Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Barnemat

Hva skal jeg gi ungen?

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-10, 21:39   #1
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Hva skal jeg gi ungen?

Lillemann er en liten skjør tass, men dårlig appetitt.
Han er 2 år og knappe 11 kg, og 87 cm lang, lang og tynn, og det er jo greit hadde han vært i slag, noe han ikke er.
Han har altfor lavt jernnivå, er sliten, orker ikke stå opp om morgenen og etter lur.
Han får jerntilskudd og vitaminer.
Men han er så kresen, og ekstremt småspist.
Han spiser brød med leverpostei, prim, makrell i tomat, ost og kjøttpålegg.
Han spiser eple, pære, banan og noen ganger druer.
Han spiser ikke poteter, pasta eller ris, ikke i noen former.
Men han spiser blandingsprodukter av fisk, kjøtt osv(altså pølser, kjøttpudding, fiskeboller osv), men ikke rent kjøtt.
Nå spiser han knapt kake lenger(var i bursdag i helgen) og formen hans er laber, sliten og sutrete selvsagt.
Skal vi bare la han spise brød?

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 21:42   #2
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg gi ungen?

Jeg synes han spiser ganske variert jeg? Det er jo mye forskjellig han liker? Jeg hadde ikke hatt noen problemer med at han ikke spiser rent kjøtt i den alderen. Det kommer sikkert. At han ikke spiser poteter, pasta eller ris er vel ikke verdens undergang. Men nå virker det jo som om han mangler noe siden han ikke er i form? Da ville jeg heller tenkt at han spiste for lite, eller at han manglet noe spesielt som ikke er funnet ut av?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 21:46   #3
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal jeg gi ungen?

Apan: jeg syns det er litt vanskelig å bare la ungen spise f.eks. fiskepinner, men vet liksom ikke hva jeg skal servere ved siden av. Sikkert jeg som er rar.
Vi har vært hos legen 2 ganger, med masse prøver uten at vi kommer noe lenger.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 21:47   #4
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal jeg gi ungen?

Jeg synes slettes ikke det ser så ille ut det han spiser. Våre barn har begge hatt faser der de har spist lite variert. Jeg tør nesten ikke tenke på de to månedene vi hadde da snuppa var året gammel og bare spiste bananer og druer. Det blir man ikke videre feit av.
Om dere prøver å variere med det han liker, og sper på litt med ny mat slik at han får prøve nye smaker og blir tilbudt det resten av familien spiser til middag og slikt så tror jeg det kommer til å gå bare fint med den lille pjokken.
For å tilføre litt ekstra proteiner og fett kan du jo kanskje prøve å lage frukt-/bærsmoothie med rått egg og en ss med god olje. Egget smaker man ikke - slik smoothie er bare friskt og godt og supernæringsrikt. Frys det gjerne ned i slike former for å lage hjemmelaget is.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 21:47   #5
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg gi ungen?

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Apan: jeg syns det er litt vanskelig å bare la ungen spise f.eks. fiskepinner, men vet liksom ikke hva jeg skal servere ved siden av.

Grovt brød? Jeg ville glatt gjort det. Prøvd pitabrød? (de finnes jo grove, man kan evt putte fiskepinner inni og spise som en slags hamburger)
Liker han ingen grønnsaker?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 21:49   #6
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal jeg gi ungen?

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Apan: jeg syns det er litt vanskelig å bare la ungen spise f.eks. fiskepinner, men vet liksom ikke hva jeg skal servere ved siden av. Sikkert jeg som er rar.
Vi har vært hos legen 2 ganger, med masse prøver uten at vi kommer noe lenger.

Jeg hadde glatt gitt ungen min fiskepinner om han likte det, og ikke tatt det så nøye om han ikke hadde spist tilbehør. Det du kanskje alikevel kan teste er om han vil spise grovskåret råkost med eple og gulrot ved siden av, eller om han liker fiskepinnene servert på brødskive med litt agurk på.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 21:50   #7
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg gi ungen?

Liker blandingsprodukter... liker han type lapskaus og gryter også da? I såfall er det mulig å lure inn mye rart.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 21:51   #8
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.438
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva skal jeg gi ungen?

Jeg synes ogsaa han spiser masse forskjellig. Naar det gjelder jern, har jeg hört at man bör drikke appelsinjuice til leverposteien for at jernet skal tas opp i kroppen.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 21:53   #9
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg gi ungen?

Han liker ikke å dyppe da? Kunne prøvd å dyppe fiskepinner i rømme/kesam, for å se om han senere også likte å dyppe grønnsaker? Min har alltid vært glad i dypping...

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 22:07   #10
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal jeg gi ungen?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Han liker ikke å dyppe da? Kunne prøvd å dyppe fiskepinner i rømme/kesam, for å se om han senere også likte å dyppe grønnsaker? Min har alltid vært glad i dypping...

Ja, det liker poden også, han er også to år og har ikke ett enormt repetoar av mat han spiser.
Men, han spiser mye mer om han har noe å duppe i. Hos oss går det mye i hjemmelaget remulade, alïoli og rømme til dupping.

I tillegg spiser han heller ikke kokte grønnsaker av noe slag, ikke en gang i stappeform- enda så gode stapper jeg lager (kålrotstappe, potet/blomkålstappe med ett kokt hvitløksfedd, potetstappe på amandinepoteter). Så her får han f.eks. cherrytomater delt i to som tilbehør, eller en rå gulrot etc.

Men jeg hadde gitt ham brød jeg altså. Også hadde jeg hatt på ett godt lag med pålegg og gjerne smør også, slik at han hadde fått i seg noe annet enn karbohydratene, det har jeg alltid gjort i de periodene poden har hatt lite matlyst. Brødskiver med skikkelig smør og mye pålegg.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 22:16   #11
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg gi ungen?

