Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hjerte til hjerte med Linn Skåber på NRK

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-10, 23:06   #21
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjerte til hjerte med Linn Skåber på NRK

Jeg elsker Linn Skåber og jeg elsker hjerte mot hjerte.
Det er pinlig morsomt.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 23:12   #22
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjerte til hjerte med Linn Skåber på NRK

Å HERREGUD! Så episode 2 nå. Å hjelpe meg. Å, sinnsykt. Men episode 1 er tatt bort, sant? Kan noen fortelle meg hva som skjedde? Linn Skåber slo ned Janne Formoe?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 23:16   #23
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjerte til hjerte med Linn Skåber på NRK

Jeg ser, og synes det er pinlig og vittig. Definitivt en berikelse for statskanalen.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 23:17   #24
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjerte til hjerte med Linn Skåber på NRK

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Å HERREGUD! Så episode 2 nå. Å hjelpe meg. Å, sinnsykt. Men episode 1 er tatt bort, sant? Kan noen fortelle meg hva som skjedde? Linn Skåber slo ned Janne Formoe?

Jepp, Janne gikk i bakken etter at de hadde Rap-battle på pressekonferansen. Linn var jo rimelig klar for å bytte rolle med Janne.

Det var også en del tull med hvem som skulle sove hvor. Linn var ikke spesielt fornøyd med at Jon og Janne hadde fått rom på gården, mens hun skulle sove i det nyoppussede hønsehuset.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 23:23   #25
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjerte til hjerte med Linn Skåber på NRK

Men skal dette være en slags parodigreie på seg selv, på skuespillere generelt, eller hva er tanken bak denne serien? Har hun sagt noe om det selv? Er det hun selv i en ekstrem variant, liksom?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 23:29   #26
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjerte til hjerte med Linn Skåber på NRK

Veldig, veldig bra!

"Fjernskam" er herved tatt inn i mitt vokabular! Jeg lider også av det i stor grad - og grøsser av fryd når jeg ser Skåber i aksjon.

Skåber er i toppsjiktet blant landets humorister.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 07:50   #27
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjerte til hjerte med Linn Skåber på NRK

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Men skal dette være en slags parodigreie på seg selv, på skuespillere generelt, eller hva er tanken bak denne serien? Har hun sagt noe om det selv? Er det hun selv i en ekstrem variant, liksom?

Med såpass stor observasjonsevne, vil jeg tro at Linn Skåber er over snittet sosialt intelligent selv. Så at det er en parodi henne selv, tviler jeg på, men hun er jaggu modig som risikerer at halve Norge tror hun er en oppmerksomhetssyk usympatisk ku.

Det er mange som er sånn at de er i kunst/kultur/underholdning/politikk pga ekstremt oppmerksomhetsbehov, mer enn at de har et budskap å formidle. Og verre blir det, tror jeg, med stadig flere reality-kids som skal by på seg selv.

I serien er hun sjalu på alle som får mer oppmerksomhet enn henne der og da, og prøver hele tiden å ta styringen eller late som om hun har kjempepeiling på det som foregår. Det aller verste er i grunnen at hun hundser rundt på "manageren" Evelyn, eller nei, det verste er at hun er utpreget jovial med folk som ikke later til å kjenne henne noe særlig. Og ikke finner plassen sin. Og avbryter hele tiden.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 09:22   #28
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.997
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjerte til hjerte med Linn Skåber på NRK

Opprinnelig lagt inn av Mim

Det aller verste er i grunnen at hun hundser rundt på "manageren" Evelyn, eller nei, det verste er at hun er utpreget jovial med folk som ikke later til å kjenne henne noe særlig. Og ikke finner plassen sin. Og avbryter hele tiden.

og ikke minst at Evelyn ikke har reist fra henne for lenge siden.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 09:29   #29
Alexa
Nå da?
 
Alexa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 952
Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Sv: Hjerte til hjerte med Linn Skåber på NRK

Det morsomme er at hun som spiller Evelyn er den eneste som ikke har lest manus og bare må reagere der og da.

__________________
2005 og 2010
Alexa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 09:33   #30
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjerte til hjerte med Linn Skåber på NRK

Jeg synes det er hysterisk morsomt. Det var putehumor første sesong, men nå er jeg over det stadiet og bare ler. Kannskje jeg har blitt immun.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 09:37   #31
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.474
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjerte til hjerte med Linn Skåber på NRK

Jeg liker serien veldig godt! Det er jo mest morsomt fordi man kjenner igjen så mye i folk rundt seg. Bare ikke alt i en person slik som i serien da.

Akkurat den relasjonen med Evelyn gir meg forresten litt magevondt. Jeg får lyst å riste i Evelyn, og be henne stå opp for seg selv, og ikke la seg hundse med av den usympatiske og selvsentriske sjefen sin. Jeg må stadig telle til ti og si til meg selv at dette er bare fiction.


Sist redigert av daffy : 04-10-10 kl 10:07.
daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 09:38   #32
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.474
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjerte til hjerte med Linn Skåber på NRK

Får ikke Evelyn lese manuset altså? Nei, huff og huff. Da får jeg jo enda mer vondt av henne.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 09:53   #33
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjerte til hjerte med Linn Skåber på NRK

Evelyn sitter visstnok til vanlig på helpdesken til SAS og svarer telefon. Hun har ikke fått forbrede seg i det hele tatt. Jeg lo så utrolig når Linn pushet henne til å svare hjemme hos Ingrid Bjørnhov, "Si hva du har tenkt Evelyn, si hvor stort castet skal være i Oppsalspelet"

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 10:36   #34
iBam
Erfaren
 
iBam sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.076
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Sv: Hjerte til hjerte med Linn Skåber på NRK

Og når hun skal sende Evelyn på Jon Øigarden "gå etter øya på'n" Tipper mye er på impro, at de har en viss storyline som skal følges, men det meste av dialogen er impro. Jeg elsker det!!

__________________
lillegås 07
iBam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 10:40   #35
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjerte til hjerte med Linn Skåber på NRK

At Evelyn ikke har lest manus gjør det jo bare enda verre/morsommere!

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 12:14   #36
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjerte til hjerte med Linn Skåber på NRK

Jeg tror de må ha hatt det kjempegøy da de spilte inn denne serien for den er jo helt absurd, men den fenget ikke meg slik at jeg lo. Om noen er i nærheten av dette i virkeligheten må de jo bli totalt isolert sosialt.

__________________
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 12:18   #37
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.796
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjerte til hjerte med Linn Skåber på NRK

Jeg klarer ikke å se på. Det er alt for pinlig. Det syns jeg forsåvidt om Seinfeld (og til tider Borettslaget) også, så jeg er nok sartere enn de fleste når det kommer til sånt.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 12:38   #38
Alexa
Nå da?
 
Alexa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 952
Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Sv: Hjerte til hjerte med Linn Skåber på NRK

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Får ikke Evelyn lese manuset altså? Nei, huff og huff. Da får jeg jo enda mer vondt av henne.

Etter eget valg, visstnok.
Det funker helt strålende, spør du meg.

__________________
2005 og 2010
Alexa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 22:30   #39
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjerte til hjerte med Linn Skåber på NRK

Nett-tv har alle episodene fram til og med episode fem. KOmmer det mer? Hvor er episode seks, sju og åtte?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 22:32   #40
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.889
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjerte til hjerte med Linn Skåber på NRK

Det er temmelig morsomt, men samtidig tenker jeg at det er litt lettkjøpt og forutsigbart. Man vet jo alltid hva som kommer til å skje.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no