Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Skikkelig gode sko til en som skal gå/ stå i 6-7 timer

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-23, 19:34   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Skikkelig gode sko til en som skal gå/ stå i 6-7 timer

Sønnen min har fått jobb hvor han skal stå og gå i 6-10 timer hver gang på ulikt underlag. Av og til inne, av og til ute. Til nå bruker han kun et par sko; Et par Nike Airmax. Nå skal skoene helst være svarte.

Neon som har tips? Han er ingen liten flis, men høy og sterk, så skoene må tåle voksen vekt. Noen som har tips?

Sorte
God demping
Slitesterke
Tåle røff bruk
Funke inne og ute
Pris ikke så viktig.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 21:15   #2
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.711
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skikkelig gode sko til en som skal gå/ stå i 6-7 timer

Jeg synes Hoka er suverene når det gjelder demping.
De vil bok møte de andre punktene på lik linje sammenlignet med andre vanlige joggesko.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 21:31   #3
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.823
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skikkelig gode sko til en som skal gå/ stå i 6-7 timer

Ville kjørt svarte Hoka eller svarte Adidas ultraboost. Sistnevnte sko digger min unge voksne sønn.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 21:39   #4
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skikkelig gode sko til en som skal gå/ stå i 6-7 timer

Jeg bruker Okaki i min jobb der jeg går på betong i 6 timer. Om de tåler røff bruk tør jeg ikke uttale meg om da mine ikke blir utsatt for det.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-23, 10:35   #5
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skikkelig gode sko til en som skal gå/ stå i 6-7 timer

Jeg synes Hoka har dårlig kvalitet ift pris. Min erfaring er at de går fort i stykker og de som skal være vanntette er ikke det. Det er også håpløst å reklamere. Ville gått for noe annet

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-23, 11:05   #6
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skikkelig gode sko til en som skal gå/ stå i 6-7 timer

Ja, jeg hadde tenkt å kjøpe Hoka, men etter alle medieoppslagene om elendig kvalitet har jeg droppet det. Manuellterapeuten min anbefalte et annet merke, Levity, og vi er veldig fornøyd med de. Jeg har brukt mine til å gå storbytrasking nå, og jeg ble utrolig imponert. Ikke vondt i føttene. Kjøpt hos tights.no. Mannen har også et par, og skryter veldig av hvor gode de er og han går mye og langt.

Ellers er jeg veldig svak for Nike. Jeg finner alltid design som liker, men det er litt opp og ned hvor god demping de gir.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-23, 13:34   #7
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.752
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skikkelig gode sko til en som skal gå/ stå i 6-7 timer

Kan varmt anbefale Adidas Utraboost hvis de passer føttene dine. Jeg bruker dem primært som løpesko, og jeg løper timevis på asfalt hver uke uten antydning til å få vondt. De blir også brukt til storbytråkking da jeg sjelden har med meg mer enn løpesko på reise, og de gir meg aldri problemer. Har leddgikt med litt aktivitet i tåledd, så jeg er helt avhengig av gode sko.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-23, 14:54   #8
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skikkelig gode sko til en som skal gå/ stå i 6-7 timer

Jeg synes Hoka er litt tynne og lefsete, og selv mine, som blir veldig fint behandlet, har fått hull på innsiden av hælkappen. Neste gang skal jeg lete etter noe annet, men dessverre synes jeg Ultraboost har i overkant klumpete såle, så jeg vet ikke helt hva jeg skal se etter.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-23, 15:20   #9
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelig gode sko til en som skal gå/ stå i 6-7 timer

Sønnen min bruker Hoka på sin jobb. Nå jobber han deltid, men også da han jobbet 100 % i butikk var det disse han likte best. Han startet ut med noen svarte fra Nike.

Her har 3/4 familiemedlemmer ulike Hokasko, mannen min løper med ett par også. Ingen av de har ødelagt hælkappe.
Jeg har to ulike par selv, Clifton 8 og de som har mye tykkere såle (aner ikke navn). Ingen er ødelagte.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-09-23, 15:31   #10
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelig gode sko til en som skal gå/ stå i 6-7 timer

Hoka om sommeren og Rieker om vinteren, det er mine valg.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no