Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Bruker du dusjhåndkleet flere ganger?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Se resultatene: Bruker du badehåndkledet flere ganger?
Selvsagt 294 90,74%
Nei, æsj! 28 8,64%
Bryr meg ikke. Det er ikke jeg som vasker klær uansett 2 0,62%
Deltakere: 324. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-07, 20:04   #121
Sansa
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.741
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bruker du dusjhåndkleet flere ganger?

Nå har jeg virkelig tatt tak i dette og begynt å henge opp håndklærne - og det merkes veldig godt på mengden klesvask.

__________________
Mamma til to gutter og to jenter
Sansa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 20:27   #122
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.960
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bruker du dusjhåndkleet flere ganger?

Bruker hånkleet to til tre ganger før jeg vasker, noe annet har ikke falt meg inn.

På klassetur på videregående drassa ei venninne med seg SEKS store badehåndklær og SEKS små håndklær. Måtte ha et håndkle for hver dag vi skulle være borte, for å bruke samme håndkleet flere ganger var jo helt uhørt i hennes ører... Jaja, det endra seg veldig fort året etter når hun flytta på hybel og måtte vaske selv

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 00:45   #123
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du dusjhåndkledet flere ganger?

Bytter ca. en gang i uka, eller etter behov.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 00:57   #124
Tulip
Rather Unfriendly
 
Tulip sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 24
Tulip har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Bruker du dusjhåndkleet flere ganger?

Festlig tema for en nybegynner !!! Vi skifter den type håndklær x 2 pr uke, alle har hvert sitt stort - og hvert sitt lite, deles ikke under noen omstendigheter!

__________________
In need of some colour
Tulip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 11:42   #125
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du dusjhåndkleet flere ganger?

Klart jeg bruker håndkleet flere ganger, det skulle bare mangle. Som andre her sier: jeg er ren når jeg kommer ut av dusjen. Og intimtørk - tørker dere virkelig inni rompesprekken, og mellom kjønnsleppene? Det har jeg aldri gjort. Maksimalt blir rompeballene og og det synlige mellom bena tørket, hvis jeg gidder det. Resten lufttørker eller forblir fuktig.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 11:57   #126
Hippie
Energisk
 
Hippie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 399
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Sv: Bruker du dusjhåndkleet flere ganger?

Byttes en gang i uka. Ca.

Ja, man tørker seg overalt. Men man har da nettopp vasket seg godt OVERALT også.

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 12:14   #127
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bruker du dusjhåndkleet flere ganger?

Opprinnelig lagt inn av GeekyGirrrl, her.

Bruker hånkleet to til tre ganger før jeg vasker, noe annet har ikke falt meg inn.

Samme her.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-07, 23:58   #128
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du dusjhåndkleet flere ganger?

Så lenge jeg har mulighet til å tørke badehåndklærne godt mellom hver gang jeg dusjer, slik at det ikke går lukt i det, så bruker jeg dem flere ganger. Nå dusjer jeg ikke hver dag, så det blir til at jeg bruker det ca 3-4 ganger før det vaskes. (Bytter ca en gang i uka.)

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 21:56   #129
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du dusjhåndkledet flere ganger?

Jeg bytter en gang i uken omtrentlig.
Når jeg bytter, så slenger jeg det gamle på gulvet og står på det der og da, før det slenges i vasken.

Jeg trøkker ikke håndkle inn i alle sprekker og kriker og kroppskroker, men lufttørker de områdene - og dessuten er jeg jo nyvasket overalt!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 21:59   #130
lucifine
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 1.202
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Sv: Bruker du dusjhåndkleet flere ganger?

Jeg pleier bare binde den på meg og lufttørke, men dersom jeg bruker håndkleet til å tørke meg med (her eller der) så kaster jeg den til vask.

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 23:43   #131
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Bruker du dusjhåndkleet flere ganger?

Jeg bruker ikke håndklær. Jeg kaller bare på min houseboy Jeeves som kommanderer sine fjorten afghanske mynder til å logre meg tørr.

  Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 11:05   #132
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bruker du dusjhåndkleet flere ganger?

Jeg bruker dem flere ganger ja, jeg er da ren når jeg kommer ut fra dusjen

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 13:34   #133
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du dusjhåndkleet flere ganger?

Nei det gjør jeg ikke. Kunne ikke falt meg inn og bruke det flere ganger.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 13:49   #134
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bruker du dusjhåndkleet flere ganger?

Bytter ca. en gang i uken. Mannen sitt blir byttet oftere, da det blir våtere og det kommer fortere lukt.
Jeg tørker meg ikke med mitt, tar det bare rundt livet. Eller, jo forresten, jeg tørker fort over ryggen.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 14:24   #135
Adele
In love with a fairytale
 
Adele sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 3.128
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bruker du dusjhåndkleet flere ganger?

Nei, jeg bruker ikke mitt håndkle flere ganger. Jeg bruker som regels å stå på det etter at jeg har tørket meg, og da greier jeg ikke tanken på å bruke det flere ganger. Sambo prøver å bruke sott flere ganger, men jeg må nok innrømme at jeg bruker å hive dem til vask ofte.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 14:50   #136
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du dusjhåndkleet flere ganger?

Gjør visst som de fleste her inne.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 15:07   #137
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du dusjhåndkleet flere ganger?

Nei, jeg bruker det ikke flere ganger til dusjtørking. Etter jeg har brukt det, blir det hengt opp ved siden av vasken til å tørke hendene på. Men jeg tar alltid et nytt når jeg dusjer.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 15:28   #138
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du dusjhåndkleet flere ganger?

Vi er visst skikkelige sjusker. Vi bytter når vi føler det trengs, og bruker håndklær omhverandre... Håndhåndkleet... Vel, det tør jeg ikke tenke på en gang..

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 11:33   #139
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bruker du dusjhåndkleet flere ganger?

Vi bruker dem flere ganger, jeg bytter håndklær til alle to ganger i uken. Lillebror tisser ut sine daglig, så han er den eneste priviligerte her i huset
Vi har faktisk bare fire badehåndklær, vi...

Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 11:37   #140
mamaria
Grisejente
 
mamaria sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 2.181
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bruker du dusjhåndkleet flere ganger?

Har hatt som vane lenge å bytte etter hver gang, men pga jobben dusjer jeg minst daglig, av og til to ganger pr dag og sånt blir det fryktelig mye vask av!
Har derfor blitt flinkere til å henge opp håndklærne og bruke dem flere ganger før jeg vasker dem.

__________________
00-02-04-04-11
mamaria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no