Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant 2020 #2

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-20, 10:13   #561
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.380
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Vi skal i konfirmasjon i helga og ønsker å gi konfirmanten penger i gave. Er det Vipps/rett på konto som gjelder "nu til dags" eller får konfirmantene fortsatt kontanter?

Min fikk noen småbeløp på Vipps, sedler og sjekk.

Hadde foretrukket Vipps.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-20, 10:27   #562
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.959
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

To sett med besteforeldre (av fire sett) hos oss har ytret ønske om å gi pengegave til en konto som pr nå ikke er tilgjengelig for konfirmanten. En sånn konto har eksistert i en årrekke, så de overfører penger dit og så gis det et kort med beskjed om hva som er gjort.

Andre for gjøre som de selv ønsker, men alle er klar over at pengegaver gitt denne konfirmanten vil få ben å gå på veldig fort.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-20, 11:23   #563
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.420
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Vi skal i konfirmasjon i helga og ønsker å gi konfirmanten penger i gave. Er det Vipps/rett på konto som gjelder "nu til dags" eller får konfirmantene fortsatt kontanter?

Jeg sendte ut et lite infobrev for litt siden, pga endringer i forhold til opprinnelige plan, også med info om smittevern etc. Og der skrev jeg med det samme at dersom noen ønsket å gi pengegave til konfirmanten satte vi pris på om det ble gjort ved bankoverføring eller vipps, også skrev jeg på kontonummer og vippsnummer. Dette gjorde jeg delvis på grunn av smittehensyn, delvis på grunn av at det kan være vanskelig å få betale med kontanter enkelte steder om dagen, og delvis fordi jeg ikke gidder å sitte med en dunge med kontanter selv. For det er det som skjer, ved bursdager også, ungene vil helst at vi tar kontantene og setter inn på kortet deres i stedet. Det gjør selvsagt ikke noe om noen gir kontant likevel, hun får jo også gave fra folk som ikke er invitert, og derfor ikke fikk brevet. Og det er hyggelig å få uansett. Men jo flere som vippser jo bedre er det. De gir gjerne kort i tillegg. I aĺlefall de jeg har snakket med, som har sagt noe om det.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-20, 11:59   #564
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg sendte ut et lite infobrev for litt siden, pga endringer i forhold til opprinnelige plan, også med info om smittevern etc. Og der skrev jeg med det samme at dersom noen ønsket å gi pengegave til konfirmanten satte vi pris på om det ble gjort ved bankoverføring eller vipps, også skrev jeg på kontonummer og vippsnummer. Dette gjorde jeg delvis på grunn av smittehensyn, delvis på grunn av at det kan være vanskelig å få betale med kontanter enkelte steder om dagen, og delvis fordi jeg ikke gidder å sitte med en dunge med kontanter selv. For det er det som skjer, ved bursdager også, ungene vil helst at vi tar kontantene og setter inn på kortet deres i stedet. Det gjør selvsagt ikke noe om noen gir kontant likevel, hun får jo også gave fra folk som ikke er invitert, og derfor ikke fikk brevet. Og det er hyggelig å få uansett. Men jo flere som vippser jo bedre er det. De gir gjerne kort i tillegg. I aĺlefall de jeg har snakket med, som har sagt noe om det.

Ja, jeg vil helst unngå kontanter så da satser vi på Vipps

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-20, 12:06   #565
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Min fikk for det meste kontanter, og litt på vipps. Skal og sette inn kontantene i morgen på en sparekonto jeg har opprettet til han.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-20, 12:08   #566
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.380
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

To sett med besteforeldre (av fire sett) hos oss har ytret ønske om å gi pengegave til en konto som pr nå ikke er tilgjengelig for konfirmanten. En sånn konto har eksistert i en årrekke, så de overfører penger dit og så gis det et kort med beskjed om hva som er gjort.

Andre for gjøre som de selv ønsker, men alle er klar over at pengegaver gitt denne konfirmanten vil få ben å gå på veldig fort.

Vi gikk i banken og satte inn pengene på konto som hun ikke har tilgang til før hun er 18. Hun var enig i at det var lurt å spare pengene.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-20, 12:13   #567
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Min skal få bruke de pengene han fikk.(Han fikk ikke så mye penger) I tillegg får han en konto som ikke blir tilgjengelig før han blir 18 i gave. Planen hans er å kjøpe gamingpc.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-20, 12:21   #568
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.380
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Min skal få bruke de pengene han fikk.(Han fikk ikke så mye penger) I tillegg får han en konto som ikke blir tilgjengelig før han blir 18 i gave. Planen hans er å kjøpe gamingpc.

Det hører jeg flere gutter skal.

Jeg har jo jente. Hun fikk heller ikke store summer, men det er ingenting hun ønsker å kjøpe.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-20, 13:08   #569
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Det hører jeg flere gutter skal.

