Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå #3

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-05-21, 06:44   #1
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.328
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Sump og myr er ikke det samme nei, uavhengig av om man er søring eller whatever, og det var upresis bruk av ordet. Men det faller meg ikke helt naturlig å vurdere fiksjon som om det skulle være Norge Rundt eller et naturprogram liksom.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 11-05-21, 07:22   #2
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.583
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Nei, det er jo bare å se på Hjem til jul, der de veksler imponerende elegant mellom Røros og Oslo.

Når det er sagt så likte heller ikke jeg Utmark noe særlig. Orket ikke se ferdig.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 11-05-21, 08:00   #3
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.815
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Jeg har begynt på Burden Of Truth på Tv2 Sumo. Den fenger godt syns jeg.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv  
Gammel 11-05-21, 08:51   #4
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.073
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Søren, assa. Utmark og pørny. Kva strømmetjeneste bør eg abbonere på?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv  
Gammel 12-05-21, 00:13   #5
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.819
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Skal vi se, holder på med, eller sett ferdig i det siste.

-Nedgravde hemmeligheter (påskekrim 2021, Nrk)
- The Durrells, Nrk
- Pørni, Viaplay
- Mysteriene I Brokenwood, Nrk
- Div. A. Christie, Poirot og Miss Marple, Nrk og Hbo.
- High Seas, spansk krimdrama, Netflix
- Lupin, Netflix

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13

Sist redigert av Millen : 12-05-21 kl 22:26. Årsak: La til noe.
Millen er ikke aktiv  
Gammel 12-05-21, 06:03   #6
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.927
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Sånferdig Pørni i går, og anbefaler den ja.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 12-05-21, 06:40   #7
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.759
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Jeg må være en av de mest kresne i landet når det gjelder filmer og serier. Ikke bare skal det mye til for å fenge, jeg er også ekstremt smalsporet når det kommer til sjanger. Kun et lite utvalg krim og ditto utvalgte dokumentarer som duger. Når jeg attpå til er avhengig av å forstå språket pga øyne som ikke tåler å nistirre på undertekster, så reduseres enda mer av utvalget.

Så da jublet jeg når jeg fant filmer basert på Jussi Adler-Olsens velskrevne serie om Avdeling Q. Helga reddet, tenkte jeg, som er litt stuck innomhus pga en lei forkjølelse. Det ble en gedigen skuffelse. Greit nok at filmer skal stå på egne bein, men det får være måte på å fare over stoffet med en harelabb. Bra jeg har Giro d’Italia å trøste meg med. Sykling skuffer aldri.

Retz er ikke aktiv  
Gammel 12-05-21, 06:43   #8
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.791
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Så kjedelig, Retz!

Jeg har Love Child på NRK på planen, den ser ut som noe som vil passe meg utmerket.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 12-05-21, 06:45   #9
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.152
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Så kjedelig, Retz!

Jeg har Love Child på NRK på planen, den ser ut som noe som vil passe meg utmerket.

Ja samme tenkte jeg! Noen som har sett den? Jeg elsker den tidsepoken og slt som har med jordmødre å gjøre!

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv  
Gammel 12-05-21, 07:12   #10
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.791
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Jeg elsker også det, jeg har skikkelig sorg over å ha sett ferdig Call the midwife.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 12-05-21, 11:26   #11
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.152
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg elsker også det, jeg har skikkelig sorg over å ha sett ferdig Call the midwife.

Den siste sesongen har ikke gått på NRK, vet du hvor den kan ses?

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv  
Gammel 12-05-21, 07:19   #12
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.422
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Jeg har sett ferdig Pørni.
Shadow and bones er på listen, men mannen gadd ikke å vente så han er ferdig med den. Så den må tas utenom, slik som Pørni.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv  
Gammel 12-05-21, 15:10   #13
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.962
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Hektet på Mare of Easttown, og bistår resten av hylekoret her med hvor kjipt det er med kun en ep pr uke...

Startet på Shadow & Bone. Kun en ep, så vil gi den noen til for å gi seg til kjenne.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 12-05-21, 22:22   #14
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.043
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Godt i gang med Pørni, den likte jeg også! Noen som vet hvilken svømmehall de var i der?

Ellers ser jeg med et halvt øye på Private Eyes med Jason Priestley mens jeg strikker. Den er ikke spesielt god, men greit med litt sånn fyll som det ikke er noe krise om man går glipp av litt.

Isa er ikke aktiv  
Gammel 12-05-21, 22:54   #15
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Binget sesong 1 av Ragnarok i kveld. Må være klare til sesong 2.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv  
Gammel 12-05-21, 22:59   #16
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.394
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Jeg har satt "Younger" (sumo) på pause fordi sumoen min har tatt HELT AV MED REKLAME, og stopper programmet midtveis for å gi meg FEM REKLAMER PÅ RAD. Den gjør ikke det når jeg ser fra tv, bare på pc eller mobil.

Så jeg har begynt på Love Child (nrk) i stedet. Takk for tips, den virker lovende. Mange kule klær og hårsveiser.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv  
Gammel 13-05-21, 01:30   #17
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.819
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Sett ferdig Pørni.
Starter på Delete Me, Viaplay. Tror ikke jeg gidder å se mer enn det lille jeg har sett.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13

Sist redigert av Millen : 13-05-21 kl 14:15. Årsak: La til noe.
Millen er ikke aktiv  
Gammel 13-05-21, 14:01   #18
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.583
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Blir Pørni fengende først litt uti episodene, eller er jeg den eneste som kjedet meg, og ikke var særlig fasinert etter første episode? Betyr det at jeg ikke trenger å se videre, fordi det rett og slett ikke er helt min type serie, eller kan jeg bli mer engasjert etter hvert tro?

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 13-05-21, 18:52   #19
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.564
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Pørni var nydelig!

Nå ser vi Snabba Cash. Knallbra!

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 13-05-21, 19:16   #20
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.927
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Pørni var nydelig!

Nå ser vi Snabba Cash. Knallbra!

Enig i begge deler!

Jeg har nå kun en episode av The Serpent. Også veldig bra serie!

amylin er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no