Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeg har lyst på en blå skinnveske

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-10, 14:32   #1
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.821
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har lyst på en blå skinnveske

... Kan dere hjelpe meg å finne en? Enten i fysisk butikk eller nettbutikk. Eller er det ikke mulig? Jeg har sett en hos Boden som kan være et bra alternativ, samt at jeg har sett at LaRedoute har en i semsket blått skinn. Jeg ønsker meg:

- Blå skinnveske (helst "glatt" skinn, men semsket kan gå). Ikke lys blå.
- Litt størrelse på den sånn at jeg får med meg ting og tang til og fra jobben i den.
- Ikke for mye dill dall på den (nagler, frynser osv.)
- Skulderveske, men dersom den kan bæres på skrått over skulderen er det også et pluss.
- Så billig som mulig, men helst ikke over 1000-1200,-

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 15:25   #2
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.480
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har lyst på en blå skinnveske

Jeg vet om en fin en, men den stryker galant på det siste punktet ditt. Maken til min brune, bare i en veldig fin blåfarge, og ca 1300 kroner over budsjettrammen din.

Den ser sånn ut:

Bare at den er i en fin, mørk blåfarge.

Men som sagt, den koster 2450 kroner.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 15:26   #3
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.480
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har lyst på en blå skinnveske

Nå ser jeg at den stryker på det nest siste kriteriet ditt også.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 15:41   #4
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.821
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg har lyst på en blå skinnveske

Takk Adrienne! Jeg sa helst ikke over 1500,-, men dersom den falle virkelig i smak så må jeg jo revurdere.....

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no