Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva er fornuftig å betale for en sofa?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-10, 21:30   #21
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er fornuftig å betale for en sofa?

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

60 for en sofa? Aldri i livet! Max 20 000, man blir jo faktisk lei etter 8-10 år.

Det blir man vel ikke nødvendigvis. Vi kjøpte sofaen vår for 10 år siden, og vi betrakter den fortsatt som ny.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 21:30   #22
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er fornuftig å betale for en sofa?

Litt crazy, men go for it! Dersom pjokken søler den ut med rødvin om ti år, så kan man godt forsvare å trekke om en så dyr sofa. Miljøvennlig er det også, siden man ikke bytter ut et så dyrt møbel ved neste korsvei. Jeg stemmer for.

(Selv om vi selv har skinnsofaer fra IKEA kjøpt billig på finn. De har vi mens vi sparer til å trekke om 60-talls stolene vi har arvet i det mest fantastiske men akk så dyre stoffet fra Designers Guild som jeg insisterer på).

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 21:32   #23
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er fornuftig å betale for en sofa?

Vår sofa kostet forøvrig 22000 i 2000-et-eller-annet-jeg-ikke-husker. Og jeg hadde aldri prioritert en sofa framfor en ferie. Ever.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 21:34   #24
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er fornuftig å betale for en sofa?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Går det an å finne den typen sofaer til kanskje under 30.000 et sted? :håper:

Irma tipset meg om denne butikken da vi jaktet på sofa - Rocka. Vet ikke om det kan være noe her? Ikke så verst priser, ser det ut til.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 21:35   #25
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er fornuftig å betale for en sofa?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Aner ikke.

Men jeg ble veldig interessert i hvordan deres "definerte stil" ser ut, kan du beskrive den litt nærmere? :nysgjerrig:

Den er inspirert av seksti og søttitallet, pop art, tikikultur, futurisme og graffiti. Og vi har likt det samme i over 10-15 år og gleder oss til det går av moten igjen, slik at vi får ha stilen vår i fred. Drømmehuset hadde vært ett av husene fra filmen The Ice Storm. Eller huset til Leilas foreldre i The Event. 60-talls modernisme.

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Men jeg skal innrømme at jeg synes det er friskt å satse på drømmesofaen med relativt små barn i hus.

Hadde det vært umulig å bytte eller vaske trekk på dem hadde det vært helt uaktuelt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 21:37   #26
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er fornuftig å betale for en sofa?

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

60 for en sofa? Aldri i livet! Max 20 000, man blir jo faktisk lei etter 8-10 år.

Nei, vi blir ikke det. Hadde vi blitt det hadde jeg ikke vurdert en så dyr sofa.

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Hvis det er sofaen dere skal ha til den bæres ut av huset sammen med dere, og dere har 60 000 og avse (eller prioritere), er det vel helt kurant.

Hvis vi kjøper en så dyr sofa, skal den ikke byttes nei. Men om vi vil prioritere en så dyr sofa vet jeg ikke ennå.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 21:38   #27
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er fornuftig å betale for en sofa?

Kult! Vis gjerne bilder en gang, hvis du gidder.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 21:39   #28
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er fornuftig å betale for en sofa?

Skeidar har disse (mulig jeg bommer helt nå ) - hhv. 8000 og 11500:



__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 21:39   #29
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er fornuftig å betale for en sofa?

*dør litt*

Vi kjøpte kjempefin sofa (3 + 2 + puff) til 4500,- på et sånt lagersalg-greier (nye møbler, men med små usynlige skader) i fjor. Og en nydelig, dødskul og flott hvit svæær sofa nede i kjellerstua fikk vi faktisk gratis på Finn.no nå nettopp. Men det var et fantastisk kupp da, de kunne glatt fått oppimot 10.000 for den sofaen der, fatter ikke at de ga den bort men jeg skal ikke klage.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 21:40   #30
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er fornuftig å betale for en sofa?

Btw: Den øverste var kul, men mannen min hadde nektet. Den er veldig kort i ryggen. Sitter man godt i den? Nå er jeg gift med en mann med halvannen meter rygg, omtrent, da, men det kan da ikke være behagelig for vanlige folk heller?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 21:40   #31
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er fornuftig å betale for en sofa?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

*dør litt*

Vi kjøpte kjempefin sofa (3 + 2 + puff) til 4500,- på et sånt lagersalg-greier (nye møbler, men med små usynlige skader) i fjor. Og en nydelig, dødskul og flott hvit svæær sofa nede i kjellerstua fikk vi faktisk gratis på Finn.no nå nettopp. Men det var et fantastisk kupp da, de kunne glatt fått oppimot 10.000 for den sofaen der, fatter ikke at de ga den bort men jeg skal ikke klage.

