Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sommerens sandaler

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-06-23, 15:11   #1
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Den store birkenstocktråden

Det er sandaltid på Jæren, og jeg lurer på hvilke sandaler dere har eller har lyst på?


Sist redigert av frukt : 11-06-23 kl 11:24.
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-23, 15:17   #2
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.034
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerens sandaler

Eg brukar gule plastsandalar frå Europris og yogasandalar frå Skechers. Hvis eg må pynte meg ein dag er eg vel i beit, men det er ei soge for seg.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-23, 16:09   #3
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerens sandaler

Jeg bruker mine ecco. To par sånne trave - sandaler, et par offwhite og et pst mørk rosa kjøpt på feire i fjor når de hvite var hjemme. Også har et et gammelt par svarte med hæl, men de trenger en tur via skomaker for jeg har gått av sålen på hælen. De er sikkert 20 år gamle, men den ene var borte i mange år så da ble de ikke brukt (forsvant da vi flyttet men jeg visste jo den var med så jeg bare sparte på den andre til den dukket opp)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-23, 16:13   #4
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerens sandaler

Jeg har grå/rosa Ecco sandaler som jeg bruker på tur, og noen fra Merrell i brunt skinn som jeg bruker til mer fint, og mules jeg kan bruke til kjole.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-23, 16:15   #5
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerens sandaler

Jeg har aldri hatt Birkenstock, og lurer på om jeg har lyst på det.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-23, 16:18   #6
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerens sandaler

Disse fra Stockholm design group var fine.
https://www.eurosko.com/no/products/...de=41733002067

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-23, 16:20   #7
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerens sandaler

Jeg har kjøpt disse platåsandalene i år, i utgangspunktet til et strandbryllup. Jeg syns de er både fine og behagelige.

https://www.zalando.no/gabor-kilesan...yABEgLh4fD_BwE

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-23, 17:02   #8
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.752
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommerens sandaler

Har disse og har hatt dem i mange år.

IMG_4824.jpg

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-23, 17:48   #9
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerens sandaler

Har Birkenstock Arizona (fargen Habana), og disse, fra Stockholm design group, kjøpt i fjor på Eurosko (det står "sandalnyhet" på nettsiden, men de hadde dem i fjor altså ). Også har jeg et par slike fra Ten Points, som jeg bruker til å fjonge meg når det passer med stilen.

I tillegg har jeg diverse sports-/tursandaler fra Teva og Keen, som jeg har hatt i mange år, og noen Havaianas. Tror ikke jeg trenger å kjøpe noe nye nytt i år.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 11-06-23 kl 11:53.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-23, 17:51   #10
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerens sandaler

Jeg kjøpte hvite Birkenstock i 2015 og har brukt dem siden. Inne på vinteren, ute på sommeren.

På campingen har jeg gule etterligninger i plast fra Rusta.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-23, 18:01   #11
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerens sandaler

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg har kjøpt disse platåsandalene i år, i utgangspunktet til et strandbryllup. Jeg syns de er både fine og behagelige.

https://www.zalando.no/gabor-kilesan...yABEgLh4fD_BwE

De var fine!

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-23, 18:20   #12
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sommerens sandaler

Jeg har Birkenstock Gizeh. Bortsett fra at jeg må ha en liten tilvenningsperiode hver sesong er jeg veldig fornøyd med de. Jeg tror jeg har hatt de i fem år nå, og de har holdt seg veldig godt. Det er ikke noe å gå langt og lenge med da.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-23, 18:29   #13
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommerens sandaler

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg har aldri hatt Birkenstock, og lurer på om jeg har lyst på det.

Jeg kjøpte det for et par år siden. Først som tøfler. Jeg bor i dem hele sommeren. Jobb, stranda, ut og spise. Synes de funker til det meste.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-23, 19:26   #14
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sommerens sandaler

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Eg brukar gule plastsandalar frå Europris

De er utrolig gode! Jeg har nå fem par. Et par på camping, et på jobb, et par inne hjemme, et par til å bruke ute hjemme, og et par som ligger fast i en sekk jeg ofte bruker.

De siste jeg kjøpte var mye mindre enn de andre, selv om de var samme størrelse, så neste gang må jeg prøve.

Jeg solgte birkenstocksa mine i fjor, de ble jeg aldri venn med.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-23, 20:54   #15
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerens sandaler

Jeg har Birkenstock Arizona big buckle i cognac og elsker dem! Virkelig elsker!

https://www.vakrevene.no/products/ar...-buckle-cognac

Jeg bruker dem som tøfler om vinteren, og nå vurdere jeg å kjøpe et par helt like, slik at jeg også kan ha tøfler inne om sommeren.

Er det teit å kjøpe helt like? Men jeg finner ingen andre jeg liker like godt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-23, 22:00   #16
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerens sandaler

Klart du kan kjøpe like.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-23, 22:15   #17
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.218
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sommerens sandaler

Jeg vurderer å kjøpe disse. Er det noen som har dem og kan si hvordan de er i størrelsen, både bredde og lengde?
https://www.ellos.no/inuikii/sandale...Xpb100&irgwc=1

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-23, 22:27   #18
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerens sandaler

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Klart du kan kjøpe like.

Joda, er bare litt redd for å angre på sikt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-23, 22:31   #19
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.218
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sommerens sandaler

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg har Birkenstock Arizona big buckle i cognac og elsker dem! Virkelig elsker!

https://www.vakrevene.no/products/ar...-buckle-cognac

Jeg bruker dem som tøfler om vinteren, og nå vurdere jeg å kjøpe et par helt like, slik at jeg også kan ha tøfler inne om sommeren.

Er det teit å kjøpe helt like? Men jeg finner ingen andre jeg liker like godt.

Jeg ville kjøpt like. Hvis du elsker de du har, og ikke finner andre du liker godt så må det da være strålende å kjøpe et par til av de du elsker?
Jeg har forresten to par Arizonas selv, men med vanlig spenne. Digger dem!

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-23, 22:57   #20
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerens sandaler

Jeg er også ekstremt glad i mine Birkenstock og føler på ekte at jeg fikk et nytt liv da jeg kjøpte et par til å bruke på jobb. Jeg følte først at det var helt galskap å kjøpe så dyre sandaler til å kun bruke på jobb, men jeg hadde så utrolig mye problemer med føttene mine, at jeg var helt desperat. Går jo temmelig mye på jobb, på kjipt gulv. I realiteten «løper» jeg mye på jobb, opp og ned trapper. Birkenstock er magisk! Etter jeg kjøpte de sandalene har jeg kjøpt flere par sko også, og aldri blitt skuffet. Str. 36 i smal modell passer meg alltid perfekt.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no