene, hver for seg (de er skilt), så det blir vel slik også framover.
(I år har forresten svigermor 60årsdag 1. juledag, og jeg vet at hun forventer feiring. Aner ikke hvor jeg skal hente overskudd og energi til det ...)

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 23:34   #29
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spinoff: Er dere uenige om hvor dere skal feire jul?

Nei. I de 13 åra før vi fikk barn, feiret vi med hver vår familie. Siden vi fikk barn, har vi feiret annenhver gang med hver side. I år brytes rekken siden det er umulig å få det til hos svigers. Intet å være uenige om.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 01:07   #30
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff: Er dere uenige om hvor dere skal feire jul?

Eh... Jeg blingset. Jeg svarte, "Ja, alltid" fordi jeg trodde det ble spurt om vi var enige. Siden spørsmået er stikk motsatt skal svaret mitt være "nei".

Vi har en rotasjon på det. Et år hos mine foreldre, et år hos svigers.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 06:35   #31
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Er dere uenige om hvor dere skal feire jul?

Jeg svarte virkelig off. Jeg skrev at det var umulig å bli enig om det. Jeg mente umulig å bli uenig om det. Vi er begge mest glad i å være hjemme, og prøver alltid å tråkle det til slik.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 06:48   #32
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Er dere uenige om hvor dere skal feire jul?

Nei heldigvis.
Vi er alltid enige om hvor vi skal være, hjemme!!!

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 06:51   #33
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Spinoff: Er dere uenige om hvor dere skal feire jul?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg er glad jeg slipper å måtte feire med noen jeg ikke har lyst å være med.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 06:54   #34
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Er dere uenige om hvor dere skal feire jul?

Neida, her er det ingen uenighet. Vi feirer hos hans foreldre, men mine foreldre er også der.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 07:44   #35
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinoff: Er dere uenige om hvor dere skal feire jul?

Nei, vi feirer annenhvert år med min og annenhvert år med hans familie. Etter at vi fikk barn selv så synes vi det er veldig greitt hjemme, så de årene vi har feiret med hans familie har vi klart å "lokke" dem hit.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 07:47   #36
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff: Er dere uenige om hvor dere skal feire jul?

Enig enkelt og greit

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 07:53   #37
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff: Er dere uenige om hvor dere skal feire jul?

Her feirer vi jul annenhver jul hos min familie og hans familie.
Begge skulle vel ønske at vi slapp å stresse over fjellet annenhver jul, men det er koselig også da! Forstår jo at min familie vil ha oss litt der også.
Blir litt halvveis jul her de årene vi reiser bort. Gidd liksom ikke pynte så voldsomt når vi er borte heldigdagene.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 08:11   #38
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Er dere uenige om hvor dere skal feire jul?

Vi har bare ett alternativ så det hadde vært bortkastet å være uenige om det.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 08:17   #39
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff: Er dere uenige om hvor dere skal feire jul?

Æsj. Jeg stemte feil. Jeg stemte "Ja alltid" - og oppdaget først etterpå at spørsmålet ikke var om vi var enige, men om vi var uenige. Så altså - jeg burde svart "Nei". Vi er alltid enige om hvor jula skal feires.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 08:29   #40
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Er dere uenige om hvor dere skal feire jul?

Vi har en avtale om å være annenhvert år med hans og min familie. Derfor har vi aldri trengt å krangle om det.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no