Men altså. Jeg synes ikke det var så ille matreportoar jeg.... om han ikke vil ha pasta eller poteter, så finnes det brø og tortillas for eksempel. Seksåringen min spiser ennå ikke blandet mat, krydret mat og grønnsaker han liker kan man telle på ei hånd. Men det kommer seg. Sakte.

Men egentlig skjønner jeg ikke helt at det kostholdet der skal gi mangelsymptomer, men jeg regner med han er utredet mhp tarmlidelser.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 23:11   #12
Silje sol
Aktiv
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 292
Silje sol er litt kulSilje sol er litt kul
Standard

Sv: Hva skal jeg gi ungen?

Tapas!

Det som har vært en suksess når min 2 åring har hatt lite matlyst over tid er å servere alt i små skåler.
Om vi har kjøttdeig og spaghetti/pasta, så serverer jeg den med masse tilbehør. For eks kokte pastaskruer med smør på i en liten skål, kjøttdeig i en liten skål, mais, agurk, ananas, løk, ost, tomater osv...
Så får hun plukke akkurat det hun vil.

Om han spiser lite så kan det være en ide å ha "dessert" etter hvert måltid. Det trenger ikke være usunt, men fruktsalat med vaniljekesamn (også dette kan serveres i små skåler og spises med hendene), noen grove kjeks, smooties, is laget av smooties osv..

Ofte kan det komme i en vond sirkel med disse småspiserne, de spiser lite og blir slappe som igjen gjør at de mister matlysten. Så om han i en periode får spise akkurat det han vil, så kan det hjelpe på. Og tipset med ekstra smør og fløte i maten vet du sikkert om.

Lykke til, vet det kan være svært stressende når de små ikke spiser.

__________________
Jente 07 & gutt 09.
Du kommer sikkert til å gjøre mye dumt, men gjør det med begeistring!
Silje sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 08:41   #13
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal jeg gi ungen?

Takk for svar.
Han får litt brød til, og meierismør får han.
Han er veldig glad i rømme så det får han også, men mer å duppe i er lurt. Takk.
Han spiser ingen grønnsaker, ikke lapskaus og ikke appelsinjuice som jo hadde vært fint for å få opp jernnivået han.
Han har lavere jernnivå nå enn han hadde i vinter, og da var han mye syk, så det er litt rart.
Katta: nei, han er ikke utredet for dette, hva tenkte du på?
Han har alltid vært liten, begynte å gå ned i vekt når han var 2 mnd, og vi har alltid plundret mye med dette.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 08:46   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.977
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg gi ungen?

Knerten er kresen. Han vil ha kjøtt/fisk/kylling, men ikke tilbehør (verken grønnsaker eller potet/ris). Han kan spise litt pasta noen ganger. Barnehagen slåss fælt med ham om dette. Vi lar ham spise det han liker, det er uansett den maten den lille kroppen hans har best av.

Vi skulle bare ønske at han ville spise litt frukt også. Jeg kan ikke helt forstå at han får i seg de vitaminene han trenger. Han drikker gjerne eplejuice, så det får han litt av hver dag. Vi må bare sørge for at det blir servert ETTER maten ellers spiser han ikke.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 08:52   #15
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.732
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg gi ungen?

Jeg synes det virker som at han spiser variert nok til at det ikke skulle gi så utslag på formen. Vår gutt spiste jo tilnærmet ingenting i en periode på flere år, men var aldri markant preget av det i lengre tid. Jeg synes egentlig han burde vært utredet, han kan jo ikke ha det sånn at han ikke orker å stå opp, stakkars liten.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 08:54   #16
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal jeg gi ungen?

Jeg syns du skal gi ham en utredning hos legen. Jeg ville sjekket ham for Cøliaki og melkeallergi.

Minner om at jeg ikke har faglig bakgrunn for å uttale meg om dette, bare egen erfaring med syke barn. Men det er et faktum at barn med Cøliaki ofte har jernmangel.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 08:55   #17
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.977
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg gi ungen?

Hvis han er testet hos lege og ikke mangler noen ting, så ville jeg forsøkt å slå meg til ro med det. Eventuelt lete etter annen årsak.

Snuppa mi spiste ingenting i en lengre periode da hun ble storesøster (nærmere et halvt år). Da var hun til slutt veldig liten og tynn, og ble testet. Overraskende nok manglet hun ingenting. Hun spiser bedre i dag, men ikke akkurat i store mengder.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 08:58   #18
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.609
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal jeg gi ungen?

Jeg syns han spiste veldig variert. Server det han liker å spise. Spesielt nå når han ikke er i slaget. Det gjør ingenting om han kun spiser pølser eller fiskepinner til middag. Gi han noe frukt etterpå.

Som en liten trøst så har storepropell vokst opp på et mye mer snevert kosthold enn det der. Han spiser ingen form for frukt og grønnsaker bortsett fra agurk. Hvor mye næring er det i agurk liksom? Så og si bare vann. Han har vært vanskelig å få opp i vekt og spiser generelt lite. På en god dag nå spiser han kanksje 6 chicken nuggets, et polarbrød med to pepperoniskiver på og noen maria kjeks. Han er 11 år. Dette er mye mer enn hva han spiste på den alderen gutten er.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 10:36   #19
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg gi ungen?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg synes det virker som at han spiser variert nok til at det ikke skulle gi så utslag på formen. Vår gutt spiste jo tilnærmet ingenting i en periode på flere år, men var aldri markant preget av det i lengre tid. Jeg synes egentlig han burde vært utredet, han kan jo ikke ha det sånn at han ikke orker å stå opp, stakkars liten.

Jeg er enig med Blondie, uten at jeg kan noe faglig rundt dette.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no