Var det ikke du som nærmest ga bort den fantastiske baren, da, eller husker jeg feil? Da går det vel opp i opp!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 21:41   #32
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er fornuftig å betale for en sofa?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Var det ikke du som nærmest ga bort den fantastiske baren, da, eller husker jeg feil? Da går det vel opp i opp!

Jo. Men det er litt verre å få solgt en bar enn en sofa, tror jeg. Og vi fikk jo 10.000,- for den.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 21:44   #33
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er fornuftig å betale for en sofa?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Skeidar har disse (mulig jeg bommer helt nå ) - hhv. 8000 og 11500:



Den øverste så veldig ubehagelig ut. Den nederste var ikke så ille, men litt for klassisk. Også har jeg velutviklet Skeidarallergi etter å ha kjøpt et par stoler der. Butikker som lyver meg midtopp i ansiktet har jeg ikke lyst til å g penger.

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Btw: Den øverste var kul, men mannen min hadde nektet. Den er veldig kort i ryggen. Sitter man godt i den? Nå er jeg gift med en mann med halvannen meter rygg, omtrent, da, men det kan da ikke være behagelig for vanlige folk heller?

Aner ikke, vi har ikke prøvd dem ennå. Mannen min har også lang rygg, men jeg tror ideen hans er at han skal ligge i den mest mulig. Jeg er jo et knøtt som sitter med bena i kors uansett, så for meg er det ikke så farlig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 21:45   #34
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er fornuftig å betale for en sofa?

Litt gal ja, er du sikker på dere kommer til å trives med denne sofaen veldig lenge, altså hva skjer om dere går lei etter 10 år. Men ja, (har du penger) har du lyst har du lov.

Vi brukte 20' på sofa for 11 år siden og da var vi litt sprø og gal. Vi har den forsatt og har ingen planer om å skifte den ut heller, den er forsatt fin om enn litt skitten, men det kan vi gjøre noe med om vi bare vil.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 21:45   #35
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er fornuftig å betale for en sofa?




Grått og orange, iallfall. Og 70-talls? Aner ikke kvaliteten, koster under 20 000. Men man blir jo skeptisk til noen som skriver design med z...

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 21:47   #36
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er fornuftig å betale for en sofa?

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Men man blir jo skeptisk til noen som skriver design med z...

Ja, jeg skulle til å si det. Den sofaen der så ut som noe ut av Scarface. Jeg tror ikke det er helt veien vi vil gå.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 21:47   #37
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er fornuftig å betale for en sofa?

Vræl, for en logo!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 21:48   #38
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er fornuftig å betale for en sofa?

Men hvis dere virkelig finner Drømmesofaen nå og den er slik som holder år etter år og kan trekkes om (kjøpe med ekstra trekk når man kjøper sofa)? er det jo veldig fornuftig det dere tenker på. Det er mye mer fornuftig enn å bytte en 10000kr sofa hvert 5. år. På mange nivåer.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 21:49   #39
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er fornuftig å betale for en sofa?

Jeg har en grå lefsete sofa (3+2) som jeg fikk av en kamerat av pappa da jeg flyttet for meg selv. Den er fra begynnelsen av 80-tallet en gang. Den er sliten altså. Sånn virkelig sliten. Nesten så jeg tenker at det finnes ingen som vil ha den sofaen om jeg forsøker å kvitte meg med den. Det ser ut som det har pågått hard festing i den på hverdagslig basis. Men den er hel og myk i skinnet, og man merker at det egentlig er et kvalitetsmøbel.
Men jeg må altså kjøpe ny til våren.

Sofaen (3+2) som står oppe hos Exbo ble kjøpt da vi flyttet inn i leiligheten der oppe. i 2005. Den ble kjøpt på bohus for en billig penge, og jeg tror og håper at kvaliteten hadde vært en smule bedre om vi hadde lagt litt mer penger i den. Den er rett og slett brukt opp nå.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 21:50   #40
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er fornuftig å betale for en sofa?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Vræl, for en logo!

Ja, det er mulig de burde lagt noe mer penger i akkurat den.
Eller mye.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no