Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Har du oppvaskmaskin?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: Har du oppvaskmaskin?
Nei 6 3,73%
Ja, en 155 96,27%
Ja, to 0 0%
Deltakere: 161. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-07, 22:56   #1
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du oppvaskmaskin?

Vi har ei, ynskjer meg ei til. Kjøkenbenken blir rotete av servise og bestikk medan oppvaskmaskina går og det er ganske frustrerande, tykkjer eg. Vi prøvar å rydde ut og inn av oppvaskmaskina ganske fortløpande, men det hjelper ikkje likevel.

Vi er 2 vaksne og 2 barn, men etter oppvaskmengda å dømme skulle ein tru det budde ein diger flokk her. Men her går stort sett rubbel og bit i oppvaskmaskina, så maskina går både ein og to gongar om dagen.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 07:48   #2
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du oppvaskmaskin?

Opprinnelig lagt inn av Olvina, her.

Vi har ei, ynskjer meg ei til. Kjøkenbenken blir rotete av servise og bestikk medan oppvaskmaskina går og det er ganske frustrerande, tykkjer eg. Vi prøvar å rydde ut og inn av oppvaskmaskina ganske fortløpande, men det hjelper ikkje likevel.

Vi er 2 vaksne og 2 barn, men etter oppvaskmengda å dømme skulle ein tru det budde ein diger flokk her. Men her går stort sett rubbel og bit i oppvaskmaskina, så maskina går både ein og to gongar om dagen.

Du og jag, Olvina.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 07:54   #3
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du oppvaskmaskin?

Jeg har vært borti folk som har hatt 2. En mannfolkting trodde jeg til nå.

Det var for å unngå å tømme den. De dekker da bordet rett fra oppvaskmaskin A og setter det inn i oppvaskmaskin B neste dag motsatt.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 07:57   #4
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.890
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du oppvaskmaskin?

Vi har én høyt elsket oppvaskmaskin, og det holder fint. Jeg har stor tro på Teofelias teorier.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 09:25   #5
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du oppvaskmaskin?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Vi har én høyt elsket oppvaskmaskin, og det holder fint. Jeg har stor tro på Teofelias teorier.



Oppvaskmaskinen er det kjæreste vi har. Sånn rett etter barna. Men vi har bare en. Det er ikke mangel på plass som gjør at det til stadighet står oppvask på kjøkkenbenken.

mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-07, 22:57   #6
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du oppvaskmaskin?

Vi har kun en maskin, og trenger virkelig ikke flere.

Men, den ene vi har, kjører vi omtrent hver dag, full av ting.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-07, 22:59   #7
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har du oppvaskmaskin?

Har èn.

  Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 00:48   #8
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!
 
Lykketrollet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.481
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du oppvaskmaskin?

Vi har en.

For halvannet år siden hadde vi ikke, og klarte oss i grunnen fint da også.
Men det er herlig med oppvaskmaskin!

__________________
Fire skatter født 05, 07, 11 og 16.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 02:15   #9
gethosmurfen
Superaktiv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 339
gethosmurfen er litt kul
Standard

Sv: Har du oppvaskmaskin?

Her er det også bare en, den kjøres omtrent hver 3 dag, men så er det bare meg og snuppa da. Hadde sett bomba ut her om jeg måtte vaske opp, så den klarer jeg meg ikke uten.

__________________
Gethosmurfen og lille prinsesse vil ikke juli 2005
gethosmurfen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 04:03   #10
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du oppvaskmaskin?

Vi har en, og ser ikke behov for å ha flere heller. Vi er flinke til å sette den på når den er full, og ta ut av den med en gang den er ferdig, så det er sjeldent der ikke ser ut på kjøkkenet vårt

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 08:23   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du oppvaskmaskin?

Hadde jeg hatt 10 barn, så hadde jeg kanskje vurdert det. Men nå skal jeg ikke ha mer enn 3-4 unger, så det holder nok med den ene vi har.

Usj, kunne ikke LEVD uten oppvaskmaskin. :lat:

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 08:59   #12
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du oppvaskmaskin?

En halv? Vi har en sånn liten en. Fikk den i sommer og har ikke hatt før det.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 09:18   #13
Elis
*Happy*
 
Elis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
Innlegg: 1.739
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du oppvaskmaskin?

Vi har en.

__________________
Elis
1996 ~ 2000 ~ 2003
Elis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 09:32   #14
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.534
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du oppvaskmaskin?

Vi har ikke. Av og til kunne jeg tenkt meg det, men på det lille kjøkkenet vårt er det ikke plass. MEn oppvasken plager meg egentlig ikke, det er det eneste husarbeidet jeg faktisk syns er greit å gjøre.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 09:41   #15
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du oppvaskmaskin?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Vi har ikke. Av og til kunne jeg tenkt meg det, men på det lille kjøkkenet vårt er det ikke plass. MEn oppvasken plager meg egentlig ikke, det er det eneste husarbeidet jeg faktisk syns er greit å gjøre.

Du och jag, polarjenta.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 10:14   #16
SandraLinn
Nybegynner
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Telemark
Innlegg: 16
SandraLinn har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Har du oppvaskmaskin?

Ja,jeg har en. Men den virker ikke

__________________

SandraLinn og guttegjengen
( -96, - 97, - 03 og -06)
SandraLinn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 10:15   #17
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du oppvaskmaskin?

Vi har en og det holder for oss.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 10:35   #18
Shakira
My hips don't lie
 
Shakira sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Innlegg: 944
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Sv: Har du oppvaskmaskin?

Vi har en, holder egentlig det. Rotehue er jeg uansett..

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 11:12   #19
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du oppvaskmaskin?

Oppvaskmaskinen er vel den aller mest nødvendige duppeditten vi har føler jeg. Vi kjører oppvaskmaskinen hver dag for tiden, og jeg merker stor forskjell på oppvaskmengde nå som vi lager mye mat fra bunnen av. Det kan gå tre gryter, to boller, rivjern +++ bare på en middag. Jeg skal ikke gå i dybden i forhold til hvor dårlig jeg klarer meg uten oppvaskmaskin, men jeg kan jo nevne at vi gikk to etasjer ned i kjelleren med oppvaskbaljer for å kjøre oppvaskmaskin da vi bodde i hybelleilighet. Naboen vår i 1.etg humret godt av oss.

Jeg har også hørt om folk som har to oppvaskmaskiner. Poenget da er vel at man slipper å rydde ut og inn så mye, men nærmest kan bruke oppvaskmaskinen som oppbevaringsplass. En med møkkete oppvask og en med ren oppvask til enhver tid. Hadde jeg skulle lage nytt kjøkken, og vi hadde hatt svært god plass så er ikke tanken helt fremmed. Det går jo strøm, men vannforbruksmessig sies det vel at oppvaskmaskiner av nyere modell er en del bedre en håndoppvask.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 11:42   #20
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du oppvaskmaskin?

Teller mannen?

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no