Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Sortering av klesvask

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-10, 15:11   #141
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sortering av klesvask

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jøss!

Ja, ja, hver sin lyst.

Var det noe galt?

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 15:25   #142
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sortering av klesvask

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hvor er det du kjøper klærne? Jeg kan ikke huske noensinne at klær er blitt ujevnt avfarget i vaskemaskinen og jeg er skikkelig sløv på sortering utenom hvitt og finvask/ull. Uansett tar det vel bare 1-2 vask før overskuddsfarge er ute, klær farger vel ikke av i hver vask?

Trenger du komplett liste da eller?

Må man legge frem bevis på flekker på klærne, litt av et forum det her...

Ikke akkurat godkjent å være litt utenfor firkanten.

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Jeg har ikke sagt at jeg ble opprørt av deg spesielt, men av prinsippet generelt. Jeg presiserte til og med i innlegget at det ikke gjaldt deg, men generelt. les igjen!

Det sto du to ganger i det innlegget ditt, så les igjen selv du.

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 16:22   #143
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Re: Sortering av klesvask

Opprinnelig lagt inn av Hulda, her.

Ikke akkurat godkjent å være litt utenfor firkanten.

"Ikke godkjent" i form av lettere sjokkert, ja.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 16:29   #144
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Re: Sortering av klesvask

Opprinnelig lagt inn av Hulda, her.

Det sto du to ganger i det innlegget ditt, så les igjen selv du.

Nei, nå er du på bærtur. ser du har ettersitert høyere oppe, og der har du strøket slik at meningsinnholdet ble forandret. dette er det jeg skrev, hvor jeg klart presiserer at det ikke gjelder deg spesielt, men at jeg er kritisk til prinsippet generelt

Sitat:

Selve sorteringen er jo bare tåpelig, det er ikke det jeg har alvorlige issues med. (Jeg har issues med det, altså bare ikke alvorlige) Det jeg syns er absurd og sjokkerende er resultatene av slik overdreven sortering, som jada, du har presisert at du ikke får, men flere har nå sagt at de vasker maskiner med bare litt i, og at de vasker klærne etter en gangs bruk, for ikke å snakke om hvor mye klær man faktisk må ha for å kunne drifte et sånt system med fulle maskiner. Det er det jeg blir opprørt av.

(understrekingen er gjort etterpå for å presisere)

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 19:09   #145
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sortering av klesvask

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Personlig skal det ikke mye til før mine hvite plagg blir lysgrå og ser stygge ut om jeg vasker de med _noe_ annet enn skikkelig hvitt. Selv med hvitt pulver som skal gjøre tøyet hvitt.

Jeg tør ikke tenke på å vaske det med beige engang

Ja, jeg merker det på hvite sokker på 60 grader. Som jeg forøvrig IKKE vasker sammen med mørke klær. Jeg vasker ikke hvite topper heller med mørke klær, men som sagt med pastellfargede klær. Mine klær holder seg i hvert fall hvite.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 19:17   #146
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Re: Sortering av klesvask

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Nei, nå er du på bærtur. ser du har ettersitert høyere oppe, og der har du strøket slik at meningsinnholdet ble forandret. dette er det jeg skrev, hvor jeg klart presiserer at det ikke gjelder deg spesielt, men at jeg er kritisk til prinsippet generelt

(understrekingen er gjort etterpå for å presisere)


Du skal ha det til at det ikke er myntet på meg, men hallo...den går jeg ikke på altså...

Hvor mye klær har jeg liksom, joda vi har nok alle fem. De to største har så store klær at de fyller omtrent opp en maskin med etpar saggegensre.

Folk er forskjellige vettu, og man har forskjellige klær som ikke kan vaskes sammen. Ingenting å bli opprørt over i det hele tatt. Verden raser så langt ifra sammen.

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 20:02   #147
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Re: Sv: Re: Sortering av klesvask

Opprinnelig lagt inn av Hulda, her.

Du skal ha det til at det ikke er myntet på meg, men hallo...den går jeg ikke på altså...

Hvor mye klær har jeg liksom, joda vi har nok alle fem. De to største har så store klær at de fyller omtrent opp en maskin med etpar saggegensre.

Folk er forskjellige vettu, og man har forskjellige klær som ikke kan vaskes sammen. Ingenting å bli opprørt over i det hele tatt. Verden raser så langt ifra sammen.

Ok, du fatter rett og slett ikke bæret. Den er grei, da skal jeg ikke mase mer om det

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 20:21   #148
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Re: Sortering av klesvask

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Ok, du fatter rett og slett ikke bæret. Den er grei, da skal jeg ikke mase mer om det


Neivel...

Uansett kuppa tråden så det holder, beklager HI.

(Holder meg også for god til å slenge på ironiske smilies, den måten å ordlegge seg på er ikke noe for meg.)

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 20:27   #149
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: Sortering av klesvask

Opprinnelig lagt inn av Hulda, her.

(Holder meg også for god til å slenge på ironiske smilies, den måten å ordlegge seg på er ikke noe for meg.)

Seriøst?

-fjeset er forresten ofte hundre ganger mer sarkastisk enn .

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 20:28   #150
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: Sortering av klesvask

Opprinnelig lagt inn av Hulda, her.

Neivel...

Uansett kuppa tråden så det holder, beklager HI.

(Holder meg også for god til å slenge på ironiske smilies, den måten å ordlegge seg på er ikke noe for meg.)

