Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Dere som liker sjokomelk

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Sjokomelk igjen
Oboy 47 74,60%
Nesquik 9 14,29%
Annet 7 11,11%
Deltakere: 63. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-08, 09:24   #21
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som liker sjokomelk

Jeg boikotter ingen, men velger ut ifra hva som er best og det er o'boy.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 12:55   #22
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som liker sjokomelk

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

I dag ble det sjokomelk da vi forsatt har mange mange liter i kjøleskapet etter at vi vant 12L for 1 uke siden.

Der har du en utfordring. Føltes det som å vinne en premie eller som å få et problem?

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 13:06   #23
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.402
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som liker sjokomelk

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

den aller beste sjokomelken er den gode,gamle sjokomelken med kua utenpå. Den som heter "Sjokolademelk" (Eller Sjokomelk?)

Ja! Den smaker flytende sjokoladepudding. Og Cocio.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 16:14   #24
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.686
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som liker sjokomelk

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Der har du en utfordring. Føltes det som å vinne en premie eller som å få et problem?

hehe.

Var vel som å vinne en premie. Da mannen drikke masse sjokolademelk.
Den kan jo og brukes i sjokoladekake og drikkes varm. OG den går ikke ut på dato før i mai.

Sekken som vi fikk melken oppi derimot likte jeg veldig godt

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 22:09   #25
Ke@
Aktiv
 
Ke@ sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Hjemme
Innlegg: 221
Ke@ er litt kul
Standard

Sv: Dere som liker sjokomelk

Svarte annet, liker dem begge.

Ke@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 22:13   #26
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dere som liker sjokomelk

Jeg har ikke drukket pulverbasert sjokomelk på over 10 år, men jeg mener å husket at det var O´boy som var favoritten.
Nå til dags liker jeg godt Q-melk sin, den som er laget på ekstra lett melk.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 23:46   #27
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere som liker sjokomelk

O`boy definitivt, men IKKE den varianten med mindre sukker i!
Den smaker ikke godt.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 00:02   #28
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som liker sjokomelk

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Kjenner ærlig talt ikke forskjell.

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 09:23   #29
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.686
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som liker sjokomelk

O'boy når det er snakk om pulver, Sjokomelk med ku på sånn generelt sett.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 09:32   #30
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.646
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere som liker sjokomelk

Er det noe forskjell på det da?
Vi har O'boy i skapet, sikkert innkjøpt fordi det var billigst.
Drikker ikke så mye av den.

Aller best liker jeg sjokomelken som er ferdig blandet i en brun boks med bilde av en ku på. Den er så fyldig og god! Ellers er Litago kjempegod også. Og kakao laget fra "skrætsj" (med kakaopulver altså), jeg er ikke så glad i de pose-kakaoene (selv om de er lettvinte når barna skal på turdag og ha med termos).

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 09:38   #31
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.922
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere som liker sjokomelk

Q-melk sin er god, men Cocio er den beste.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 09:49   #32
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere som liker sjokomelk

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

O'boy når det er snakk om pulver, Sjokomelk med ku på sånn generelt sett.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 09:53   #33
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som liker sjokomelk

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Nå svarte jeg oOboy ut ifra valget om Nesquick eller O'boy, men den aller beste sjokomelken er den gode,gamle sjokomelken med kua utenpå. Den som heter "Sjokolademelk" (Eller Sjokomelk?)

Sjokomelk, deretter Litago. Lenge siden jeg har laget sjokomelk hjemme av pulver.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 09:59   #34
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dere som liker sjokomelk

oboy\sjokoladepulver uten sukker,for den går fint i laktosefrie melka.Om det er med sukker så blir det aaaaalt for søtt...

Men har ikke drukket oboy siden jeg var en 10-12 år

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 12:15   #35
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.612
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som liker sjokomelk

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

O'boy!

Det er den beste og eneste drikkbare.
Jeg drikker ikke sånne ferdige blandede sjokodrikker. Har enda ikke funnet noen som smaker godt.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 12:21   #36
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som liker sjokomelk

O'Boy er klart best. Pleier ikke drikke det annet enn når jeg er gravid. Ferdig sjokomelk er grusomt, altfor sterkt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 12:31   #37
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.518
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som liker sjokomelk

Jeg husker ikke, men tror jeg likte oboy best. Nå måtte jeg faktisk drikke et glass med sjokolademelk pga alt snakket som har vært om det her. Men jeg vet ikke hvilken type det er, det er mannen som kjøper og han hadde helt det over i en oppbevaringsboks.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 20:54   #38
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere som liker sjokomelk

Absolutt O'Boy!

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 17:58   #39
Zianta
Nybegynner
 
Zianta sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 26
Zianta har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Dere som liker sjokomelk

Litago er best
Og av pulver varianten så liker jeg Nesquik

Zianta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-08, 11:46   #40
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!
 
Lykketrollet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.481
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dere som liker sjokomelk

Oboy!

Men måtte kjøpe nesquick for ikke så lenge siden, og den smakte ikke så ille som jeg husket den. Uansett går det i oboy her.

__________________
Fire skatter født 05, 07, 11 og 16.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
sjokolademelk


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no