Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvilken personvekt vil jeg ha?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-14, 10:00   #1
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Spørsmål

Hvilken personvekt vil jeg ha?

Jeg må ha ny vekt i hus. Hvilken vil jeg ha? Bør jeg ha en som måler mer enn vekt? Jeg bruker den mye, så kvalitet og pålitelighet er viktig.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-14, 10:11   #2
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken personvekt vil jeg ha?

Jeg kjøpte en Withings for et års tid siden. Veldig godt fornøyd - den syncer trådløst med pc og telefon, så jeg slipper å huske hva jeg veide og når. Den måler BMI og fettprosent i tillegg, selv om sistnevnte vel ikke er heeelt til å stole på (det er det jo sjelden på slike hjemmevekter uansett). Den har minne for opptil 8 forskjellige personer, så hjemme hos oss har alle hver sin profil - greit å følge med på barnas vekt også egentlig, sånn fra tid til annen, uten at man trenger å huske på noe tall. Er det to personer som veier omtrent det samme, vipper man bare til høyre eller venstre for å bekrefte hvilken person som veier seg.

Appen på telefonen/dataen viser kurver og utvikling over tid mm. Greit for den som skal ned i vekt om ikke annet, jeg har godt utbytte av det.

Den koster litt, men later til å være av god kvalitet og meget nøyaktig, er min erfaring. Har en eldre digitalvekt i tillegg, som bare viser vekt - god den også, men jeg som jobber meg stadig lenger ned i vekt har funnet langt mer motivasjon i Withings enn den gamle. Men det er jo forskjellig hva man liker da, som alt annet.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-14, 21:22   #3
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken personvekt vil jeg ha?

Ser jo veldig bra ut! Tror kanskje det blir denne, selv om jeg strengt tatt ikke ønsker sort :Pirkete:

Andre tips?

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-14, 21:49   #4
Levic
Bør lage seg en tittel selv
 
Levic sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Innlegg: 2.801
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken personvekt vil jeg ha?

Må ha en sånn jeg også.

__________________
Tripp 03, trapp 08, Crocs 12
Levic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-14, 23:26   #5
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken personvekt vil jeg ha?

Opprinnelig lagt inn av Levic, her.

Må ha en sånn jeg også.

Tilbud på mpx, Levic

Da er vekten kjøpt, og gleder meg til å få den i hus!

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-14, 12:04   #6
Levic
Bør lage seg en tittel selv
 
Levic sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Innlegg: 2.801
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken personvekt vil jeg ha?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Tilbud på mpx, Levic

Da er vekten kjøpt, og gleder meg til å få den i hus!

Hvor sa du? Er det en nettside?

__________________
Tripp 03, trapp 08, Crocs 12
Levic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-14, 14:43   #7
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken personvekt vil jeg ha?

www.mpx.no

Jeg har hvit, men en litt eldre modell da, den nyeste kommer kanskje i hvit etterhvert!? Uansett en god vekt!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-14, 14:44   #8
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken personvekt vil jeg ha?

Vi er også veldig fornøyd med Withings.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-14, 18:17   #9
Levic
Bør lage seg en tittel selv
 
Levic sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Innlegg: 2.801
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken personvekt vil jeg ha?

Så flott, da skal den bestilles

__________________
Tripp 03, trapp 08, Crocs 12
Levic er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no