Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva er din favorittfrokost?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-02-18, 14:56   #121
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din favorittfrokost?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det blir aldri eggerøre eller oppskjært frukt til hverdags altså, det skulle tatt seg ut. Men når jeg spiser frokost på hotell i jobbsammenheng, så er det 5 minutter med det ovenstående, før jeg fyker videre.

Nei, skjønte det da men jeg har overhodet ikke lyst på slik mat tidlig på morgenen, og hadde trolig ikke klart å få det ned engang om det lå på tallerkenen min. Det frister rett og slett ikke med eggerøre eller søtt bakverk. Hotellfrokost, når jeg må tidlig opp, er mildt sagt perler for svin. Et temmelig dyrt knekkebrød.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-02-18, 15:16   #122
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din favorittfrokost?

Jeg syns det er SÅ rart at det er PAPP dere vil ha når dere ikke har lyst på mat.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-18, 15:27   #123
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er din favorittfrokost?

På hotell, masse frukt ogtørkede aprikoser. Godt brødmed eggerøre og bacon. Smoothie og kanskje en vaffel til dessert.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-18, 17:25   #124
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din favorittfrokost?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg syns det er SÅ rart at det er PAPP dere vil ha når dere ikke har lyst på mat.

Ser den. Nå syns jeg firkort er skikkelig godt da, knasete og fin konsistens. Blir ikke limete slik som bare havregryn kan bli. Men tidlig på morgenen har jeg overhodet ikke lyst på noe med mye smak, og slett ikke noe søtt eller fett. Det blir for voldsomt.

Men hotellfrokost er skikkelig waste for min del. Jeg spiser en bolle musli. Det hender jeg prøver å trå til med en toast, et egg og pålegg, men jeg syns det er veldig ekkelt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-18, 19:28   #125
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din favorittfrokost?

Poly, jeg synes frokosten din høres god ut.

Jeg spiser kanskje litt kjøleskapsgrøt laget på juice og bittelitt kokosmelk. Eller et knekkebrød med makrell i tomat.
Eller juice av appelsin og lime med ingefær, ananas og nok spinat til at blandingen blir irrgrønn- med noen isbiter i blenderen. DET er godt, det.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-02-18, 19:37   #126
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din favorittfrokost?

Akkurat nå for tida har eg dilla på ein variant av denne grøt-/smoothie-blandinga: http://www.fitfocuse.no/detox-grot-k...at-akkurat-na/ Eg har kokt opp grøt på Coop sin blanding av bygg- og havregryn og blenda grovt med frossen smoothie-blanding av ymse slag. Det blir ei frisk og god, kald litt grovkorna grøtblanding.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-18, 20:00   #127
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.537
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er din favorittfrokost?

Jeg spiser én laktosefri yoghurt med glutenfri müsli - toppet med blåbær og oppskjært eple. Og én kaffelatte.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-18, 22:37   #128
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.643
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er din favorittfrokost?

Jeg lager Berit Nordstrand (ikke fan, men elsker denne oppskriften) sin frokostblanding. Spiser den hver morgen med naturellyoghurt, rosiner og hvis jeg har: en halv banan.

På lørdag liker jeg sjokolade eller kake til frokost.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-18, 22:54   #129
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er din favorittfrokost?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Nei, skjønte det da men jeg har overhodet ikke lyst på slik mat tidlig på morgenen, og hadde trolig ikke klart å få det ned engang om det lå på tallerkenen min. Det frister rett og slett ikke med eggerøre eller søtt bakverk. Hotellfrokost, når jeg må tidlig opp, er mildt sagt perler for svin. Et temmelig dyrt knekkebrød.

Jgw må visst aldri stå opp tidlig på hotell

Eller så regner jeg tdlig annerledes

Jeg er ikke ofte på hotell, men var i høst og skal i vår med jobb. Mener vi kanskje spiste frokost klokka åtte?

Det var litt skuffende frokost der, de hadde ikke appelsinjus og jeg drikke ikke kaffe eller te og like ikke sånn nevneverdg godt melk egentlig, så det ble litt melk og et glass vann. Kjipesen. Jeg satser på bedre frokost der vi skal om et par mnd.

Men altså. avreisedagen, da står jeg opp tidlig, flyet går 7. (så det er vel sånn litt etter fem herfra) Sist skulle vi ta to fly og spise derfor "frokost" på gardermoen før vi fløy videre, men nå skal vi bare til oslo så jeg er usikker på hvordan jeg skal løse den delen. Men neste dag, med kurs fra sikkert sånn 8.30 eller 9 eller om sjokkerende tldig 8, så har jeg uansett god tid til frokost.

Er det egentlig vanlig at man kan sove til 7 eller 8 i hverdagen?
For jeg har jo vekking på 6 i hverdagen, og minst en eller to unger er våken i den tiden uansett. så frokost på hotell, da er jeg våken og sulten og klar. Og gleder meg nesten mer til det enn alt annet på hele turen

Min favorittfrokost om jeg har god tid er sånn hotell. Godt utvalg. Men jeg velger nok rndstykker eller brød med ost (pingle-ost. Norvegia, ikke sånne spenstige greier) , syltetøy, skinke&tomat, egg og bacon er godt. Veldig godt.