Jeg har jo jente. Hun fikk heller ikke store summer, men det er ingenting hun ønsker å kjøpe.

Hadde han ikke hatt et konkret ønske så hadde han spart pengene. Han bruker omtrent ikke penger. De får mndspenger og han har mye penger på den kontoen også. Jeg tipper de går med til gamingpc også.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-20, 13:51   #570
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.000
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

De store summene gikk inn på konto han ikke har tilgang til. Kontantene sitter jeg på.
Han var innom tanken på gaming PC, men har slått det fra seg.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-20, 15:48   #571
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

To sett med besteforeldre (av fire sett) hos oss har ytret ønske om å gi pengegave til en konto som pr nå ikke er tilgjengelig for konfirmanten. En sånn konto har eksistert i en årrekke, så de overfører penger dit og så gis det et kort med beskjed om hva som er gjort.

Andre for gjøre som de selv ønsker, men alle er klar over at pengegaver gitt denne konfirmanten vil få ben å gå på veldig fort.

Så hun får bruke det fritt altså? Det som ikke settes på konto av besteforeldre?

Poden fikk 50 000,- til konfirmasjonen. Noe som er helt vilt! Vi hadde en fin prat etterpå. Om hva han tenkte pengene skulle gå til, og hvor mye han synges han skulle få til fritt bruk. Han foreslo selv 4000,- til fri bruk. Hvilket vi foreldre syntes var helt innafor. Så gikk 10 000,- til innskudd i snøscooter som vi har kjøpt. Dette er penger han får tilbake den dagen den selges. Den kostet vesentlig mye mer enn det. Så tar heller vi brukstapet på den. Og resten står på sparekonto til førerkort og bil/bolig.

Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-20, 16:18   #572
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.886
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Mine to fikk stort sett gaver pr Vipps. Kun to eldre grandtanter kom med kontanter. Vi hadde ikke så mange gjester og de aller fleste i slekten har heldigvis fornuftige størrelser på gavene, så det ble ikke så veldig høy sum. Kontantene satte de inn i minibank med innskuddsmulighet kvelden etter. Hele gavebeløpet skal spares. Det har vært selvsagt for både konfirmantene og oss. Det skal, sammen med inntekt fra sommerjobber og andre sparepenger brukes på førerkort (hele eller deler av det) og til sparing til bolig. Mange her kjøper moped for konfirmasjonspengene, men det har ikke mine ytret ønske om og jeg vet ikke om de hadde fått lov heller. Skal de ha sjanse på boligmarkedet når den tid kommer, må de spare så mye som mulig. De er heldigvis økonomisk fornuftige og har et særdeles lavt forbruk, så de trenger ikke styres i hele tatt.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-20, 20:27   #573
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Hun fikk stort sett kontanter. Vi har satt alt inn på sparekontoen.
Hun får bruke 10% av hele gavebeløpet til fri disposisjon.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-20, 22:24   #574
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.677
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Her er det kakebaking som står på tapetet. Hvor mange kaker trenger man? 22 personer. Vi lurer veldig på hvor mye vi skal gi han, samt om man gir til de man konfirmerer seg sammen med....(som man kjenner)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-20, 22:27   #575
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.380
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Che: Fem?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-20, 22:38   #576
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.677
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Che: Fem?

Ja, det er det jeg tenkte, men lurte på om det er mye? Det blir kvæfjordkake, pavlova, nøttebunn med bringebærmousse, gulrotkake og suksessterte.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-20, 22:56   #577
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.763
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Her er det kakebaking som står på tapetet. Hvor mange kaker trenger man? 22 personer. Vi lurer veldig på hvor mye vi skal gi han, samt om man gir til de man konfirmerer seg sammen med....(som man kjenner)

Her ble det 200, etter avtale med andre foreldre. Uten avtale tror jeg at jeg hadde lagt meg på 150. Men de er få. Eldstegutt ga og fikk 100 tror jeg. Og de var mange.

Poden fik 67.000 for 3 år siden.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-20, 22:57   #578
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.763
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Ja, det er det jeg tenkte, men lurte på om det er mye? Det blir kvæfjordkake, pavlova, nøttebunn med bringebærmousse, gulrotkake og suksessterte.

Vi skal ha 7 på 13 personer. Det er villt, men to av "kakene" er cakepops og kanelsnurrer og til barna.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-20, 23:25   #579
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.677
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Jeg sendte mld til de andre foreldrene. Det blir nok ingen gaver er vi nok enige om siden gutta selv ikke har tenkt på det.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-20, 00:51   #580
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.420
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Her har venninnegjengen bestemt seg for å gå ut og gjøre noe hyggelig sammen, i stedet for å bytte penger. Før vi foreldrene rakk å ta stilling til noe som helst. Jeg synes det er en god ide og støtter dem i det.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no