Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Har du prøvd Nicer Dicer Plus? (Tv-shop)

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-13, 10:16   #41
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du prøvd Nicer Dicer Plus? (Tv-shop)

Jeg prøvde den med samme bildet og litt lavere pris, men den sender ikke hit tydeligvis...

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 10:16   #42
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du prøvd Nicer Dicer Plus? (Tv-shop)

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jo, og den kostet rundt 140 kroner, porto, som ikke teller med, kom på 90 kroner.

Aha, tusen takk!

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 10:17   #43
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.314
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du prøvd Nicer Dicer Plus? (Tv-shop)

Et vennepar av oss har den og er veldig fornøyd. Ikke mer surmuling om hvem som skal kutte grønnsaker til fredagstacoen.
Jeg har lyst på jeg også.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 10:21   #44
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du prøvd Nicer Dicer Plus? (Tv-shop)

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Jeg prøvde den med samme bildet og litt lavere pris, men den sender ikke hit tydeligvis...

Jeg prøvde den også først, men så tok jeg altså nr. 2 fra venstre, og det gikk finfint!

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 10:23   #45
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du prøvd Nicer Dicer Plus? (Tv-shop)

Opprinnelig lagt inn av skyfri, her.

Et vennepar av oss har den og er veldig fornøyd. Ikke mer surmuling om hvem som skal kutte grønnsaker til fredagstacoen.
Jeg har lyst på jeg også.

Det er tacoen hver lørdag og grønnsakene og frukten ungene har med på skole hver dag, jeg tenker mest på. Og egg. Som vi gjerne har 13-14 av når vi har tomatsuppe! Og og og ...

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 10:29   #46
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du prøvd Nicer Dicer Plus? (Tv-shop)

Jeg er virkelig lettpåvirket. Da er det en på vei til meg også som min mor skal få i julegave. Hun lurte veldig på om hun skulle kjøpe en sånn i sommer. Nå får hun en.

Det kom på 190 NOK inkl. frakt. Jeg kjøpte fra denne selgeren:

http://www.ebay.co.uk/itm/Vegetable-...item3a8705e310

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 10:33   #47
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du prøvd Nicer Dicer Plus? (Tv-shop)

Høh! Trenger.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 10:38   #48
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du prøvd Nicer Dicer Plus? (Tv-shop)

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Jeg er virkelig lettpåvirket. Da er det en på vei til meg også som min mor skal få i julegave. Hun lurte veldig på om hun skulle kjøpe en sånn i sommer. Nå får hun en.

Det kom på 190 NOK inkl. frakt. Jeg kjøpte fra denne selgeren:

http://www.ebay.co.uk/itm/Vegetable-...item3a8705e310

Jeg betalte 50lappen mer, så det får jeg leve med. Smart gave, skal vurdere det samme etter å ha testet den litt ut.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 10:51   #49
Meiose
Aktiv
 
Meiose sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 155
Meiose er litt kulMeiose er litt kul
Standard

Sv: Har du prøvd Nicer Dicer Plus? (Tv-shop)

Hadde en alligator fra Clas Ohlson, men nå venter jeg på en diger Magimix som jeg regner med vil skape grønnsakslykke her i huset resten av mitt liv!

Meiose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 14:09   #50
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du prøvd Nicer Dicer Plus? (Tv-shop)

Jeg kjøpte denne. Hadde rimeligst frakt som jeg kunne se. Under 200,- for dingsen og frakt. Har allerede blitt sendt. Gleder meg

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 13:21   #51
wonderwoman
Nybegynner
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 1
wonderwoman har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Har du prøvd Nicer Dicer Plus? (Tv-shop)

Så reklame på TV, men lurer på forskjellen på den og den som koster 399 som jeg fant når jeg søkte etter det på Google?

wonderwoman er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-14, 22:35   #52
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du prøvd Nicer Dicer Plus? (Tv-shop)

Eh, ja ...noen flere som vil dele erfaringer? Ikke alle linkene jeg fikk til å virke her heller.

Jeg har aldri kjøpt noe på TVShop ol., men akkurat Nicer Dicer frister stadig mer.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-14, 23:40   #53
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du prøvd Nicer Dicer Plus? (Tv-shop)

Jeg har en sånn alligatorgreie fra Clas olson. Elendige greier, avbefales. Jeg kjøpte den for å skjære løk med, den greier ikke det engang. Tomat greier den da, stakkars. Men jeg vurderer å hive den.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-14, 23:53   #54
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du prøvd Nicer Dicer Plus? (Tv-shop)

Har en nicer dicer, og synes den tar for mye plass. Ikke noe knallkjøp, men greit nok. Krokodillen fra Clas Olson synes jeg er super til løk, men kniv er jo forsåvidt like greit. Og tar mindre plass.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-14, 21:38   #55
2ne
Superaktiv
 
2ne sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
Innlegg: 339
2ne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Har du prøvd Nicer Dicer Plus? (Tv-shop)

De har en lignende greie på Sparkjøp, har den ikkeselv -men vet om mange som er fornøyde med den

http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Prod...fview%3dlister

__________________
2003-2007-2012
2ne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-14, 21:44   #56
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du prøvd Nicer Dicer Plus? (Tv-shop)

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.


Jeg kan anbefale en sånn + mandolin + knivsliper i stedet. Å kutte grønnsaker er en treningssak som alt annet, men god redskap gjør det enklere.

Favorittkniven min.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no