Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Loriens "fort og gæli"-bryllupstråd

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-09, 10:47   #41
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Loriens "fort og gæli"-bryllupstråd

Gratulerer!! Kjolen er kjempefin - henger i skapet her også!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-09, 22:26   #42
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Loriens "fort og gæli"-bryllupstråd

Håper attesten er i farta !

Vi tok hurtigbryllup vi også, knappe 2 mnd fra vi ble enige om å gifte oss til vi var i mål . Vi hadde full pakke med brudekjole,kirke, fotograf og det hele, men kun lunsj med koldbord for nærmeste familie før vi avsluttet kvelden på byen med forloverne våre.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 01:29   #43
Lykkex3
Superaktiv
 
Lykkex3 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 441
Lykkex3 er populærLykkex3 er populærLykkex3 er populær
Standard

Sv: Loriens "fort og gæli"-bryllupstråd

Så spennende og kjolen var kjempe fin! Jeg var forlover når venninnen min giftet seg hos byfogden. Det bryllupet sitter sterkt i minnet. Det var så intimt, det ble sagt så mange fine og ærlige ord, og stemningen var helt utrolig. Tror dette er den fineste bryllupssermonien jeg har vært i noen gang.

Håper papirene kommer raskt og at dere får en vakker og minnerik dag.

Lykkex3 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 08:51   #44
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Loriens "fort og gæli"-bryllupstråd

Så koselig! Og kjolen er kjempefin!

Vi giftet oss litt på samme måte (men i kirken). Jeg i et 15 år gammelt langt skjørt med ny topp til. Toppen var vel det eneste nye som ble kjøpt inn til brylluppet i tillegg til blomsterbukett og ringer. Det er en av de fineste dagene jeg har hatt, og vi kunne ikke gjort det på noen bedre måte.

Jeg ringte forresten og purret på prøvingsattesten, og da viste det seg at den hadde stoppet opp i papirmøllen. Det ble fortgang etter telefonen min.

Lykke til!

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 09:37   #45
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Loriens "fort og gæli"-bryllupstråd

Vi har ikke fått prøvingsattesten ennå. Men ringene henta vi i går, da. Så det skjer jo ting, bare ikke helt så fort som jeg skulle ønske. Jeg mangler egentlig bare undertøy og sko til meg selv, ellers er alt klart unntatt datoen.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 11:24   #46
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Loriens "fort og gæli"-bryllupstråd

Opprinnelig lagt inn av Lorien, her.

Vi har ikke fått prøvingsattesten ennå. Men ringene henta vi i går, da. Så det skjer jo ting, bare ikke helt så fort som jeg skulle ønske. Jeg mangler egentlig bare undertøy og sko til meg selv, ellers er alt klart unntatt datoen.

Ring!

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 20:34   #47
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Loriens "fort og gæli"-bryllupstråd

Har du ringt og etterlyst?

Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 23:39   #48
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Loriens "fort og gæli"-bryllupstråd

Har ringt, og dama på Skatt Nord påstår at søknaden vår ikke prioriteres fordi vi ikke har ført på når vi skal gifte oss (!). Øh, da vi ringte til Tingretten før vi sendte inn papirene fikk vi beskjed om at vi først måtte skaffe en prøvingsattest, først når den var levert fikk vi reservere time...

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 23:40   #49
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Loriens "fort og gæli"-bryllupstråd

Si at dere skal gifte dere på mandag, og at hun har værsågod å få ut fingern.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 23:42   #50
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Loriens "fort og gæli"-bryllupstråd

Opprinnelig lagt inn av Lorien, her.

Har ringt, og dama på Skatt Nord påstår at søknaden vår ikke prioriteres fordi vi ikke har ført på når vi skal gifte oss (!). Øh, da vi ringte til Tingretten før vi sendte inn papirene fikk vi beskjed om at vi først måtte skaffe en prøvingsattest, først når den var levert fikk vi reservere time...

Så ufattelig kjipt da!
Er du sikker på at det ikke er Vogonere som sitter på disse kontorene og dytter papirer?

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 23:44   #51
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Loriens "fort og gæli"-bryllupstråd

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Si at dere skal gifte dere på mandag, og at hun har værsågod å få ut fingern.

Jeg gir det til fredag, hvis ikke attesten har kommet i posten til da så ringer jeg og kjefter som bare ei høygravid skrulle kan.

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Så ufattelig kjipt da!
Er du sikker på at det ikke er Vogonere som sitter på disse kontorene og dytter papirer?

Man vet aldri hvem som sitter på offentlige kontorer her oppe.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 23:48   #52
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Loriens "fort og gæli"-bryllupstråd

Opprinnelig lagt inn av Lorien, her.

Jeg gir det til fredag, hvis ikke attesten har kommet i posten til da så ringer jeg og kjefter som bare ei høygravid skrulle kan.



Man vet aldri hvem som sitter på offentlige kontorer her oppe.

Det hørtes unektelig ut som Vogoner-logikk, nemlig.

Og gi dem inn, du! Det var det jeg gjorde med NAV her om dagen, da det viste seg at det det sto på MinSide at jeg skulle få utbetalt, var langt fra den reelle utbetalingen og at budsjettet mitt dermed gikk i dass.
Man kødder ikke med høygravide hormonellaer.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 12:00   #53
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Loriens "fort og gæli"-bryllupstråd

Nå ringte jeg, ikke Skatt Nord, men Skatteetaten sentralt. Og joda, attesten var klar den, og ble sendt ut i går. Hurra!

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 12:23   #54
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Loriens "fort og gæli"-bryllupstråd

Så bra!! Håper dere får dato kjapt.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 12:58   #55
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Loriens "fort og gæli"-bryllupstråd

Så bra!

Det spiller da ingen rolle hvilken dato du fører opp, den er jo bare gyldig i tre måneder allikevel ...

Nå er det bare å spikre dato!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 16:13   #56
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Loriens "fort og gæli"-bryllupstråd

Jeg skal gifte meg om femten dager! 28.08.09 kl. 14.30 skal vi bli ektefolk!

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 16:14   #57
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Loriens "fort og gæli"-bryllupstråd

Yay! Så bra, grattis med fastsatt dato!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 16:32   #58
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Loriens "fort og gæli"-bryllupstråd

Åh, så bra!

Jeg er så glad på dine vegne! :hug:

Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 17:23   #59
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Loriens "fort og gæli"-bryllupstråd

Er du litt hyper nå når datoen er satt?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 17:37   #60
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Loriens "fort og gæli"-bryllupstråd

Gratulerer!!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no