Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #6

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-20, 19:42   #701
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.272
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Bananfluer her også, jeg tilter snart.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv  
Gammel 21-10-20, 11:49   #702
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Jeg grøsser av smittevernet på jobben i lunchen. Vi fikk senest påminnelse forrige uke. De sitter alt for tett og trykker seg sammen. I dag satte jeg meg på annet bord med god avstand og ikke trykket meg sammen med min avdeling. I tillegg til at alle sitter og spiser så driver en og viser fram noe bilder og sender telefonen sin rundt bordet. Sikkert bare meg som er hysterisk. Men hva hvis om???

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 21-10-20, 11:57   #703
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.677
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Manglende motivasjon for det meste jeg må gjøre om dagen.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 21-10-20, 12:59   #704
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.102
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Jeg grøsser av smittevernet på jobben i lunchen. Vi fikk senest påminnelse forrige uke. De sitter alt for tett og trykker seg sammen. I dag satte jeg meg på annet bord med god avstand og ikke trykket meg sammen med min avdeling. I tillegg til at alle sitter og spiser så driver en og viser fram noe bilder og sender telefonen sin rundt bordet. Sikkert bare meg som er hysterisk. Men hva hvis om???

Jeg involverte verneombudet på min jobb. Veldig i arbeidsgivers interesse, kjempedumt om alle ryker på karantene, når det tross alt er ganske enkelt å holde avstand.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv  
Gammel 21-10-20, 14:20   #705
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.999
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Jeg tror fanken jeg har gjort alt dobbelt opp i dag.
Hvorfor er det så himla vanskelig å komme med riktig informasjon med en gang.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå  
Gammel 21-10-20, 16:49   #706
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Jeg grøsser av smittevernet på jobben i lunchen. Vi fikk senest påminnelse forrige uke. De sitter alt for tett og trykker seg sammen. I dag satte jeg meg på annet bord med god avstand og ikke trykket meg sammen med min avdeling. I tillegg til at alle sitter og spiser så driver en og viser fram noe bilder og sender telefonen sin rundt bordet. Sikkert bare meg som er hysterisk. Men hva hvis om???

Enig med deg!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 22-10-20, 09:37   #707
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg involverte verneombudet på min jobb. Veldig i arbeidsgivers interesse, kjempedumt om alle ryker på karantene, når det tross alt er ganske enkelt å holde avstand.

Jeg har blitt verneombud på jobben nå på vår avdeling, men vil liksom ikke virke helt surmaga heller da. Og sjefen på avdelingen satt sammen med dem. De vet det godt, så hvor mye skal en minne dem på det liksom. Jeg setter jeg da ikke sammen med dem og demonstrer med det at de ikke har nok avstand, men de blåser i det. Vi sliter med å få nok folk opp på spiserommet egentlig, men akkurat i går kom det en del opp. Sjefen vil at vi skal spise på en mørkt møterom uten vinduer nede på avdelingen isteden så vi kan få samlet alle. Sa fra i går hva jeg syntes om det. Helt uaktuelt for meg i alle fall. Jeg vil vekk fra avdelingen i ubetalt lunch og se sol og lys om det er mulighet for det.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 22-10-20, 09:46   #708
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #6

SoMe-ansvarlig i bedriften som ikke kan orddelingsregler, og som gjerne bytter ut et punktum med en palme, et par hjerter eller andre emojies.

Bokormen er aktiv nå  
Gammel 22-10-20, 09:54   #709
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Jeg har blitt verneombud på jobben nå på vår avdeling, men vil liksom ikke virke helt surmaga heller da. Og sjefen på avdelingen satt sammen med dem. De vet det godt, så hvor mye skal en minne dem på det liksom. Jeg setter jeg da ikke sammen med dem og demonstrer med det at de ikke har nok avstand, men de blåser i det. Vi sliter med å få nok folk opp på spiserommet egentlig, men akkurat i går kom det en del opp. Sjefen vil at vi skal spise på en mørkt møterom uten vinduer nede på avdelingen isteden så vi kan få samlet alle. Sa fra i går hva jeg syntes om det. Helt uaktuelt for meg i alle fall. Jeg vil vekk fra avdelingen i ubetalt lunch og se sol og lys om det er mulighet for det.

Hos oss har de gjort kort prosess og fjernet halvparten av stolene og markert plasser som ikke skal brukes med tape. Alle bord blir vasket mellom bruk, noe som innebærer at vi har vaskepersonale stående klar til å vaske bordene med en gang noen reiser seg.

Jeg tror ikke jeg har sett noen brudd på en meters-regelen i kantina vår.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv  
Gammel 22-10-20, 10:24   #710
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.491
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Vi fjernet også annenhver stol, men bare bort til en vegg. De er, uten unntak, på plass igjen nå. DEt må jo være plass til alle....

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 22-10-20, 10:39   #711
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Verdens verste bank som ikke lar kunden opprette avtale giro, og når det er gjort med support hjelp sender de melding om at det kan ta 45 dager før avtalen blir aktiv. Ikke lett å spare i KLP..

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv  
Gammel 22-10-20, 10:42   #712
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Hos oss har de gjort kort prosess og fjernet halvparten av stolene og markert plasser som ikke skal brukes med tape. Alle bord blir vasket mellom bruk, noe som innebærer at vi har vaskepersonale stående klar til å vaske bordene med en gang noen reiser seg.

Jeg tror ikke jeg har sett noen brudd på en meters-regelen i kantina vår.

Samme her

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 22-10-20, 11:49   #713
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Hos oss har de gjort kort prosess og fjernet halvparten av stolene og markert plasser som ikke skal brukes med tape. Alle bord blir vasket mellom bruk, noe som innebærer at vi har vaskepersonale stående klar til å vaske bordene med en gang noen reiser seg.

Jeg tror ikke jeg har sett noen brudd på en meters-regelen i kantina vår.

Hos oss og.

Flest mulig spiser på pulten; det er blitt en vane.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 22-10-20, 13:00   #714
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.717
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

SoMe-ansvarlig i bedriften som ikke kan orddelingsregler, og som gjerne bytter ut et punktum med en palme, et par hjerter eller andre emojies.

Åh herregud, jeg føler med deg! Jeg har en sjef som kommuniserer sånn.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 22-10-20, 13:06   #715
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.856
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Jeg er så lei av korona!

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 22-10-20, 21:01   #716
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Tenåringer med vannkopper. Jada, det måtte jo komme ein gong.

Hjertensfryd er ikke aktiv  
Gammel 22-10-20, 21:15   #717
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.999
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Et eller annet krøll bak i skulderbladet eller noe på høyre side. Virker nesten som om det er betent eller noe.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå  
Gammel 22-10-20, 21:19   #718
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.856
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

I dag bare HATER jeg den hersens sprayflaska med sprit som vi må bruke hele tiden på jobb. Den har fått skylda for alt i dag.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 23-10-20, 07:38   #719
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.174
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Er straks på tur i MR av øyehulene. Jeg hater det, og det stativet man får over hodet, og det er så hardt arbeid å kontrollere klaustrofobien.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 23-10-20, 07:39   #720
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.394
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Lykke til Nextlife! Tenk hardt på at det er snakk om noen få minutter av livet ditt.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no