Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Å parkere på HC-parkeringen!

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-15, 21:08   #21
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.500
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å parkere på HC-parkeringen!

Jeg har en venninne som har HCbevis, og hun sier at det er et stort problem at friske folk(iallefall folk som ikke har lagt fram beviset) parkerer på HCplasser. Hun syns det er fryktelig irriterende. Så det er nok forskjell fra person til person på hva de syns er mest plagsomt.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-15, 21:25   #22
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.935
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å parkere på HC-parkeringen!

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Huh. Jeg kjørte BMW og så uforskammet frisk ut da jeg parkerte der. ;-)

Da hadde du vel en synlig tillatelse. Jeg snakker om biler som parkerer der som ikke har tillatelse og gjerne lar motoren gå mens de forter seg inn i butikken - de har det jo så travelt.

I lokalbutikken er det en HC-plass. Den er ofte opptatt, og ofte av biler uten tillatelse.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-15, 21:41   #23
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å parkere på HC-parkeringen!

Har ei venninne med datter i rullestol. Hun sier de nesten uten unntak får stygge blikk når de voksne stiger ut av bilen, helt til de åpner bak og tar ut rullestolen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-15, 21:47   #24
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å parkere på HC-parkeringen!

Jeg må ha vært blind eller noe jeg, for jeg oppfattet aldri stygge blikk eller noe. Jeg visste jo at jeg hadde kort i bilen -med god grunn, så da var jo alt i orden. Selv om jegvet at jeg så kjempesprek ut på vei ut av bilen (når jeg kom tilbake så jeg vanligvis vindskjev ut).

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-15, 21:47   #25
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.500
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å parkere på HC-parkeringen!

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg må ha vært blind eller noe jeg, for jeg oppfattet aldri stygge blikk eller noe. Jeg visste jo at jeg hadde kort i bilen -med god grunn, så da var jo alt i orden. Selv om jegvet at jeg så kjempesprek ut på vei ut av bilen (når jeg kom tilbake så jeg vanligvis vindskjev ut).

Det samme sier venninnen min.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-15, 21:48   #26
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å parkere på HC-parkeringen!

Jeg synes akkurat HC-plasser som oftest brukes til akkurat det de er ment for. Føler ikke at så mange parkerer galt der. Synes familieparkeringen er verre, men det er jo sånn sett mindre alvorlig, bare provoserende. Glemmer aldri familien som bestod av type bestemor, mor, far og et barn på 20 år som svingte inn på familieparkeringen på Ikea. Tror de spurte meg om den var ledig eller noe, og da sa jeg at ja, men det er jo en familieparkering- hvorpå en av dem sa friskt "Jaja, vi er jo en familie" og slang bilen inn.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-15, 21:51   #27
Serena
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 700
Serena er populærSerena er populærSerena er populær
Standard

Sv: Å parkere på HC-parkeringen!

Vi har en lokalbutikk med kun én handicap-plass. Der tok min ene nabo, som har handicapbevis, å blokkerte inn en bil uten handicap-bevis og gikk for å handle i laaang tid. Eieren av bilen turde ikke si noe som helst der han stod innesperret. Tror nok han fikk seg en god lærepenge .

Serena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-15, 21:55   #28
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å parkere på HC-parkeringen!

Opprinnelig lagt inn av Serena, her.

Vi har en lokalbutikk med kun én handicap-plass. Der tok min ene nabo, som har handicapbevis, å blokkerte inn en bil uten handicap-bevis og gikk for å handle i laaang tid. Eieren av bilen turde ikke si noe som helst der han stod innesperret. Tror nok han fikk seg en god lærepenge .

Mulig jeg er grei og naiv og sånn, men det der hadde jeg ikke gjort. Jeg kan f eks se for meg krisesituasjoner der jeg tenker at jeg må kunne godta at andre gjør kontroversielle valg, uten at jeg skal aksjonere av den grunn. F eks. nybakt mor tom for morsmelkserstatning og ingen ledig parkeringsplass. Nødstilfelle. Tenk om bilen min skulle stått og blokkert henne i evigheter av den grunn. Det blir for meg veldig idiotisk å aksjonere mot andres dumhet, med dumhet.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-15, 22:00   #29
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.935
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å parkere på HC-parkeringen!

Jeg er overrasket over at det oppleves som et større problem at vi som ikke trenger HC-parkering blir oppgitt over det vi (muligens feil-)oppfatter som misbruk av plassene enn faktisk misbruk av plassene. Det får man jo bare ta inn over seg.

(Jeg tror jeg med trygghet kan si at av de gangene jeg ser noen parkere på HC-plassen på nærmbutikken så er det mer enn halvparten gangene at bilen er uten synlig HC-bevis i frontruta - og jeg vurderer ikke hvordan føreren fremstår, som regel er jo denne inne i butikken, og jeg vet mye om at man kan fremstå som friskere enn det man er.)

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-15, 22:05   #30
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å parkere på HC-parkeringen!

Digresjon, men i Stavanger har vi egne parkeringsplasser for kvinner. De er merkelig nok ganske ofte ledige også. (Jeg parkerer riktignok ikke der.)

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-15, 22:09   #31
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å parkere på HC-parkeringen!

