Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

The Tsunami - the Aftermath

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-07, 23:11   #1
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.923
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

The Tsunami - the Aftermath

Så at tv 3 har tenkt å sende en serie basert på tsunamien 2.juledag for et par år siden. Det ga meg dårlige vibber at det allerede er laget en tvserie av det som skjedde. Synes ikke at alt som skjer av tragiske ting bør gjøres om til tv-serie eller film. Hva synes dere?

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-07, 23:21   #2
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: the Tsunami - the Aftermath

Er egentlig veldig usikker.

Tidligere i dag så jeg en dokumentar de sendte på NRK.
Der fikk vi se noen svensker som hadde vært der nede fortelle om tsunamien og tiden etterpå.
En meget sterk dokumentar for meg i allefall, siden dette var alle noen som hadde mistet en, flere eller resten av familien sin der nede.

Jeg har mere sansen for slike tdokumentarer en serier som blir laget kun med tanke på å tjene penger. Hadde de laget en slik serie før denne tsunamien ville jeg kanske ikke tenk på den måten. Men virkligheten er at verden fikk se hvor store skader en slik bølge kan skape og da føles det litt feil for min del.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-07, 23:25   #3
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.139
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: the Tsunami - the Aftermath

Etter å ha sett United 93 og intervju med pårørende har jeg ikke noe i mot denne serien.

Og jeg ble selv mer opplyst av det som skjedde rundt den tragedien.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-07, 23:57   #4
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: the Tsunami - the Aftermath

Jeg kommer til å se den, nettopp fordi det var en hendelse som gikk sterkt innpå meg. Men jeg tviler på at de greier å fange opp åssen det virkelig var. Hvem vet!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no