Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sommerkjoler. Jeg utfordrer dere!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-09, 10:36   #41
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sommerkjoler. Jeg utfordrer dere!

Ikkeno snikksnakk- kjøp deg en sikksakk!




(Eh... Tror kanskje ikke jeg skal utfordre Tåtti med rim i den nærmeste fremtid...)

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 10:37   #42
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sommerkjoler. Jeg utfordrer dere!

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Ikkeno snikksnakk- kjøp deg en sikksakk!




(Eh... Tror kanskje ikke jeg skal utfordre Tåtti med rim i den nærmeste fremtid...)

  Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 10:40   #43
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.207
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjoler. Jeg utfordrer dere!

Men jeg er fortsatt litt betenkt på det med bh. Jeg har enda ikke sett en stroppeløs bh som gjør at man ser fin ut.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 10:42   #44
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sommerkjoler. Jeg utfordrer dere!

Fin og fin - jeg blir ikke sånn innmari fin uansett. Men den jeg har er grei nok. Den sitter på plass og holder greiene på plass der de hører hjemme. Jeg blir kanskje litt høybrystet med den, men det er en grei motvekt til den vanlige lavbrystede looken.

  Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 17:19   #45
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sommerkjoler. Jeg utfordrer dere!

Da er alle kjoler i Oslo prøvet.
En var i lilla og pen rett forfra. Bare synd at baksiden var sydd i fasong av en nokså lite flatterende ballong.

En var med mønster og snodig fasong med med riktig stoff. Men fasongen ga meg pupper som så ut som a-cup med sokker i. Enda jeg har på en meget fletterende BH i dag.

En var den fra B-young i alle farger unntatt svart som var det jeg ville ha. Den satt veldig pent. Bortsett fra at stoffet var så tynt at det hang seg opp overalt - pluss at det var gjennomsiktig. Den satt dog pent på puppene så kanskje kjøper jeg en om jeg finner den i svart et sted. Jeg kan ikke skjønne at butikker tar inn en kjole i fiolett og ikke i sort?

Den med sikksakken var helt uten stretch i stoffet så den ble litt vel trang over stjerten - jeg prøvde den ikke på. Men fasongen eller på den var perfect.

Jeg prøvde en del kjoler med empireliv - haha - det var ikke min stil nei. Spesielt en lang en i lilla fra HM med litt høyt liv og rynker rundt hele seg litt langt oppe på livet ble vidunderlig på. (Tenk veldig stort telt som buler, men ikke der det skal bule)

Etter laaang tid kom jeg til at dagens desidert peneste antrekk var skjørtet og toppen jeg hadde på fra før. Så da var det hjem.

Jeg prøver igjen en annen dag jeg.

  Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 13:23   #46
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sommerkjoler. Jeg utfordrer dere!

JEG FANT DEN!!!

Den er lang, ensfarget sort. Den sitter stramt over brystet og skrår utover, men stoffet er tung så den faller pent ned istedenfor å bule ut som et telt. Den er ikke perfekt - men den er fin.

Damen i butikken ropte på en annen dame der for å komme og se og sa "sånn skal den kjolen bæres".

Og - wait for it...... Den passa i MEDIUM!!!! Den er kun litt stram over puppene. Og jeg er MEGET lykkelig. Jeg trodde ikke jeg noensinne skulle oppleve at noe strammer akkurat der nemlig.

  Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 13:26   #47
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.324
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjoler. Jeg utfordrer dere!

Hurra! Og når kommer bildet?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 13:26   #48
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommerkjoler. Jeg utfordrer dere!

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

JEG FANT DEN!!!

Den er lang, ensfarget sort. Den sitter stramt over brystet og skrår utover, men stoffet er tung så den faller pent ned istedenfor å bule ut som et telt. Den er ikke perfekt - men den er fin.

Damen i butikken ropte på en annen dame der for å komme og se og sa "sånn skal den kjolen bæres".

Og - wait for it...... Den passa i MEDIUM!!!! Den er kun litt stram over puppene. Og jeg er MEGET lykkelig. Jeg trodde ikke jeg noensinne skulle oppleve at noe strammer akkurat der nemlig.

Picture proof?
Og: hvor, hvor?

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 13:44   #49
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sommerkjoler. Jeg utfordrer dere!

Det kommer ikke bilde nei. :sjenert:

Men den var på Indiska av alle steder. Der har jeg aldri i mitt liv kjøpt noe før.

  Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 14:14   #50
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sommerkjoler. Jeg utfordrer dere!

Får vi ikke se?

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 14:18   #51
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sommerkjoler. Jeg utfordrer dere!

Næh. Vi må nok ha et treff for det tror jeg.

  Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 14:30   #52
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sommerkjoler. Jeg utfordrer dere!

Kommer du hit da eller?

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 14:35   #53
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sommerkjoler. Jeg utfordrer dere!

Klart det. "Hit" er Oslo i min verden.

  Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 14:37   #54
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sommerkjoler. Jeg utfordrer dere!

Neineinei. Ikke Oshlo.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 14:51   #55
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjoler. Jeg utfordrer dere!

Så bra at du fant kjolen. Jeg sliter også med å finne fine sommerkjoler. Alle har feil type armer. Jeg har tidenes grevinneheng, og jeg må litt lengde på ermene. Det er jo nesten umulig å finne. Jeg har nesten gitt opp, og driver og syr meg min egen sommerkolleksjon. Det er litt hyggelig, litt strevsomt. litt irriterende og veldig billig.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 14:52   #56
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.324
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjoler. Jeg utfordrer dere!

Sommerkjoletreff. Me like.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 14:54   #57
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sommerkjoler. Jeg utfordrer dere!

Heiko - den sommerkjolen din var bare helt konge. Jeg grep meg i å gå og lure på om jeg hadde klart noe sånt jeg og...

Jeg har også grevinneheng. Men jeg kjører uten ermer jeg. Det er uansett bedre en rekorden på stygge ermer som jeg fant på Lindex:

Trekvart lang erme som gikk akkurat til albuen. Der var den snurpet sammen med en strikk, og det som skulle være noe fluffy greier av et erme med innsnurping ble sittende stramt hele veien med innsnurping på Verst Tenkelig Sted. Jeg vurderte å ta bilde bare for å demonstrere hvor ille det var.

  Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 19:33   #58
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sommerkjoler. Jeg utfordrer dere!

Bilde av kjolen.

Jeg ser alltid tykk ut på bilder. I virkeligheten er jeg myyyye slankere.
Og har ikke neglelakk på tærne heller - det kameraet juger så sinnssykt asså.


Sist redigert av Slettet bruker : 17-03-10 kl 11:14.
  Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 19:37   #59
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjoler. Jeg utfordrer dere!

Den satt veldig fin! Og du er så slank og fin så!
Jeg er fortsatt overbevist om at du ville blitt superfresh i FARGER og MØNSTRE! Og synes du skal prøve deg på den fargerike fra LaR jeg la ut!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 19:40   #60
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sommerkjoler. Jeg utfordrer dere!

Jeg er litt i gang med det med farger og mønstre altså. Jeg kjenner at det skjer noe med meg. Men jeg ble jo så lettet da jeg fant noe svart...

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no