Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Gave

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-11, 05:26   #1
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gave

Mine foreldre får en gave fra oss alle i år (min familie og min bror og svigerinne). Flere får de ikke gaver fra. Vi har kjøpt en helaften med revy og gavekort på restaurant til de, og i stedet for at de "bare" har en pakke å åpne på deling,ønsker jeg forslag til en kul måte å pakke inn en slik gave. På forhånd takk

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-11, 07:03   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.557
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gave

Skrive ut bilder av hva de skal oppleve og pakk inn bildene?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-11, 08:17   #3
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gave

Jeg har jo gavekort og revybillettene. Men det var en god ide, kan jo legge litt stemningsbilder i enklere konvolutter for så å legge hovedgaven oppi en skoeske. Takk for tips!

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-11, 09:17   #4
Prøvende
Ingen skravlebøtte
 
Prøvende sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 306
Prøvende er litt kulPrøvende er litt kul
Standard

Sv: Gave

pakkelek med rebuser/ gåter kan være fint. Da må de løse en gåte/rebus for å finne neste ledetråd og ende opp med billettene. Det blir nok en gaveåpning som de husker!

__________________
Hilsen Prøvende
2005, 2008, 2010
Prøvende er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no