Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det greit å bytte politisk parti?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-20, 22:46   #21
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det greit å bytte politisk parti?

Jeg tenker man da kunne gått ut og neste på partilisten rykket inn på din plass.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-20, 22:50   #22
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å bytte politisk parti?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg tenker man da kunne gått ut og neste på partilisten rykket inn på din plass.

Jepp. Det er jo helt underlig om f.eks. SV har fått 5 representanter, og så har de plutselig 4 fordi én har gått til FrP. Og dårlig gjort mot de som stemte på SV.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-20, 22:57   #23
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å bytte politisk parti?

Det er selvsagt greit å bytte parti. Når man sitter som folkevalgt på Stortinget og er valgt inn på ett partis program, er det ikke fullt så greit. Man tror man stemmer på ett parti og plutselig stemmer representanten man har stemt inn, annerledes enn de gikk til valg på å gjøre - det svekker demokratiet.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-20, 22:59   #24
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å bytte politisk parti?

Jeg likte forslaget om at vararepresentanten overtar når man skifter parti og politiske meninger.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-20, 23:09   #25
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det greit å bytte politisk parti?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jeg likte forslaget om at vararepresentanten overtar når man skifter parti og politiske meninger.

Det er jeg enig i. Det blir feil å sitte for annet parti når folk har valgt deg inn for et annet. Bøhler burde byttet nærmere valget.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-20, 23:25   #26
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det greit å bytte politisk parti?

Etter det jeg hører kan det ofte være aksept for at en representant stemmer annerledes av prinsipielle årsaker, men da må det være avklart på forhånd, og det må ikke være i strid med programmet man er valgt inn på. Programmet man går til valg på er kontrakten med velgerne. Ellers hører man vel også om sykdomsforfall så man slipper å stemme på noe man er uenig i. Men det er vel fair overfor velgerne. Enig i at det er kjipt om en man har stemt på bytter side. En representant kan være nok til å snu hele forsamlingen.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-20, 23:27   #27
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å bytte politisk parti?

Det er helt uproblematisk å bytte parti. Utfordringen er jo å gjøre det på en ryddig måte.
Jeg har selv vært medlem av to ulike politiske partier, både vi mennesker og partiene forandrer seg.

Jeg ble sjokkert av Bøhler-overgangen, mest fordi Sp i mitt hode er så ideologisk forskjellig fra Ap. Dessuten ble reaksjonen helt ellevill, denne uken har vært helsprø politisk sett.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-20, 00:40   #28
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å bytte politisk parti?

Det eneste man ikke kan bytte her i livet er fotballag.

Ut over det er jeg knakende enig med Pøblis i dette:

Opprinnelig lagt inn av pøblis

Når man sitter som folkevalgt på Stortinget og er valgt inn på ett partis program, er det ikke fullt så greit. Man tror man stemmer på ett parti og plutselig stemmer representanten man har stemt inn, annerledes enn de gikk til valg på å gjøre - det svekker demokratiet.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-20, 07:58   #29
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.779
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å bytte politisk parti?

Ja, klart man kan skifte parti, men da.bør man si ifra seg verv og la nestemann på lista ta plassen. Her meldte nettopp kommunestyrerep i Rødt overgang til SV, og dermed fikk SV en ekstra i kommunestyret og Rødt mistet en. Ikke ok i min bok - hun burde blitt erstattet i kommunestyret av annen Rødt-representant.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-20, 15:19   #30
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.447
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å bytte politisk parti?

Dersom man skal byttes ut ved evt overgang må vi jo slutte med nominasjonslisten og ha ren partystemning. Jeg stemmer på personer i langt større grad enn på parti. Særlig ved lokalvalg og ønsker meg virkelig ikke et system det jeg stemmer på parti i mye større grad.
Man er personlig valgt og kun sykdom, død eller flytting er aksepterte grunner til å slippe.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-20, 17:45   #31
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å bytte politisk parti?

Bytting, også mens man har en posisjon, er greit, når det er overbevisning, selvsagt.

Her tror jeg mye av støyen handler om oppdemmet misnøye som tyter ut, særlig som reaksjon på hvordan han har kommunisert rundt hvordan han mener seg behandlet. Lippestad får ikke tilsvarende reaksjoner, for å si det sånn.

Det med Groruddalen, hvis jeg kan spørre (for jeg har ikke fulgt godt nok med på Bøhler, jeg har hatt en tendens til å trykke bort saker med ham, fordi han irriterer en eller annen nerve hos meg. ): Er det sånn at han har representert mer "det hvite Groruddalen" enn "det flerkulturelle Groruddalen"? Jeg hørte intervjuer med folk "på gata" der på radioen, med mye lovskryt, men få aksenter av noe slag å høre.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-20, 17:47   #32
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å bytte politisk parti?

