Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Toyota Yaris Verso

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-12, 19:18   #1
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Toyota Yaris Verso

Jeg ser på finn.no at det vrimler av rimelige Yaris Verso'er, man kan fint få en som har kjørt rundt 100'' til 50-70tusen.

Er det bare fordi det er 1,3 og dermed veldig liten motor at det er så mange av de til salgs?

Vi har behov for en stasjonsvogn, og kravene er at det er en Toyota og at det er automatgir. Nå har vi en Corolla som også er 1,3 og er veldig fornøyde. Jeg kjenner bare at jeg er skeptisk til at det er så mange Yaris Versoer til salgs, og at de er så rimelige...

Noen tanker?

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-12, 20:07   #2
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.010
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Toyota Yaris Verso

Elsker, elsker versoen. Bilen vi hadde før vi fikk tredjemann og måtte ha syvseter. Enkel å kjøre, sitter høyt med godt overblikk og god plass ( så lenge man ikke må ha tre barneseter).
Pizzabil i utseende, men MIN pizzabil.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-12, 20:10   #3
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Toyota Yaris Verso

Opprinnelig lagt inn av Værdama, her.

Elsker, elsker versoen. Bilen vi hadde før vi fikk tredjemann og måtte ha syvseter. Enkel å kjøre, sitter høyt med godt overblikk og god plass ( så lenge man ikke må ha tre barneseter).
Pizzabil i utseende, men MIN pizzabil.

Så flott! Tre barneseter trenger jeg heldigvis ikke. Men hvordan er bagasjerommet? Vi må ha hundebur der, og kanskje litt annet småplukk. Jeg har aldri sett den live, og lurer på om bagasjerommet bare er veldig høy, men ikke særlig lang?

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-12, 20:11   #4
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Toyota Yaris Verso

Vi har en sånn. Den hvite kostet ti tusen mindre enn de andre, så vi gikk for full vaskeservice-look. Motoren høres ut som en symaskin, den er usannsynlig dårlig lydisolert for støy utenfra, den går som en klokke og har kjempegod plass. Det er en vanesak at man sitter veldig høyt i forsetene.

Det er litt upraktisk at bakdøren svinger den veien den gjør (utover, ikke oppover) - vanskelig å frakte noe som egentlig er for langt til bilen.

Vår er 2003-modell, eid av oss i tre-fire år, ingen problemer så langt.

Den er fantastisk stygg, da.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-12, 20:15   #5
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Toyota Yaris Verso

Jeg har ikke Yaris Verso, men vanlig Yaris. Det er jo i for seg en billig bil i utgangspunktet, så det er vel ikke så rart om den er billig brukt. Og Versoen er jo ikke akkurat en fryd for øyet...

Jeg er fornøyd med Yarisen, med tanke på pris, men det merkes jo at det er en billig bil. Den er dårlig støyisolert og komforten er ikke akkurat utsøkt. Men når det er sagt, så har det vært en helt problemfri bil. Den har ikke kostet oss noe mer enn vanlig vedlikehold, og går som en klokke og bruker lite bensin.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-12, 20:57   #6
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Toyota Yaris Verso

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg har ikke Yaris Verso, men vanlig Yaris. Det er jo i for seg en billig bil i utgangspunktet

Ja, og det er derfor jeg er litt nervøs, at den er billig fordi den ikke er like bra som f.eks. Corollaen, som jo er i et annet prissegment. Jeg har gammel Corolla nå som aldri har kostet meg noenting annet enn vanlig vedlikehold. Jeg kan godt leve med at den er stygg (selv om den er mye finere enn den jeg har nå) og at den ikke er så forseggjort, men vil helst ikke at alt ramler fra hverandre når den har fylt fem år.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-12, 21:00   #7
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.010
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Toyota Yaris Verso

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Så flott! Tre barneseter trenger jeg heldigvis ikke. Men hvordan er bagasjerommet? Vi må ha hundebur der, og kanskje litt annet småplukk. Jeg har aldri sett den live, og lurer på om bagasjerommet bare er veldig høy, men ikke særlig lang?

Da vi hadde et barn kjørte vi barnevogna inn i full høyde. Det var usannsynlig behagelig. Da hadde vi lagt det ene setet under gulvet.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no