Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva syns dere om å invitere noen i et bryllup de mest sannsynlig ikke kan komme i?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-11, 12:27   #21
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva syns dere om å invitere noen i et bryllup de mest sannsynlig ikke kan komme i

Det må jo være greit så lenge man da ikke blir sur om de ikke kommer.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 12:28   #22
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.157
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva syns dere om å invitere noen i et bryllup de mest sannsynlig ikke kan komme i

Hvis den man vil ha som forlover ikke kan komme i bryllupet, uansett hva som nå er grunnen til det, så må man jo bare planlegge ut fra det. Noen vil da velge en annen forlover, noen vil flytte bryllupet (eller bryllupsdatoen), mens andre vil ha den "opprinnelige" forloveren og bare be noen andre være hovedvitne under vielsen. Jeg synes ingen av delene er frekt.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 12:29   #23
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva syns dere om å invitere noen i et bryllup de mest sannsynlig ikke kan komme i

Jeg ville så utrolig gjerne reist i bryllup i Italia eller New York eller noe sånn. Polen - ikke like gjerne.

  Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 12:32   #24
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.544
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva syns dere om å invitere noen i et bryllup de mest sannsynlig ikke kan komme i

Så trist det blir å være oss om vi ikke lenger blir invitert til ting folk tror vi ikke kan delta på. Med 4 unger og fjøs er det ikke lett å komme fra, men det er veldig koselig å bli invitert. Og avogtil kan man plutselig

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 12:35   #25
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva syns dere om å invitere noen i et bryllup de mest sannsynlig ikke kan komme i

Helt greit.

Man kan jo, helt hypotetisk, bli litt i stuss over å bli bedt i bryllup i utlandet, i tillegg til århundrets dyreste utrrikningslag (over 15000 tilsammen for begge) og i tillegg få servert en saftig gaveønskeliste, men da er det jo bare og takke nei med et smil.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 12:36   #26
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva syns dere om å invitere noen i et bryllup de mest sannsynlig ikke kan komme i

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Brudeparet har ikke råd til å betale reisen for noen, forventes det at man gjør det til en eventuell forlover? Hva om den personen man ønsker aller mest som forlover ikke kan reise? Er det da frekt å fortsatt ville ha bryllupet der?

Det kommer litt an på hvor bryllupet er, synes jeg. Jeg hadde strukket meg langt for å bli med hvis jeg skulle være forlover og betale reisen selv, ( jeg ville også strukket meg langt for å kunne betale for forloveren hvis jeg skulle gifte meg i utlandet) men hvis bryllupet f.eks skulle være på Mauritius, tror jeg nok jeg måtte meldt avbud siden det da ville blitt "forlover på Mauritius" eller "sommerferie på resten av familien" det sto mellom. Jeg vet ikke om jeg ville brukt ordet "frekt" men jeg ser at det kanskje kan oppstå noen kinkige situasjoner hvis reisen til bryllupsdestinasjone er veldig dyr.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 12:39   #27
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.505
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva syns dere om å invitere noen i et bryllup de mest sannsynlig ikke kan komme i

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Med 4 unger og fjøs er det ikke lett å komme fra, men det er veldig koselig å bli invitert. Og avogtil kan man plutselig

Ja nemlig, det er noe med det å bli regnet med og "inkludert" selv om man kanskje ikke kan komme likevel.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 12:43   #28
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva syns dere om å invitere noen i et bryllup de mest sannsynlig ikke kan komme i

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Brudeparet har ikke råd til å betale reisen for noen, forventes det at man gjør det til en eventuell forlover? Hva om den personen man ønsker aller mest som forlover ikke kan reise? Er det da frekt å fortsatt ville ha bryllupet der?

Jeg tror nok jeg hadde blitt litt overrasket om jeg ble bedt om å være forlover i et bryllup i karibien, feks, og det var forventet at jeg skulle betale selv. Alle jeg kjenner vet godt at det ville knust budsjettet vårt i uhorvelig lang tid å ta seg råd til noe sånt, og jeg ville syns det var rart om de spurte

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 12:47   #29
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.544
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva syns dere om å invitere noen i et bryllup de mest sannsynlig ikke kan komme i

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Jeg tror nok jeg hadde blitt litt overrasket om jeg ble bedt om å være forlover i et bryllup i karibien, feks, og det var forventet at jeg skulle betale selv. Alle jeg kjenner vet godt at det ville knust budsjettet vårt i uhorvelig lang tid å ta seg råd til noe sånt, og jeg ville syns det var rart om de spurte

Jeg har vært forlover for en som giftet seg i utlandet uten å være med. Men må ikke være tilstede under vielsen for å være forlover

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 13:07   #30
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva syns dere om å invitere noen i et bryllup de mest sannsynlig ikke kan komme i

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jeg har vært forlover for en som giftet seg i utlandet uten å være med. Men må ikke være tilstede under vielsen for å være forlover

Det ville jeg syntes var trist, tror jeg.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 13:12   #31
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.408
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva syns dere om å invitere noen i et bryllup de mest sannsynlig ikke kan komme i

Helt hypotetisk, så høres det veldig kjekt ut å gifte seg i utlandet også.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 13:39   #32
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva syns dere om å invitere noen i et bryllup de mest sannsynlig ikke kan komme i

Jeg synes det er helt greit å invitere noen i et bryllup de mest sannsynlig ikke kan komme i. Jeg synes spørsmålet egentlig heller burde være: "Hva synes dere om å la være å invitere noen i et bryllup man antar at de mest sannsynlig ikke kan komme i?"

