Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-16, 10:36   #261
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Minerva, her.

Han her setter ord på det jeg har stusset over:

https://www.dagbladet.no/sport/to-ti...undre/63964439

Gjør han nå egentlig det?

Sitat:

Dere har hatt to dopingsaker på kort tid. Det er noe som ikke stemmer her.

Kan det kanskje være at det som "ikke stemmer" er at man i iveren etter å få tatt utøvere som doper seg, også får noen falske positive?

Jeg syns forklaringen som Johaug og resten av landslagsapparatet har gitt, virker plausibel. Korriger meg gjerne, men ut fra hva jeg har lest, så er det ingenting som tyder på at hun har brukt noen ulovlige midler for å fremme prestasjon. Det er det doping i sin kjerne handler om.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 10:41   #262
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Bare for å presisere; Ligger det noe mer bak og denne forklaringen kun er et forsøk på å dekke over en helt annet bruk av stereoider er saken selvsagt en helt annen; da får hun ta sin velfortjente straff.

Det er jo det man ikke kan vite sikkert, det er derfor reglene er så strenge. På samme måte som det ikke er lov å innta alkohol etter at man har vært innblandet i trafikkuhell - hvis man blir testet senere skal det ikke være mulig å skylde på at man drakk etterpå.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 10:46   #263
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Men banna bein, om det hadde vært russere som sa det samme så ville ikke noen ha trodd dem. Det må være likhet for loven. Om vi skal ha langrenn som en sport i framtiden, så kan ikke de norske behandles annerledes enn andre.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 10:48   #264
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Det er jo det man ikke kan vite sikkert, det er derfor reglene er så strenge. På samme måte som det ikke er lov å innta alkohol etter at man har vært innblandet i trafikkuhell - hvis man blir testet senere skal det ikke være mulig å skylde på at man drakk etterpå.

Hva mener du egentlig med dette innlegget? Prøver du å si at Johaug muligens har dopet seg med steroider og at hele denne leppegreia er en stor cover-up? Du har fått med deg at det stoffet hun testet positivt for (clostebol) ikke anses for å hjelpe i langrenn?

Jeg syns det er alt for mye mating av konspirasjonsteorier her!

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 10:49   #265
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg tror det ville vært umulig å åpne for skjønnsmessige vurderinger av slike prøver. Det ville ført til endeløse diskusjoner om hva som er for høye verdier. Det må være nulltoleranse, mens lengden på utestengelsen gjenspeiler alvorlighetsgraden. Slik det praktiseres nå.

Eg finn ikkje lenka igjen, men eg las ein sak i dag tidleg kor det stod at det nettopp er dette som skal etterforskast. Faktum er at ho har testa positivt og så er det opp til Antidoping å vurdere om det er med overlegg, grov uaktsomhet eller uaktsomhet. Utestengelsesdommen vil stå i samsvar med graden av uaktsomhet.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 10:50   #266
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Hva mener du egentlig med dette innlegget? Prøver du å si at Johaug muligens har dopet seg med steroider og at hele denne leppegreia er en stor cover-up? Du har fått med deg at det stoffet hun testet positivt for (clostebol) ikke anses for å hjelpe i langrenn?

Jeg syns det er alt for mye mating av konspirasjonsteorier her!

Jeg har overhodet ikke grunnlag for å mene noe som helst om hva hun har gjort eller ikke gjort og hvorfor.

Reglene er strenge for at man ikke skal kunne lage unnskyldninger. Om hun har gjort det aner jeg ikke, men det må være likhet for loven.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 10:55   #267
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Men banna bein, om det hadde vært russere som sa det samme så ville ikke noen ha trodd dem. Det må være likhet for loven. Om vi skal ha langrenn som en sport i framtiden, så kan ikke de norske behandles annerledes enn andre.

Nei, jeg hadde i utgangspunktet ikke trodd russerne. Rett og slett fordi de har en historikk som ikke ligner grisen, og fordi vi nå vet at russiske utøvere innenfor enkelte idrettsgrener systematisk har drevet med doping.

Likhet for loven er jeg selvsagt helt enig i, og ut fra de bevis som hittil er lagt fram i saken framstår det som det har begått en idiotisk feil som ikke har hatt prestasjonsfremmende effekt.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 13:22   #268
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.734
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Men banna bein, om det hadde vært russere som sa det samme så ville ikke noen ha trodd dem. Det må være likhet for loven. Om vi skal ha langrenn som en sport i framtiden, så kan ikke de norske behandles annerledes enn andre.

