Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Cover til ipad mini

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-15, 12:07   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.507
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Cover til ipad mini

Hva passer til en 10-åring? Hva bør jeg kjøpe?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-15, 12:17   #2
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cover til ipad mini

Spørs jo på 10-åringen, men skal du ha en som tåler alt (:btdt: ) er det Griffin Survivor som er det ultimate


Mener jeg så det hos Clas Ohlson? hvis ikke er det jo å få kjøpt på nett.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-15, 13:34   #3
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.809
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Cover til ipad mini

min 11-åring er først og fremst opptatt av KVANTITET - å ha mange å velge mellom Vi kjøper endel på Tiger og andre sånne billigbutikker.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-15, 13:38   #4
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.691
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cover til ipad mini

Vi har slike med magnetisk lokk slik at den går i dvale når lokket går på.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-15, 13:41   #5
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.911
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cover til ipad mini

Kommer vel litt an på 10-åringen? Vår 9,5-åring har vanlig Smart Cover på sin iPad, men til en mer uvøren type hadde jeg gått for noe mer støtsikkert.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-15, 14:29   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.507
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Cover til ipad mini

Hun vil nok være uhyre forsiktig med den nå som hun får egen i 10-årsgave. Men greit om den likevel tåler noe tenker jeg.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-15, 23:27   #7
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.507
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Cover til ipad mini

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Vi har slike med magnetisk lokk slik at den går i dvale når lokket går på.

Hvor kjøpes det?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-15, 23:28   #8
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.507
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Cover til ipad mini

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Kommer vel litt an på 10-åringen? Vår 9,5-åring har vanlig Smart Cover på sin iPad, men til en mer uvøren type hadde jeg gått for noe mer støtsikkert.

Og hva er Smart Cover?

Hun vil nok passe svært godt på den! Hun har ingen ide om at det er det hun får til bursdagen.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-15, 23:31   #9
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.911
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cover til ipad mini

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Og hva er Smart Cover?

Hun vil nok passe svært godt på den! Hun har ingen ide om at det er det hun får til bursdagen.

Beklager, det heter Smart Case, ikke Cover. Cover er bare et lokk, Case dekker hele iPaden: http://store.apple.com/no/product/MG...D40b0%252B43de

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-15, 23:32   #10
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.060
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cover til ipad mini

Jeg kjøpte først Smart Cover til moren min, men det syntes jeg var altfor lite, selv for henne (66 år og svært forsiktig). Jeg byttet til Smart Case. Det går helt rundt, men er ikke støtsikkert og slikt av samme type som vist over her.
Jeg har Smart Case selv til min pad. For en som er forsiktig og ikke drasser rundt med paden hele tiden, tenker jeg at det holder.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-15, 23:34   #11
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.507
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Cover til ipad mini

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Beklager, det heter Smart Case, ikke Cover. Cover er bare et lokk, Case dekker hele iPaden: http://store.apple.com/no/product/MG...D40b0%252B43de

Ser jo også smart ut. Hun har penger på sparebøssen, så selve coveret kan hun godt få kjøpe selv egentlig. Hun trenger sånn settt å se hva ting koster, å lære seg det. Hun betaler svært sjeldent noe.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-15, 23:35   #12
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.507
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Cover til ipad mini

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg kjøpte først Smart Cover til moren min, men det syntes jeg var altfor lite, selv for henne (66 år og svært forsiktig). Jeg byttet til Smart Case. Det går helt rundt, men er ikke støtsikkert og slikt av samme type som vist over her.
Jeg har Smart Case selv til min pad. For en som er forsiktig og ikke drasser rundt med paden hele tiden, tenker jeg at det holder.

Hun bruker min ipad nå, dvs for tiden, vanlig ipad Har et cover jeg kjøpte i USA, dekker lite og er sikkert ikke noe OK så den er for det meste uten cover. Hun vil nok trenge noe, vil sikkert insistere på det selv nå når hun får sin egen.

Hun skal neppe ha den med seg noe sted annet enn til nabohuset. Det er OK, når hun spør først.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-15, 23:58   #13
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cover til ipad mini

Ungene fikk det som m^2 anbefaler. De har hatt ipad-er i 1 år og har riktignok vist seg å behandle de forsiktig, men jeg anbefaler det likevel. Jeg tror ikke jeg hadde slappet like mye av med en enklere variant.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no