Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Finnes slike i Norge?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-13, 10:51   #41
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finnes slike i Norge?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg må forresten skryte av dette Fisher-Price bordet til barn i den alderen:



Lette figurer å plassere og bygge med, og en knapp man kan trykke på for å få musikk/bevegelse.


Den var også veldig fin! (og med to små så trenger jeg jo _mye_ utstyr!) Hvor finner jeg denne, tro?

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-13, 10:51   #42
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes slike i Norge?

Jeg mener å ha sett slike i babybutikken i Smalgangen på Grønland. Ikke at jeg undersøkte så nærme, men jeg bare så det gjennom vinduet tror jeg. Jeg ser jo ikke etter sånt lenger.

Jeg som bare har hatt en om gangen har ikke vurdert slike, men jeg skjønner godt at du gjør det når du har to. Det er ikke alt vi gjør for ungene våre som er helt optimalt, men det gjør det i hvert fall levelig for de voksne også.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-11-13, 10:52   #43
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes slike i Norge?

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Den var også veldig fin! (og med to små så trenger jeg jo _mye_ utstyr!) Hvor finner jeg denne, tro?

Vi fikk det til eldstemann i sin tid, og jeg vet rett og slett ikke hvor den kom fra. Men det heter noe sånn som Fisher Price Pop Onz Table, og gikk sin seiersgang blant våre vennebarn.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-13, 10:53   #44
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.275
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finnes slike i Norge?

Jeg har sett slike på flere barneutstyrsbutikker.

Vi vurderte seriøst til Storebror i verste opp og stå og ramle i gulvet perioden, men kom aldri så langt at vi fikk tak i.

Men har iallefall sett det flere steder.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-13, 11:00   #45
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes slike i Norge?

De har sånne på Baby shop i Ullevålsveien, Palmen. Og det Fisher Price-bordet var superfint, si fra hvis du finner det noe sted da! Det hadde nok begge mine likt.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-13, 13:11   #46
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes slike i Norge?

All sympati, Palmen. Å ha to sånne samtidig er en helt annen liga enn bare en. :btdt:

Muffinsformer og kjøkkenskuffer funka dårlig på mine, de holdt seg helst sysselsatt med å tryne og grine, krabbe over broren, gnage litt på broren, lugge hverandre, ramle litt mer og grine litt til. Om den ene var fredelig sysselsatt kunne du vedde på at broren satte en klam hånd i luggen på han og dro til. /

Hvis du kan kjøpe noe som hjelper litt, så løp og kjøp, selv om det ikke 100% perfekt. Det er ikke snakk om heroin, liksom.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-13, 13:13   #47
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes slike i Norge?

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

All sympati, Palmen. Å ha to sånne samtidig er en helt annen liga enn bare en. :btdt:

Muffinsformer og kjøkkenskuffer funka dårlig på mine, de holdt seg helst sysselsatt med å tryne og grine, krabbe over broren, gnage litt på broren, lugge hverandre, ramle litt mer og grine litt til. Om den ene var fredelig sysselsatt kunne du vedde på at broren satte en klam hånd i luggen på han og dro til. /

Hvis du kan kjøpe noe som hjelper litt, så løp og kjøp, selv om det ikke 100% perfekt. Det er ikke snakk om heroin, liksom.

Min minste bare elsker å lugge storesøsknene. Spesielt treåringen får gjennomgå stakkars. Nå er det så ille at hun bare "vil ha kort hår, ordentlig kort hår mamma!".

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-13, 13:13   #48
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes slike i Norge?

Ja, løp og kjøp!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-13, 13:18   #49
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes slike i Norge?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Min minste bare elsker å lugge storesøsknene. Spesielt treåringen får gjennomgå stakkars. Nå er det så ille at hun bare "vil ha kort hår, ordentlig kort hår mamma!".

Ja, herregud! Eldste søstera var såpass mye større at hun stort sett klarte ut med de, men minste storesøstra var bare halvannet år eldre og de var helt ville etter å lugge henne. Helst begge to samtidig, de to desperadoene som var nesten like tunge som henne og helt vettløse. Det var tider, gitt. Godt de blir større!

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-13, 13:20   #50
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Finnes slike i Norge?

Spiker på veggen og TV-shop?

Neida, jeg var også litt desperat da ungene var i den alderen (spesielt siden jeg ble gravid igjen og kvalmen og ikke orket å ha en hoppende unge på fanget omtrent hvert ledige minutt hele dagen :sinnsyk: ). Vi brukte en slik hoppedings fra Fisher Price

og hadde dem oppi der ca 10-20 min hver en gang på ettermiddagen (gjerne mens jeg laget middag til mannen kom hjem). Veldig inkorrekt, men i prinsippet fungerer den ikke så annerledes enn om man har dem på fanget, og ved å bruke den så kort tid kan jeg ikke se for meg at den skal volde verken skade eller uheldig utvikling. Som regel var det mest stas å vri seg om sin egen akse mens de lekte med tingene rundt, og så kom det noen gledeshopp i ny og ne.

Jeg skulle gjerne ha tatt med den fra Stavanger for deg, men skal ikke til Oslo med det første. Sikker på at du ikke finner en litt nærmere? Syns jeg ser slike til salgs rett som det er.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-13, 14:12   #51
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes slike i Norge?

Da jeg var nybakt mor og hang på helsestasjonen fikk barselgruppen beskjed av helsesøster at man ikke skulle bruke vippestol, og ikke slike innretninger som dere viser her. Med mindre man hadde tvillinger. Da var det helt andre regler. Vi var alle veldig misunnelige på tvillingmammaen som kunne sette babyene i vippestol og plassere dem foran tv.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-13, 14:24   #52
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes slike i Norge?

I vår lekegrind hadde vi en ganske tykk og litt hardmadrass. Vi hadde også en lekematte på gulvet (sånn tykk yogamatte, ganske stor). Deiser de borti sprinklene på lekegrinden (som er runde) så slår de seg ganske lite, altså. Dessuten kan de bruke sprinklene til å dra seg opp etter, sånn at de fort blir flinkere til å stå for egen maskin.

Jeg har ikke hatt spesielt store, kantete eller harde ting oppi lekegrinden, men hengt opp ting langs kanten (Dusjforhengsringer funker fint) og hatt mykere ting oppi.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no