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Digresjon, men i Stavanger har vi egne parkeringsplasser for kvinner. De er merkelig nok ganske ofte ledige også. (Jeg parkerer riktignok ikke der.)

Er det? Hvor er de?

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-15, 22:12   #32
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Å parkere på HC-parkeringen!

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg synes akkurat HC-plasser som oftest brukes til akkurat det de er ment for. Føler ikke at så mange parkerer galt der. Synes familieparkeringen er verre, men det er jo sånn sett mindre alvorlig, bare provoserende. Glemmer aldri familien som bestod av type bestemor, mor, far og et barn på 20 år som svingte inn på familieparkeringen på Ikea. Tror de spurte meg om den var ledig eller noe, og da sa jeg at ja, men det er jo en familieparkering- hvorpå en av dem sa friskt "Jaja, vi er jo en familie" og slang bilen inn.

Må le kjenner jeg. Blir bare "full av flir" av sånt, og klarer ikke helt å irritere meg. (Ang familieparkeringene altså.)

Men når det er sagt så har jeg og min mann virkelig lært å sette pris på disse parkeringene for familier altså. Det er utrolig deilig å ha plass nok til å få ut ungen, og sette sammen vogna uten å være i akutt fare for å bli påkjørt av andre i parkeringshuset altså. Men de stedene (eller egentlig DET stedet, som er det som før het Ibsen parkeringshus i Oslo) vi bruker den type parkering, står det tydelig på skiltene at det gjelder KUN for biler med synlig barnesete i bilen. Hvis man ikke har det, kan man risikere å få bot. Synes egentlig det er fair altså. Det har jo resultert i at vi ikke har kunnet parkere der alltid, feks når vi har planlagt for bare å sette bilsetet til snuppa på vognhjulene fordi vi bare er ute i et raskt ærend, men det lever vi fint med.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-15, 22:12   #33
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å parkere på HC-parkeringen!

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Er det? Hvor er de?

De har vært der i årevis. På Posten. En gang så jeg en svensk mann vri seg i krampelatter, han hadde aldri sett noe lignende.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-15, 22:13   #34
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å parkere på HC-parkeringen!

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Må le kjenner jeg. Blir bare "full av flir" av sånt, og klarer ikke helt å irritere meg. (Ang familieparkeringene altså.)

Jeg irriterer meg heller ikke noe særlig, og bruker ikke så ofte disse parkeringene selv heller, men akkurat den gangen kjente jeg bare at jeg ble målløs over at det går an å være så frekk rett foran andre mennesker. At man ønsker å vedkjenne seg å si noe slikt liksom.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-15, 22:14   #35
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å parkere på HC-parkeringen!

De parkeringsplassene for kvinner er forresten ikke annerledes enn de andre plassene. Men de er på et "trygt" sted i parkeringshuset med god belysning osv. Så man kan føle seg tryggere.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-15, 22:14   #36
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å parkere på HC-parkeringen!

Og siden jeg allerede har kuppet tråden, så kan jeg jo sukke litt over at nå når jeg endelig har skaffet meg elbil, så har tydeligvis resten av Norge gjort det samme. For det er aldri en ledig elbilparkering å oppdrive.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-15, 22:15   #37
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Å parkere på HC-parkeringen!

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg irriterer meg heller ikke noe særlig, og bruker ikke så ofte disse parkeringene selv heller, men akkurat den gangen kjente jeg bare at jeg ble målløs over at det går an å være så frekk rett foran andre mennesker. At man ønsker å vedkjenne seg å si noe slikt liksom.

Ja, det er jeg jo egentlig enig i. Folk er seg selv nærmest stort sett, det bevises jo gang på gang. (Også jeg innimellom, det skal innrømmes... )

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-15, 22:16   #38
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å parkere på HC-parkeringen!

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

De parkeringsplassene for kvinner er forresten ikke annerledes enn de andre plassene. Men de er på et "trygt" sted i parkeringshuset med god belysning osv. Så man kan føle seg tryggere.

Synes det var lurt jeg.

Men i serien "man vet aldri alt om andre" etc, tenker jeg at den gangen man ser en mann gå ut av bilen på en sånn parkering, kan man vel være ganske sikker på at han har feilparkert.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-15, 22:16   #39
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.838
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å parkere på HC-parkeringen!

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Digresjon, men i Stavanger har vi egne parkeringsplasser for kvinner. De er merkelig nok ganske ofte ledige også. (Jeg parkerer riktignok ikke der.)

Hvorfor det? Er de bredere? Bedre belyst?

(Nå spurte jeg siddismannen min, og det er visst for at kvinner skal føle seg tryggere når de parkerer der.)


Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Men de stedene (eller egentlig DET stedet, som er det som før het Ibsen parkeringshus i Oslo) vi bruker den type parkering, står det tydelig på skiltene at det gjelder KUN for biler med synlig barnesete i bilen. Hvis man ikke har det, kan man risikere å få bot.


Jeg har ved flere anledninger sett folk parkere der med barnesete i bilen, men ikke med barn i. Teknisk sett har de da lov å parkere der, men jeg synes likevel det er litt frekt. Enten så skjønner de ikke, eller bryr seg ikke, om hva som er den egentlige meningen med slike parkeringsplasser.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-15, 22:17   #40
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å parkere på HC-parkeringen!

Myria: De er nær utgangen og dermed lysere.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no