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Ja, klart man kan skifte parti, men da.bør man si ifra seg verv og la nestemann på lista ta plassen. Her meldte nettopp kommunestyrerep i Rødt overgang til SV, og dermed fikk SV en ekstra i kommunestyret og Rødt mistet en. Ikke ok i min bok - hun burde blitt erstattet i kommunestyret av annen Rødt-representant.

Neineinei. Det strider helt mot hvordan vi organiserer demokratiet vårt. Lister er egentlig bare en praktisk måte å organisere kandidatene på.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-20, 18:11   #33
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å bytte politisk parti?

Jeg har hittil aldri stemt på en kandidat, kun etter partiprogram.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-20, 19:40   #34
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å bytte politisk parti?

Men det er kandidatene vi stemmer på, mer enn parti/valglister.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-20, 19:48   #35
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det greit å bytte politisk parti?

Mange av oss, for ikke å si de fleste, stemmer på parti og ikke folk. Valgloven støtter folk og ikke parti. Inntil Stortinget endrer valgloven vil det være slik. Skal det skje en endring i valgloven må mange nok være høyrøstet om temaet.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-20, 20:08   #36
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å bytte politisk parti?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.


Det med Groruddalen, hvis jeg kan spørre (for jeg har ikke fulgt godt nok med på Bøhler, jeg har hatt en tendens til å trykke bort saker med ham, fordi han irriterer en eller annen nerve hos meg. ): Er det sånn at han har representert mer "det hvite Groruddalen" enn "det flerkulturelle Groruddalen"? Jeg hørte intervjuer med folk "på gata" der på radioen, med mye lovskryt, men få aksenter av noe slag å høre.

Nei, det er en virkelig grov forenkling og misforståelse. Det er ikke sånn at hvite i Groruddalen er på en måte og det flerkulturelle Groruddalen på en annen måte. Men Bøhler appellerer til dem som liker enkle løsninger og strenge straffer. Bøhler har vel blant annet vært enig i at man skal få strengere straffer for samme kriminalitet om man kommer fra visse områder enn andre. Men om man skal fortsette i det litt forenklede sporet vil jeg tro at han har sin hovedmålgruppe blant menn over seksti i Groruddalen. Jeg tror de fleste andre syns han er sørgelig utdatert.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-20, 20:35   #37
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å bytte politisk parti?

Ja, jeg slet med å finne et akseptabelt uttrykk for "gubbete, kanskje bittelitt (eller mer) rasistiske folk som nesten like godt kunne stemt FrP"

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-20, 20:41   #38
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å bytte politisk parti?

Tenkte meg det. Det er jo lenge sagt at han har sine største fans utenfor eget parti. Raymond Johansen er intervjuet i dag i VG og sier blant annet:

Sitat:

- Jeg så på pressekonferansen på Grorud torsdag, og der snakket Bøhler mye om å være «ombudsmann». Det virker som om Jan mener ombudsrollen bare er å gå rundt å snakke med folk, uten å ta det folk snakker om tilbake til noen, uten å møte opp partimøter, uten egentlig å være spesielt aktiv på Stortinget. Nå har jeg vært byrådsleder i fem år og har ikke fått en eneste telefon fra Jan, og han tar ikke telefonen når jeg ringer. Som byrådsleder vil jeg jo ha en ganske stor betydning for utviklingen i byen, og det er synd at Jan ikke bruker de kanalene han tross alt har til å fremme saker og forslag, sier Raymond Johansen til VG.
Jan Bøhler har representert Oslo på Stortinget i 15 år. Han har vært leder i Oslo Ap i 12 år fram til 2016.

– Det kan ikke være sånn at du bare reiser rundt og lytter. For da blir det jo sånn at du forleder folk. Du forleder jo folk til å tro at det de tar opp blir tatt opp i partiet, på Stortinget og byrådet, sier Johansen.

– Mener du at Bøhler har forledet folk til å tro at han er «ombudsmann» for dem?

- Ja, eller så tolker han ombudsrollen helt annerledes enn meg. Jeg skulle ønske meg at Jan tok alle de tingene han fanger opp blant folk videre i partiet, på Stortinget og til byrådet. Det er jo det andre politikere i Arbeiderpartiet gjør, sier han.

Ellers må jeg si at problemet er vel så mye hvordan pressen oppfører seg, det er jo de i stor grad som har bygget han opp til å bli "Groruddalens stemme", uten å ha anstrengt seg veldig for å finne ut om Groruddalen ønsker å bli representert av han alene, eller prøvd å finne andre stemmer.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-20, 20:56   #39
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.447
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å bytte politisk parti?

Jeg har vanskelig for å tro at de fleste stemmer bare parti, særlig ved lokalvalg.
Da burde vi ikke hatt lister overhode. Kun stemt på parti :grøss:

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-20, 21:16   #40
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å bytte politisk parti?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jeg har vanskelig for å tro at de fleste stemmer bare parti, særlig ved lokalvalg.
Da burde vi ikke hatt lister overhode. Kun stemt på parti :grøss:

Jeg har vanskelig for å tro at de fleste stemmer mer på folk enn på parti.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no