Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Spinoff: Er dere uenige om hvor dere skal feire jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Er dere uenige om hvor dere skal feire jul?
Ja alltid 8 5,41%
Ja som regel 8 5,41%
Noen år 4 2,70%
Tja, men vi kommer frem til en løsning vi kan leve med 11 7,43%
Nei det tror jeg ikke? 9 6,08%
Nei 93 62,84%
Vi feirer ikke jul sammen fordi vi ikke blir enige 0 0%
Jeg/vi feirer ikke jul 1 0,68%
Vi har hvert vårt år å velge hvor vi skal være 6 4,05%
Annet (spesifiser) 8 5,41%
Deltakere: 148. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-07, 21:36   #1
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Spinoff: Er dere uenige om hvor dere skal feire jul?

Sånn vanligvis eller bare i år - er dere uenig om hvor dere skal feire jul?

Poll kommer.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 21:38   #2
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Er dere uenige om hvor dere skal feire jul?

Vi er enige.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 21:40   #3
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Er dere uenige om hvor dere skal feire jul?

Nei, vi er rørende enige.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 21:40   #4
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Er dere uenige om hvor dere skal feire jul?

Jeg ga meg.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 21:42   #5
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinoff: Er dere uenige om hvor dere skal feire jul?

Vi er nok ganske enige - tror jeg

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 21:43   #6
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Er dere uenige om hvor dere skal feire jul?

Vi er enige, men begge ønsker egentlig noe annet (og det er vi også enige om).

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 21:46   #7
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Er dere uenige om hvor dere skal feire jul?

Vi er enige. Feirer jul annethvert år med hans og min familie. Om vi er hos oss eller hos hans eller mine foreldre varierer. Det viktigste er hvem man er med.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 21:48   #8
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Er dere uenige om hvor dere skal feire jul?

Jeg er glad jeg slipper å måtte feire med noen jeg ikke har lyst å være med.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 21:48   #9
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Er dere uenige om hvor dere skal feire jul?

Det er umulig for oss å bli uenige om akkurat det. Vi er helt enige i at vi ikke gidder reise bort i julen, det er pes. Ellers har vi ingen preferanser på noe hva gjelder julefeiringen.


Sist redigert av Pepper Lemon : 24-10-07 kl 06:33. Årsak: Manglet en u foran enig.
Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 21:57   #10
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Er dere uenige om hvor dere skal feire jul?

Fra den dagen vi giftet oss var det selvfølgelig å feire jul sammen og hos oss. Før det feiret vi hos våre respektive familier.

Min familie og hans familie er alle like velkommen. Vi har vært 14 til bords og 5. Hyggelig begge deler. Vi blir ikke fornærmet om noen sier nei heller.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 22:05   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Er dere uenige om hvor dere skal feire jul?

Nei, vi feirer annenhvert år hos hans familie og har julen annenhvert år her hos oss med min familie. Rett og rimelig, synes jeg! Da får alle feire jul med barnebarna sine annenhvert år. Jeg ønsker helst å ha julen hos oss hvert år og be hele familien, men av en eller annen grunn går ikke min familie helt overens sammen med svigers.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 22:12   #12
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Er dere uenige om hvor dere skal feire jul?

Julaften er annethvert år med min og hans familie.

De andre juledagene diskuteres heftig. Jeg har stor slekt og mange selskaper, invitasjoner kommer allerede nå. Han har liten slekt, nesten ingen, og de inviterer aldri, men han mener vi må være like mye hos hans familie. Men de inviterer jo aldri til noe.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 22:12   #13
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Er dere uenige om hvor dere skal feire jul?

Vi er enige

Stort sett er det annenhvert år hos min eller hans familie. I fjor inviterte vi begge familiene hjem til oss. Koselig det og

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 22:16   #14
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Er dere uenige om hvor dere skal feire jul?

Vi er enige. Har feiret jul hjemme hos min og hans familie annethvert år siden 1996.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 22:19   #15
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Er dere uenige om hvor dere skal feire jul?

Til nå har det heldigvis aldri vært noe problem med å bli enige om hvor vi skal feire jula. Før vi fikk barn var vi hvert andre år hos våre respektive foreldre. Etter at ungene kom får foreldrene fint komme til oss i stedet.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 22:21   #16
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinoff: Er dere uenige om hvor dere skal feire jul?

Vi er enige å feire jul hjemme hos mine foreldre. Han kommer fra et land der jula ikke feires like mye som her, og flybillettene er såpass dyre i jula at vi heller reiser på andre tider av året. Noen fordeler er det å ha mann fra utlandet!

IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 22:21   #17
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spinoff: Er dere uenige om hvor dere skal feire jul?

Egentlig ikke: Jeg ville gjerne vært hos min familie, helst hvert år, mens mannen helst vil være hos sin familie. Det er hyggelig hos svigers, altså, men jeg synes fortsatt det er mange hakk hyggeligere hos mine foreldre og søster. Men vi kommer frem til en løsning vi kan leve med begge to, uten krangling, og som tar hensyn til at begge sett besteforeldre skal få sett mest mulig til barnebarna.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 22:26   #18
Callisto
Bør lage seg en tittel selv
 
Callisto sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.235
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Sv: Spinoff: Er dere uenige om hvor dere skal feire jul?

Vi er enige!

Etter vi fikk Snuppa så feirer vi hjemme hos oss selv
Mye bedre at besteforeldrene kommer til oss enn motsatt! I år kommer mine foreldre
I fjor var sambos foreldre her, koselig det og!

__________________
Snuppa feb '05 og Minisnuppa aug '08
Callisto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 22:27   #19
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Er dere uenige om hvor dere skal feire jul?

Vi har ikke så mange valg, enten er vi hjemme hos oss selv, eller så feirer vi hos mine foreldre, vi har gjort begge deler...

(jeg stemte forøvrig feil, for jeg leste er dere enige om hvor dere skal feire jul...)


Sist redigert av polarjenta : 23-10-07 kl 22:41.
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 22:30   #20
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.814
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinoff: Er dere uenige om hvor dere skal feire jul?

Ja, vi er i grunnen det. Det betyr ikke at vi begge alltid gleder oss veldig til julaften, men det er jo bare rett og rimelig at vi feirer med begge sider av familien. Jeg synes svigerfamilien har altfor stort fokus på gaver, og det er som regel skrekkelig bråkete der, men vi feirer med dem annethvert år. Jeg ønsker ikke å bli en slik sur og urettferdig kjerring som mener at seg og sitt er viktigst.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no