Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Tips til god og mobil projektor

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-17, 10:04   #1
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.906
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Tips til god og mobil projektor

Jeg trenger en driftssikker, brukervennlig og liten (mobil) projektor i jobben min. Jeg viser noe foto, så fremvisningskvaliteten bør også være relativt god.

Problemet er at det er så mye å velge i, og jeg får helt beslutningsangst når jeg søker selv. Jeg er ikke veldig teknisk anlagt heller, om jeg skal være ærlig. Så da spør jeg her. Er det noen som har en anbefaling på en god (nok) projektor til mitt bruk?

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-17, 13:23   #2
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.906
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tips til god og mobil projektor

Ingen?

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-17, 23:17   #3
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tips til god og mobil projektor

Ingen konkrete anbefalinger. Men et tips vil være å sjekke støynivået. Hadde noen på jobb tidligere av de små som kunne fraktes rundt i en liten bag og for dem i hvert fall var det et temmelig høyt støynivå, selv i øko-modus og vel selv om det var LED. Svært mye av dette markedet er vel i dag LED, og selv om LED kan være dyrere i utgangspunktet blir det på sikt mer driftsikkert og rimeligere med tanke på pærer.

I tillegg til at fargegjengivelse her bør være god, kan lysstyrke bli veldig viktig hvis den ofte brukes i godt opplyste rom. Avstand til lerret må også tas med i betraktningen. En del rimelige projektorer kan fungere greit i rom som er med dempet lys, eller at den står nært lerretet - og ellers er grei nok til ppt-er med sort skrift på hvit bakgrunn....

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-17, 08:54   #4
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.906
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tips til god og mobil projektor

Tusen takk for råd!

Jeg vurderer en Philips PicoPix. Tror du den egner seg greit som verktøy i salgsmøter og på minimesser? Evt. andre i noenlunde samme prisklasse som vil funke bedre?

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no