Nemlig - og dette er selve essensen for meg. Som så mange andre har jeg hatt stor glede av å følge Johaug som tøff, sterk og glad idrettsutøver. Det bør likevel ikke skygge over det faktum at hun er tatt for å ha brukt et ulovlig stoff, hvordan hun har brukt det er forsåvidt likegyldig. Det er en katastrofal tabbe selvsagt, men det være likhet - også for dopingloven. Hva er ellers vitsen med et regelverk?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 13:24   #269
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Men banna bein, om det hadde vært russere som sa det samme så ville ikke noen ha trodd dem. Det må være likhet for loven. Om vi skal ha langrenn som en sport i framtiden, så kan ikke de norske behandles annerledes enn andre.

Flere aviser omtaler en sak der en annen utøver kun har fått en advarsel for samme tabbe. Jeg ser ingen grunn til å ikke tro på en russer dersom forklaringen er plausibel.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 14:01   #270
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Men banna bein, om det hadde vært russere som sa det samme så ville ikke noen ha trodd dem. Det må være likhet for loven. Om vi skal ha langrenn som en sport i framtiden, så kan ikke de norske behandles annerledes enn andre.

Eh ja. Selvsagt skulle en russer blitt behandlet tilsvarende i en liknende situasjon. Det er vel ingen som har nevnt særbehandling for nordmenn? Ihvertfall ikke jeg.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 14:07   #271
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Måte på hva hun skal ta skylda for også.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_5693.JPG (115,2 KB, 23 visninger)
Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 14:13   #272
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Eh ja. Selvsagt skulle en russer blitt behandlet tilsvarende i en liknende situasjon. Det er vel ingen som har nevnt særbehandling for nordmenn? Ihvertfall ikke jeg.

Neida, men jeg tipper alle nordmenn ville ha dømt dem ganske hardt. Hvis det er en som har fått en mild dom på dette tidligere, så håper jeg at selvsagt at Johaug får det samme. Men den saken med syklisten som ble utestengt lover ikke godt.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 14:34   #273
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Neida, men jeg tipper alle nordmenn ville ha dømt dem ganske hardt. Hvis det er en som har fått en mild dom på dette tidligere, så håper jeg at selvsagt at Johaug får det samme. Men den saken med syklisten som ble utestengt lover ikke godt.

Ja, russerene har jo en lang fortid bak seg med doping satt i system, så det er kanskje ikke så merkelig at de fleste ville vært skeptiske. Når det er sagt, må alle selvsagt behandles likt.

Nei, den syklist saken lover ikke bra Ikke minst at reglene også er skjerpet inn i ettertid.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 14:40   #274
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Nordmenn dømmer andre hardt i dopingsaker. Det er veldig mange eksempler på dopingsaker som minner om denne. Jeg tror ikke nordmenn er kjent for å vise mye nåde der.

Angående det virkestoffet så advares det også mot ubeskyttet sex med kvinner som har brukt krem vaginalt.

Jeg ser ikke for meg mange støtteerklæringer her i Norge til en utenlandsk utøver som blir tatt med positiv prøve på anabole steroider og som påstår han har fått det i seg under sex.

http://coachsci.sdsu.edu/csa/vol146/pereira.htm

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 17:28   #275
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Han kjøpte jo salven?

I klippet jeg så, begynte det med "Therese kom til meg og spurte om hun kunne bruke den salven", men i transkripsjonen i en annen avis så jeg at det var midt i historien, og at den startet med at han kjøpte salven. Jaja, typisk eksempel på hvordan ting kan misforstås når det er tatt ut av sammenheng.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 20:42   #276
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Men altså. Jeg synes historien er helt elendig som dekkhistorie, men den er jo godt underbygd av intervjuer og bilder fra Italia-oppholdet. Jeg synes den er så elendig som dekkhistorie at jeg tror den er sann. Og så har hun jo oppgitt salven på på legemiddelskjemaet som må fylles ut når hun dopingtestes. Og dessuten testes de jo hele tiden, så det høres rart ut at det liksom skal være delen for tidligere inntak av anabole steroider.

Og så synes jeg det er ille at folk roper: "korsfest, korsfest!" i så stor grad som de gjør. det er jammen ikke langgt fra folkehelt til utstøtt.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 20:45   #277
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Og så synes jeg det er ille at folk roper: "korsfest, korsfest!" i så stor grad som de gjør. det er jammen ikke langgt fra folkehelt til utstøtt.

Really? Jeg ser bare støtteerklæringer og krav om at hun må dømmes mildt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 20:47   #278
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Really? Jeg ser bare støtteerklæringer og krav om at hun må dømmes mildt.

Har du lest denne tråden?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 20:47   #279
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Really? Jeg ser bare støtteerklæringer og krav om at hun må dømmes mildt.

Det gjør ikke jeg. Står mye negativt rundtomkring på nett.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 20:48   #280
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Det gjør ikke jeg. Står mye negativt rundtomkring på nett.

Jepp.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
porolon, stillongs


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no