Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Vis meg en fin festdrakt til barn! :) (jente)

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-11, 22:17   #1
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.499
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vis meg en fin festdrakt til barn! :) (jente)

Jeg driver og titter på festdrakt til yngste og har veldig lyst til å se den du synes er penest. Hun bruker størrelse 122/128

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 22:30   #2
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.804
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis meg en fin festdrakt til barn! :) (jente)

En av de " store" er By- Torinn som har mye forskjellig, og fås i mange butikker og også i egen nettbutikk, tror jeg? Får ikke opp sida deres nå.

Barneboden.no har regelmessig By- Torinn inne pent brukt også ( begge firmaer har kontor i Bergen).

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 22:32   #3
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.856
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis meg en fin festdrakt til barn! :) (jente)





De her liker jeg.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 22:39   #4
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis meg en fin festdrakt til barn! :) (jente)

Jeg synes den til NameIt er fin. Den er litt annerledes enn den vi kjøpte i fjor til ungene med broderiene og rødfargen, men veldig lik ellers den som er i år. En får den med gråblå vest også. Veldig praktisk at det ikke er hvitt forkle i alle fall på en barnefestdrakt. Alle tre ungene mine har NameIt drakta.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 22:43   #5
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvis meg en fin festdrakt til barn! :) (jente)

Troya By Torinn er veldig fin.

  Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 22:46   #6
ponna
Superaktiv
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 403
ponna er litt kulponna er litt kul
Standard

Sv: Hvis meg en fin festdrakt til barn! :) (jente)

Jeg liker best de fra Maxemilia
http://www.maxemilia.no/kolleksjoner/drakter/index.html

ponna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 22:47   #7
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvis meg en fin festdrakt til barn! :) (jente)

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.


.

Den der kjøpte jeg til minstemor for to år siden, den var langt fra særlig god kvalitet, men veldig søt.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no