Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Cerafit Gold-stekepannene, erfaring?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-14, 08:09   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Cerafit Gold-stekepannene, erfaring?

Har noen erfaring med disse pannene? Jada jeg vet det, Tv-shop-greier liksom, men disse ser jo helt fantastiske ut. Tanken på å slippe å bruke noe fett i stekingen, samt slippe å slite med fastbrente rester er fristende altså. Men vil gjerne høre om noen har erfaring med dem før jeg går rett på limpinnen.

http://www.tvins.com/products/cerafit/cerafit.php

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 08:20   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.370
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cerafit Gold-stekepannene, erfaring?

Kan du ikke kjøpe en vanlig teflonpanne? Jeg har en Jamiepanne fra Tefal som kostet 199,- bruker aldri noe fett i den.

Nå tittet jeg på de pannene, er de emaljerte? I såfall slipper du ikke fastbrent mat med det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 13:16   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cerafit Gold-stekepannene, erfaring?

Har vært borti mange teflonpanner, og etter en stund går jo ofte litt av belegget bort (bruker selvsagt aldri metallredskaper i dem) og det havner jo i maten. Har lest endel negativ kritikk av teflon og hva det kan gjøre med maten og kroppen, men det jo ikke så mye om det som jeg kanskje burde.
Disse skal visst tåle ALT, man kan ta en mynt og skrape som en gal nedi pannene, ingen merker og ingen skadelige stoffer som ligger igjen. Og ingenting, ingenting brenner seg fast, man kan glemme igjen smeltet ost og melk og plast (!) og gudene vet hva så det brenner til det ugjenkjennelige, det er allikevel bare å vippe det ut og tørke panna ren. I tillegg er de jo billige (999,- kroner for 3 stk).

Men dette er jo det reklamen sier, så jeg vil gjerne høre om folk har erfaring med dem. I videoen ser de jo fantastiske ut, jeg blir helt oppslukt faktisk. Men som sagt så bør man jo gå mer etter erfaringer enn kun reklame.


(Kilde: youtube.com)

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-14, 19:29   #4
Port
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2014
Innlegg: 1
Port har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Cerafit Gold-stekepannene, erfaring?

Hei! Så Cerafit-reklamen på TV-Shop, for godt til å være sant?
Ja, dessverre...! Hvis du googler Cerafit, finner du flere kjøpere som er svært skuffet over produktet. Pannene er gode de første gangene de brukes, deretter får de raskt dårligere slipp-egenskaper. Altså ganske likt "vanlige" (og mye billigere) panner.
PS. Panne-settet selges også av Ellos, hundre kroner billigere...

Port er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-14, 19:51   #5
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cerafit Gold-stekepannene, erfaring?

Jeg anbefaler Master stekepanne (og grytene, forsåvidt) fra Tilbords. Beste jeg har hatt, og vi har hatt en del forskjellig. Ingenting brenner seg fast, og de gir god varmefordeling. Jeg har to, og skal ha nye når de er utslitt.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-14, 23:23   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cerafit Gold-stekepannene, erfaring?

Greit å vite, tusen takk for info. Skal sjekke ut de Master-pannene, Niobe.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no