I hverdagen spiser jeg ei skive når jeg kommer på jobb. enten med skinke eller med syltetøy om jeg er tom for skinke på jobb. Forsvinner mens jeg leser epost uten at jeg vet det.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-18, 23:25   #130
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er din favorittfrokost?

Enkelte av oss bruker noen timer på å våkne, og har egentlig ikke lyst på mat når vi kreker oss opp, men trykker i oss noe fordi ellers blir vi bare kvalme og svimle.

For tiden går det i smoothie av kokosmelk, frosne bær, av og til banan og tre egg. Når jeg får kjøpt smakløst proteinpulver skal jeg ha det og i.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-18, 23:29   #131
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er din favorittfrokost?

Jeg har den siste uken laget meg kjøleskapsgrøt av bygg-gryn. Veldig godt. Har på banan, bringebær og blåbær. Raskt og enkelt.

Nå skal det sies at jeg er matlei etter en januarmnd med mye hotellfrokost og festmiddager.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-18, 23:32   #132
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er din favorittfrokost?

Klokken 8 er forøvrig alt for tidlig for frokost.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-18, 00:09   #133
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er din favorittfrokost?

Poly og jeg kan definitivt spise hotellfrokost sammen!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-18, 00:18   #134
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din favorittfrokost?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Klokken 8 er forøvrig alt for tidlig for frokost.

Enig. Jeg sover vanligvis til halv sju på hverdager. Da har ikke kroppen min behov for mat enda. Det har den heller ikke kl åtte. Nesten uansett når jeg må ha på vekkerklokke for å stå opp så trenger kroppen et par timer på å komme i gang, før hjernen får signal om at kroppen trenger mat. Så hvis jeg har mulighet til å vente et par timer før jeg spiser, da kan jeg virkelig nyte en hotellfrokost. Men jeg står ikke opp to timer tidligere enn jeg må av den grunn atlså. Så hvis jeg må spise rett etter at jeg har stått opp så spiser jeg av plikt, fordi jeg vet det er lurt, og at det er lenge til neste måltid, ikke fordi jeg føler behov for det. Og da må jeg ha noe som er enkelt, og smaker lite. Et knekkebrød med ost, et stort glass iskald melk, og ei bøtte med kaffe.

Til lunsj, derimot, på jobbseminar, kan jeg spise skamløst mye.

Det er noe helt annet når jeg kan sove til jeg føler meg utsovet, og somle litt etter at jeg har stått opp, som jeg gjør når jeg er på ferie. Da er en lang og innholdsrik frokost det beste som finnes.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-02-18, 07:04   #135
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er din favorittfrokost?

Jeg kan liksom sove til jeg våkner og somle, dusje og ta det med ro og rekke frokost klokka åtte jeg. Som følge av at jeg irriterende nok våkner grusomt tidlig for tiden.

Det er jo så jeg er våken før alarmen og bare venter på den. Men i hverdagen spiser jeg altså nærmere ni. Etter at jeg har kommet på jobb, for hjemme er serveringen litt over sju, og jeg har nok med å styre tre barn gjennom å spise og fikse matpakker. Og velger å spise på et roligere tidspunkt.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-18, 07:30   #136
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din favorittfrokost?

Jeg presser i meg et knekkebrød på hverdager, frokost kl 05.45 innbyr ikke til store krumspring. Skal jeg flotte meg og har litt bedre tid blir det havregrøt. I helga er det stas med rundstykke og eggerøre, men da er jo gjerne frokosten kl 8-9, har en annen appetitt på det tidspunktet.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-18, 09:56   #137
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er din favorittfrokost?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

For meg er det veldig stor forskjell på hva jeg kan spise når jeg vekkes tidlig, ordner meg i full fart og går på jobb, og hva jeg kan spise når jeg våkner av meg selv, og har god tid. I sistnevnte tilfelle kan jeg gjerne spise det du nevner der. Men ikke på hverdager.


Jepp, det er akkurat sånn det er. Hverdagsfrokost etter å ha stått opp aaaalt for tidlig og med tre barn som skal av gårde: knekkebrød og kanskje litt frukt. Helgefrokost etter å ha våknet av meg selv: dekket bord, nystekte rundstykker, egg og masse pålegg.

Bare tanken på Polyannas klumpete juice grytidlig om morgenen. (Er det bare jeg som har problemer med den typen konsistenser og assosierer det med oppkast? )

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013

Sist redigert av Myria : 16-02-18 kl 10:58.
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-18, 09:59   #138
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er din favorittfrokost?

Jeg står opp klokken 7, og hadde nok rukket å spise frokost da, men jeg gidder sjelden. Jeg digger hotellfrokost, så det er ikke tidspunktet som gjør at jeg ikke gidder frokost i hverdagen.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-18, 12:17   #139
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din favorittfrokost?

Som oftest på hotell så drar jeg derfra (til kontor eller i møte) før 8, senest, og jeg trener nesten alltid før frokost, så det blir ikke prioritert å bruke lang tid på å spise.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-18, 12:49   #140
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din favorittfrokost?

Ja, jeg også. Det er derfor jeg ikke prioriterer å nyte hotellfrokosten. Jeg trener alltid før frokost.



__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no