Jeg synes man bør la valget og avgjørelsen være opp til dem det gjelder, og la dem vite at de er ønsket gjennom en invitasjon. Lar man være å invitere, så kan det jo lett tolkes som at man ikke er ønsket.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 13:41   #33
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.775
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva syns dere om å invitere noen i et bryllup de mest sannsynlig ikke kan komme i

Vi ble invitert til et bryllup i Karibien og syntes det var veldig stas å vite at vi var bedt. Det var aldri aktuelt for oss å prioritere dette økonomisk, men det var hyggelig å få invitasjonen. For brudeparet var det for å markere at de i en perfekt verden hadde hatt alle vennene rundt seg på dagen sin.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 13:42   #34
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.775
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva syns dere om å invitere noen i et bryllup de mest sannsynlig ikke kan komme i

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jeg har vært forlover for en som giftet seg i utlandet uten å være med. Men må ikke være tilstede under vielsen for å være forlover

Det høres da utrolig stusselig ut?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 13:43   #35
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva syns dere om å invitere noen i et bryllup de mest sannsynlig ikke kan komme i

Jeg synes det høres helt greit ut, DM har også et poeng her i det første avsnittet synes jeg. Nå skal det sies at jeg tenker sånn ifht. kaffeinvitasjoner til folk på andre kanten av landet også.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 13:49   #36
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.486
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva syns dere om å invitere noen i et bryllup de mest sannsynlig ikke kan komme i

Jeg hadde tolket det som hyggelig å bli tenkt på og inkludert, og ville overhodet ikke blitt fornærmet. Men jeg tror også jeg ville gjort mitt ytterste for å bli med, men det er kanskje lett å si fordi vi har rimelig romslig økonomi.

Søsteren min giftet seg i utlandet, og vi som var gjester betalte reise og opphold selv, og det var veldig, veldig, veldig verdt pengene. Totalt tror jeg vi var rundt 40 gjester, og vi hadde noen uforglemmelige dager, med fest og moro fire kvelder på rad.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 13:51   #37
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.544
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva syns dere om å invitere noen i et bryllup de mest sannsynlig ikke kan komme i

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Det ville jeg syntes var trist, tror jeg.

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Det høres da utrolig stusselig ut?

Hvorfor det?
Å være forlover handler da om mye mer enn å overvære selve vielsen?

Jeg synes det var veldig koselig jeg og hadde blitt veldig lei meg om noen annen ble valgt og jeg ble disset på grunn av økonomi (nå var ingen andre enn brudeparet med på akkurat denne vielsen, men jeg kunne uansett ikke ha reist)

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 13:54   #38
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.417
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva syns dere om å invitere noen i et bryllup de mest sannsynlig ikke kan komme i

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

For brudeparet var det for å markere at de i en perfekt verden hadde hatt alle vennene rundt seg på dagen sin.

Ja! Det var en fin forklaring. Sånn tenker jeg også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 14:14   #39
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.023
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva syns dere om å invitere noen i et bryllup de mest sannsynlig ikke kan komme i

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Brudeparet har ikke råd til å betale reisen for noen, forventes det at man gjør det til en eventuell forlover? Hva om den personen man ønsker aller mest som forlover ikke kan reise? Er det da frekt å fortsatt ville ha bryllupet der?

Vi betalte reise for forlovere fordi vi hadde råd til det. Mannens forlover hadde sagtens hatt råd til å gjøre det selv uten å løfte et øyenbryn, men vi differensierte ikke. Jeg hadde to jevngode kandidater som forlover, og valgte den som mest sannsynlig kunne være med. Både i forhold til økonomi, reiselyst, familieforhold og partner (det er jo slett ikke alle venninners kjærester man føler for å tilbringe mye tid med).

Man trenger ikke å ha med forlover, men i så fall må man finne noen som kan vitne. Sjømannskirken kunne stille med dette hvis vi hadde trengt, men vi hadde altså forloverne med oss.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 14:18   #40
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.417
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva syns dere om å invitere noen i et bryllup de mest sannsynlig ikke kan komme i

Så det går an å ha et vitne der, og en forlover hjemme? Det åpner for fine muligheter. Hypotetisk. Men hva blir hjemmeforloverens oppgave da? Utdrikningslag?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no