Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hvis denne dama er feit, ja da er jeg en flodhest

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-07, 12:01   #1
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvis denne dama er feit, ja da er jeg en flodhest



Synes du Jennifer Love Hewitt er feit?

Hun bruker str M, og jeg synes hun er flott!

Hun blir hetset i media pga av dette bikinibildet. Hun kritiseres for å være for rund. http://www1.vg.no/film/artikkel.php?artid=187719

Her er tilsvaret hun skriver i bloggen sin:
«Jeg har forholdt meg taus lenge til måten kvinnekroppen granskes på. For å gjøre én ting klart - jeg er ikke opprørt på mine egne vegne. Jeg er opprørt med tanke på alle jentene der ute som sliter med eget kroppsbilde»

Bra sagt Jennifer.



Kroppsidealet for jenter og damer er sykt! Jeg med min L/XL er vel i flodhest klassen da.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 12:05   #2
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvis denne dama er feit, ja da er jeg en flodhest

Nei, hun har en flott kropp.

Selv bruker jeg L, og jeg er flodhest. Før var jeg M. *sukk*

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 12:05   #3
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.717
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvis denne dama er feit, ja da er jeg en flodhest

Jeg synes hun ser sunn og frisk ut.

Jeg kommer vel også i kategorien flodhest

Señora er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 12:06   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis denne dama er feit, ja da er jeg en flodhest

Herregud, så provoserende! Go Jennifer!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 12:06   #5
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvis denne dama er feit, ja da er jeg en flodhest

Enda en flodhest melder seg.

Dette kropp-hysteriet blir bare verre og verre synes jeg. Så et inslag på tvn på søndag, om Heidi Klum, som fikk masse skryt for å ha "tatt så godt vare på kroppen sin". Hun gikk på catwalken for Victorias Secret bare syv uker etter fødselen. Men kan det være sundt? I kontraktene til VS modellene står det faktisk at de IKKE kan forandre kroppen sin i det minste. Idioti, spør du meg.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 12:07   #6
Manitoba
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvis denne dama er feit, ja da er jeg en flodhest

Jeg synes hun Jennifer er kjempefin på bildet. En vakker kropp. Og så er hun blid i tillegg. Det er mer enn man kan si om mange av de andre, skinnmagre Hollywoodstjernene.

  Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 12:17   #7
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvis denne dama er feit, ja da er jeg en flodhest

Nei, hun er ikke feit - hun er flott!

__________________
Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha.
Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 12:18   #8
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvis denne dama er feit, ja da er jeg en flodhest

Synes hun er flott jeg!

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 12:21   #9
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvis denne dama er feit, ja da er jeg en flodhest

Jeg synes også hun er flott - virkelig flott!

Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 12:21   #10
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvis denne dama er feit, ja da er jeg en flodhest

Jeg synes også hun er flott.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 12:25   #11
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvis denne dama er feit, ja da er jeg en flodhest

Jeg har alltid likt den damen. Synes hun ser flott og sunn ut.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 12:26   #12
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvis denne dama er feit, ja da er jeg en flodhest

En flott kropp - og har enda mer å gå på, spør du meg!
Skammelig å kommentere en normal, sunn kropp på den måten. Heldigvis har hun svart godt tilbake.

  Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 12:46   #13
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvis denne dama er feit, ja da er jeg en flodhest

Jeg er da også en flodhest str. L

Dama er kjempeflott, sunn og naturlig.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 12:49   #14
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvis denne dama er feit, ja da er jeg en flodhest

Jeg bruker str M jeg og, men ser ut som en flodhest i forhold til henne.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 12:49   #15
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis denne dama er feit, ja da er jeg en flodhest

Blir matt av hvordan kvinnekroppen hele tiden blir hetset med. Jennifer er flott på det bilde. Syns det var godt sagt, det hun skrev i bloggen sin.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 12:53   #16
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis denne dama er feit, ja da er jeg en flodhest

Jeg blir ikke sjokkert over pressen lenger, og jeg synes hun er flott. Forsøker å holde meg unna alt kroppshysteri, men man kan jo bli matt av det syke bilde Hollywood formidler av kvinnekroppen.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 12:56   #17
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvis denne dama er feit, ja da er jeg en flodhest

Hun er en flott dame.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 12:56   #18
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis denne dama er feit, ja da er jeg en flodhest

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Synes du Jennifer Love Hewitt er feit?

Nei, ut fra bildet i innlegget ditt ville jeg heller plassert henne i kategorien tynn.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 13:11   #19
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.841
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvis denne dama er feit, ja da er jeg en flodhest

Hun er flott, og på det bildet ser til og med puppene ekte ut

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 13:18   #20
lille my
Erfaren
 
lille my sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.048
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Sv: Hvis denne dama er feit, ja da er jeg en flodhest

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Synes hun er flott jeg!

Jeg og.

__________________
Lille my med 3 skjønne gullunger
1998,2001 og 2003.
lille my er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no