Du er vel bare et bedre menneske enn meg, vet du, og sikkert med renere klær også

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 20:47   #151
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: Sortering av klesvask

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Seriøst?

-fjeset er forresten ofte hundre ganger mer sarkastisk enn .


Eh, jasså er det?

Det har vel blitt skrevet mange ganger at den snill smiliesen er ironisk/sarkastisk, men jeg har ikke sett et eneste sted at et vanlig smil er det.

Noe nytt det da eller?

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 20:48   #152
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: Sortering av klesvask

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Du er vel bare et bedre menneske enn meg, vet du, og sikkert med renere klær også


Unnskyld, men hva er det for noe egentlig?

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 20:53   #153
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: Sortering av klesvask

Opprinnelig lagt inn av Hulda, her.

Eh, jasså er det?

Det har vel blitt skrevet mange ganger at den snill smiliesen er ironisk/sarkastisk, men jeg har ikke sett et eneste sted at et vanlig smil er det.

Noe nytt det da eller?

Det er ganske velkjent her inne at kan brukes sarkastisk og mer mye større effekt enn snillfjeset. Men det er nok sikkert helst dette forumet som bruker den sånn, jeg er jo på andre fora der til og med snillfjeset brukes som den snilleste, søteste smileyen.

Altså, jeg måtte bare humre litt i skjegget da du skrev at du ikke ville ordlegge deg på den måten, siden de siste innleggene dine ikke akkurat har vært en blåbærfryd.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 20:54   #154
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sortering av klesvask

Hulda og LilleBulle: Nå synes jeg dere er barnslige og kommer med teite kommentarer til hverandre. Hva med å stoppe mens leken er god og før noen blir såret? Vi gjør forskjellig og jeg kan bare ikke fatte hvorfor man henger seg opp i at andre sorterer masse? Hver familie gjør ting på sin måte og jeg personlig bryr meg midt på ryggen hvordan naboen vasker sine klær.

Bruk energien på positive ting enn å slenge teite smilier etter hverandre.

Såh!

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 21:09   #155
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: Sortering av klesvask

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det er ganske velkjent her inne at kan brukes sarkastisk og mer mye større effekt enn snillfjeset. Men det er nok sikkert helst dette forumet som bruker den sånn, jeg er jo på andre fora der til og med snillfjeset brukes som den snilleste, søteste smileyen.

Altså, jeg måtte bare humre litt i skjegget da du skrev at du ikke ville ordlegge deg på den måten, siden de siste innleggene dine ikke akkurat har vært en blåbærfryd.

Det har jeg faktisk ikke fått med meg du, så mye er jeg visst ikke her inne.

Snillsmilisen er velkjent, men blir brukt av nye forabrukere litt feil. Kanskje ikke så rart ettersom den heter "snill"

Altså, man svarer jo litt for seg da. Frekk vil jeg helst ikke være, fordi jeg ikke liker det. Jeg er nok på nett som jeg er i rl.

Blåbærfryd...nok noe nytt for meg...

Er det flere av de vanlige smilisene som betyr noe annet her enn på andre fora også da eller?

__________________
Firebarnsmor.

Sist redigert av Hulda : 31-05-10 kl 21:15.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 21:12   #156
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sortering av klesvask

Iset: Det har ikke jeg heller fått med meg noen gang. Må visst slutte å bruke den smileyen.

Lillebulla: Nå synes jeg du er usakelig. Greit å gi seg nå kanskje.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 21:13   #157
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Sortering av klesvask

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Hulda og LilleBulle: Nå synes jeg dere er barnslige og kommer med teite kommentarer til hverandre. Hva med å stoppe mens leken er god og før noen blir såret? Vi gjør forskjellig og jeg kan bare ikke fatte hvorfor man henger seg opp i at andre sorterer masse? Hver familie gjør ting på sin måte og jeg personlig bryr meg midt på ryggen hvordan naboen vasker sine klær.

Bruk energien på positive ting enn å slenge teite smilier etter hverandre.

Såh!

Jeg vet jeg er barnslig.

Jeg bryr meg også katta i hvordan folk sorterer, de kan vaske sorte og hvite klær sammen for min del.


Forresten så har jeg sagt beklager til HI, men jeg kan godt gjøre det igjen.

Beklager for den teite avsporingen HI.

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 21:17   #158
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sortering av klesvask

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Iset: Det har ikke jeg heller fått med meg noen gang. Må visst slutte å bruke den smileyen.

Hvorfor det? Jeg sluttet ikke å bruke da jeg fant ut at den var sarkastisk. Det gjelder bare å bruke dem litt med omhu. Eller drite i hva de betyr, det går også an, selv om man da selvsagt kan regne med at noen mistolker innlegg. Men who cares, lizzm. Alt kan jo mistolkes.

Jeg synes feks. eller bak riktig setning (feks. "dette vet jeg faktisk bedre enn deg " er skikkelig sarkastisk, og sånn blir den jo brukt også. Men den blir også (og mest) brukt som en helt grei smiley.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 21:20   #159
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sortering av klesvask

Jeg sluttet å bruke smileyen som snill når jeg fant ut hva den betydde. Nå brukes den som sarkastisk.
Det gjør jeg nok med den andre også.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 21:21   #160
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sortering av klesvask

Men selv om at men bruker dem slik selv, betyr det ikke at alle andre gjør det.

Jo alt kan mistolkes, det har du så rett i. Så er det noen som mistolker med vilje, eller det virker iallefall slik.

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no