Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Broen II

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-13, 17:10   #181
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Broen II

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Det var fryktelig med Victoria og Pernille inne på toalettet. Det skulle jo ikke bli sånn!!!!

Jeg likte at det ble litt sånn. Det kam ikke alltid gå bra liksom.
Jeg tror han skyggen er en ukjent..

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-13, 20:31   #182
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.632
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Broen II

Serieskaperne bekrefter at han var ukjent her: http://ipad.dagbladet.no/2013/11/26/...oren/30530832/

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-13, 22:25   #183
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.883
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Broen II

Kjenne at denne sesongen slettes ikkje var god. Omfanget av drap som ikkje utløyste heftigare alarmapperat, lause trådar som ikkje blei løyst og ein elendig slutt.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-13, 08:36   #184
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.632
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Broen II

Men visste Gertrud om hva Oliver drev med? Eller var de begge to oppdragsgivere for den ukjente? Eller var Oliver bare spinngal parallelt med Gertruds komplott?

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-13, 08:43   #185
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.190
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Broen II

Skyggen sa noe om at "du skulle ikke tatt med Oliver", så det ser ut til at det er hun som har manipulert han til det? Men da lurer jeg på hvor mye hun visste om søstra hans og alt det?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-13, 08:48   #186
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.632
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Broen II

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Skyggen sa noe om at "du skulle ikke tatt med Oliver", så det ser ut til at det er hun som har manipulert han til det? Men da lurer jeg på hvor mye hun visste om søstra hans og alt det?

Ja, det sa han jo! Men Oliver virket genuin i sin motivasjon om å imponere søsteren, så kona må jo på et skrudd vis ha klart å trigge den motivasjonen. Altså må hun ha visst at han hadde et sykt forhold til søsteren sin. Men kanskje ikke helt hvor omfattende det var?

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-13, 08:59   #187
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.018
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Broen II

Jeg forstod det slik at Gertrud hadde valgt Oliver nettopp på grunn av søsteren/Viktoria. Men det kan være at jeg overtolker, og at Oliver var valgt bare for å komme inn i Medisonus.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-14, 23:03   #188
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.899
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Broen II

Altså. NÅ har jeg sett ferdig hele sesong 2, og jeg sitter som et stort spørsmålstegn, som jeg også gjorde etter sesong 1:

http://www.foreldreportalen.no/forum...ighlight=broen

Nå er det enda verre:
-De fikk ikke fatt i Gjertud, og politiet vet ikke hvor hun er
-Var hun gift med Oliver, eller var de bare i et samarbeid om dette?
-Hvor mye var Oliver involvert?
(-og hvorfor digget han søsteren, det er jo rimelig.. eh.. uvanlig?)
-Hadde Victoria egentlig kreft, eller var også det noe Gjertrud hadde "påført" henne? Jeg spør fordi det viruset minnet veldig om leukemi, uten at jeg kan noe om dette, men det minnet litt...
-Hva med Alexander, mannen til Caroline, og dyremaskene?
-Og RAsmus, er han mer involvert, tror vi?
-Hvem i alle dager skjøt Gertrud? Mannen min tror det er patologen, han har lik stemme og silhuetten lignet. Jeg synes også at patologen så litt mistenkelig ut.

Jeg lurer også på hvilken forbrytelse Saga begikk, og jeg fatter ikke at MArtin kunne drepe Jens. Herregud, jeg forstår at han ble desperat og føler at han har mistet alt, men han måtte da vite at han kom til å bli buret inne?

Og hvorfor anga Saga ham? Jeg tenker at hun kanskje hadde lært litt om hva en venn er og hvordan man kan beskytte en venn, jeg vet ikke, jeg hadde nok gjort det samme som henne og håpet at hun ville gjøre det, men jeg trodde kanskje det lå implisitt at hun skulle beskytte Martin, sin eneste venn...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no