Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Påloggingstid

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-10, 10:44   #1
Mississippi
ull-lue
 
Mississippi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.327
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Påloggingstid

Nå har jeg sittet og forfattet et langt innlegg om følelser og frustrasjon.
Når jeg skal poste innlegget har 'tiden min' gått ut og jeg blir linket til påloggingsside.
Innlegget mitt er selvfølgelig borte ...
Er det noen smart innstilling jeg kan gjøre for å forbli pålogget?

__________________
"Det er ikke dråpen som får begeret til å flyte over. Problemet er at da dråpen kom var begeret alleredet fullt, og det hadde ikke dråpen noe med, den hadde jo nettopp kommet" -Karsten Isachsen
Mississippi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-10, 10:46   #2
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.946
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: påloggingstid

Opprinnelig lagt inn av Mississippi, her.

Nå har jeg sittet og forfattet et langt innlegg om følelser og frustrasjon.
Når jeg skal poste innlegget har 'tiden min' gått ut og jeg blir linket til påloggingsside.
Innlegget mitt er selvfølgelig borte ...
Er det noen smart innstilling jeg kan gjøre for å forbli pålogget?

Ja, du kan hake av den lille boksen under innloggingsfeltet.

Jeg har forøvrig opplevd å få postet selv om jeg må logge inn i det jeg poster. Da blir jeg videresendt til det publiserte innelgget mitt etter innlogging.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-10, 10:48   #3
Mississippi
ull-lue
 
Mississippi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.327
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: påloggingstid

Jeg ble ikke videresendt til postet eller upostet innlegg. Det er nok long gone!
Men takk for tips, jeg skal se etter den lille rubrikken.

__________________
"Det er ikke dråpen som får begeret til å flyte over. Problemet er at da dråpen kom var begeret alleredet fullt, og det hadde ikke dråpen noe med, den hadde jo nettopp kommet" -Karsten Isachsen
Mississippi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-10, 10:49   #4
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.327
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Påloggingstid

Eller trykk på forhåndsvis/avansert med jevne mellomrom.

Det hender også at jeg merker og kopierer all teksten min før jeg trykker. Hvis den da har blitt borte er det bare å logge inn på nytt og kopiere svaret inn igjen.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-10, 10:50   #5
Mississippi
ull-lue
 
Mississippi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.327
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Påloggingstid

Opprinnelig lagt inn av Svanen, her.

Eller trykk på forhåndsvis/avansert med jevne mellomrom.

Det hender også at jeg merker og kopierer all teksten min før jeg trykker. Hvis den da har blitt borte er det bare å logge inn på nytt og kopiere svaret inn igjen.

Det var lurt!!

...for jeg har ingen liten rubrikk ved innloggingsbildet ...

__________________
"Det er ikke dråpen som får begeret til å flyte over. Problemet er at da dråpen kom var begeret alleredet fullt, og det hadde ikke dråpen noe med, den hadde jo nettopp kommet" -Karsten Isachsen
Mississippi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-10, 10:52   #6
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.946
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Påloggingstid

Opprinnelig lagt inn av Mississippi, her.

Det var lurt!!

...for jeg har ingen liten rubrikk ved innloggingsbildet ...

Det var rart. Har du sjekket når du har logget ut? Da skal det være en liten firkant med teksten "Husk meg" ved siden av.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-10, 10:57   #7
Mississippi
ull-lue
 
Mississippi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.327
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Påloggingstid

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Det var rart. Har du sjekket når du har logget ut? Da skal det være en liten firkant med teksten "Husk meg" ved siden av.

Men den husk meg-knappen har jeg trykket på ...
Kanskje det er PC'n som hikker litt da ... Det har den gjort litt i det siste, nemlig ...

__________________
"Det er ikke dråpen som får begeret til å flyte over. Problemet er at da dråpen kom var begeret alleredet fullt, og det hadde ikke dråpen noe med, den hadde jo nettopp kommet" -Karsten Isachsen
Mississippi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-10, 11:03   #8
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påloggingstid

Det kan høres ut som nettleseren din og/eller pc-en timer ut, og at det er derfor du mister kontakten.
Du får skrive alle lange innlegg i notepad eller noe og så lime dem inn etterpå.

Eller du kan sjekke innstillingene på nettverket og pc-en, men det kan være litt plunder og heft om du ikke vet hva og hvordan.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-10, 11:11   #9
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Påloggingstid

Opprinnelig lagt inn av Svanen, her.

Eller trykk på forhåndsvis/avansert med jevne mellomrom.

Det hender også at jeg merker og kopierer all teksten min før jeg trykker. Hvis den da har blitt borte er det bare å logge inn på nytt og kopiere svaret inn igjen.

Det gjør jeg også om jeg har skrevet et langt innlegg.
Klok av skade, dog.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-10, 11:17   #10
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.570
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: påloggingstid

Opprinnelig lagt inn av Mississippi, her.

Jeg ble ikke videresendt til postet eller upostet innlegg. Det er nok long gone!


Hvis du uansett bare skulle klage, var det nok en mening med det.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-10, 11:18   #11
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Påloggingstid

«Husk meg» skal huske med mindre nettleseren sletter informasjons-kapslene (noe de normalt ikke gjør uten at du på en aller annen måte har bedt om det). Hvis problemet vedvarer så bruker en annen nettleser å fungere: www.firefox.no eller www.google.no/chrome

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-10, 11:18   #12
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.327
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Påloggingstid

Jeg gjør aldri det hjemme, der er jeg alltid pålogget, men hvis jeg poster fra en annen pc (besøk/jobb) så må jeg logge på med jevne mellomrom. Vil ikke være pålogget hele tiden da.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-10, 11:23   #13
Mississippi
ull-lue
 
Mississippi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.327
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: påloggingstid

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Hvis du uansett bare skulle klage, var det nok en mening med det.

Jeg fiksa det ved å forhåndsvise innlegget innimellom.
Så jeg fikk klaget litt!!

Takk for hjelpa alle sammen!

__________________
"Det er ikke dråpen som får begeret til å flyte over. Problemet er at da dråpen kom var begeret alleredet fullt, og det hadde ikke dråpen noe med, den hadde jo nettopp kommet" -Karsten Isachsen
Mississippi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no