Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2020

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-20, 20:52   #221
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2020

Jeg har bestilt gaver til kollegene mine, planlagt hva tantebarna mine skal få og så vil tiden vise hva mann og barn ender opp med.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-10-20, 22:26   #222
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2020

Jeg klarer ikke helt tenke på jul, det er for mye huspakking. Men nå fikk jeg idé til pakkekalender til avkommet* med rariteter fra ryddepakkingen. Andre gaver blir det ikke. Jeg har pleid å lage godsaker til noen utvalgte, men vet ikke om jeg orker i år. Også julekaker overlates mest til andre tror jeg. Kanskje. Men det SKAL pyntes, jeg tror både nostalig-esken og gi-bort-esken skal brukes.

* Barnebarna er for små.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-20, 23:30   #223
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2020

Dere som er godt i gang med julegaver eller ferdig, hva har dere kjøpt?

Ofte liker jeg å gi gavekort på opplevelser til voksne, men i år er jeg usikker på det mtp corona.

Hva passer til studenter, jenter? Og tenåringer (ikke mine egne).

Tror det blir netthandel i år.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-20, 23:56   #224
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2020

Mangler til svigers, min mann og barnet vårt.
Veldig deilig å ha blitt nesten ferdig allerede, hva svigers skal få er jeg usikker på.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-20, 23:58   #225
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Dere som er godt i gang med julegaver eller ferdig, hva har dere kjøpt?

Ofte liker jeg å gi gavekort på opplevelser til voksne, men i år er jeg usikker på det mtp corona.

Hva passer til studenter, jenter? Og tenåringer (ikke mine egne).

Tror det blir netthandel i år.

Min studentnevø får pakke med spekepølser , det er han glad i.
Niesen min i militæret , får flaske som holder drikken både kald og varm.
Tenåringene får klær eller Kari traa bag.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-20, 00:02   #226
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2020

Tanteungene mine (studentjenter) får gaveesker fra Rituals, enkelt og greit.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-10-20, 00:17   #227
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Det var 158/164. Men finnes også til voksne.

https://www.kappahl.com/nn-NO/barn/u...yjamas/136465/

Og jeg hev meg på denne og bestilte like pysjer til lillesøster, lillebror og meg selv . I tillegg gikk jeg for en julekjole til meg selv og en del julehårpynt til lillesøsters pakkekalender. 25% til barn der inne i dag.

Julekjolen var heftig:
https://www.kappahl.com/nn-NO/dame/k...ekjole/684126/

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-20, 09:42   #228
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Tanteungene mine (studentjenter) får gaveesker fra Rituals, enkelt og greit.

Tror jeg går for det til studentene, godt tips, takk!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-20, 09:51   #229
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Julekjolen var heftig:
https://www.kappahl.com/nn-NO/dame/k...ekjole/684126/

Wow!

Nå angrer jeg på at jeg ikke bestilte pysj til meg selv også.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-20, 09:54   #230
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Wow!

Nå angrer jeg på at jeg ikke bestilte pysj til meg selv også.

Ikke for sent!

Nesten så jeg også vurderer det.....til oss alle. Men vi har i grunnen nok pysjer.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-20, 10:17   #231
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2020

Vi skal til mamma på julaften, det er lenge siden vi har vært hos på julaften og hun ville det så gjerne selv. Mulig en onkel og tante kommer også, men vet ikke ennå.
Det eneste jeg har vurdert av julegaver er dagspass på SNØ til søster med familie, de er glade i å stå på ski. Må sjekke pris først. Ellers blank.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-10-20, 19:54   #232
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.651
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2020

Skulle hatt en sånn julekjole. Prøver å utfordre meg selv. Bmr. Alltid svart og grå.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-20, 19:57   #233
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2020

Gikk på det lokale Amfisenteret og kom hjem med to julegaver og CB julebrus og kakemenn. Vi har nomalt ikke «lov» å starte så tidlig, men vi er enige om at i år er det greit.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-20, 20:13   #234
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2020

Jeg starter alltid tidlig med juleinnkjøp, rett og slett for å fordele utgiftene utover flere lønninger. Bonusen er en rolig desember.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-20, 20:21   #235
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.737
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2020

Er ikke ferdig med alle gavene, men vet hva jeg skal gi. Flere strikkegaver, og der er det mye som ikke er ferdig ennå. Må også spre gavekjøp over flere lønninger.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-20, 19:25   #236
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2020

En gave til kjøpt i dag. 40% på Ark for medlemmer.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-20, 20:23   #237
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2020

Jeg har kokt kraft til julesaus!

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-20, 21:53   #238
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Juletråden 2020

Vet noen om de pleier å ha tilbud på hotellputer på Kid?

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-20, 21:57   #239
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av Pasta, her.

Vet noen om de pleier å ha tilbud på hotellputer på Kid?

Jada, stadig vekk.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-20, 22:51   #240
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2020

Kjøpte på halv pris nylig.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no