Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Lisboa med omegn

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-09, 21:21   #1
Penelope
Superaktiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 473
Penelope er litt kulPenelope er litt kul
Standard

Lisboa med omegn

Hei
Hvis du ankommer Lisboa en maikveld, og må reise igjen etter 3 netter, hvor ville du tilbrakt dagene (og nettene for den saks skyld)?

Forutsett at du reiser med din kjære.

Takk for tips!

Penelope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 21:40   #2
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lisboa med omegn

Jeg ville ikke hatt noe problem med å tilbringe alle dagene i Lisboa, men hvis dere er av den rastløse typen, vil jeg anbefale en dagstur til Sintra. Det er en nydelig liten by med mikroklima, en gammel maurerborg, samt et eventyr av et superromantisk slott (/borg) fra 1800-tallet. Da kan dere også sveipe innom Cabo da Roca(Europas vestligste punkt) og Estoril/Cascais på vei tilbake til Lisboa.
Blir dere i Lisboa vil jeg anbefale Alfama og Bairro Alto, og kanskje en tur til akvariet på det gamle Expo-området. 3 netter i Lisboa er nesten litt lite. Jeg synes det er en herlig by.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no