Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Treningssenter Skedsmo?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-10, 23:27   #1
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Treningssenter Skedsmo?

Noen som har gode erfaringer med treningssenter i Skedsmo kommune?
Fortrinnsvis Lillestrøm/Skedsmokorset området.

Jeg er ikke tilhenger av steder hvor man må binde seg for 1 år, for jeg vet med meg selv at jeg ikke benytter meg av disse sentrene i juni/juli/august - da trives jeg best ute, så ett sted hvor man kan ha mnd-kort eller kvartals-kort er å foretrekke.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 23:49   #2
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Treningssenter Skedsmo?

I området har man Elixia, SATS Lillestrøm og Strømmen, Condis (Lørenskog), Avancia (Skedsmokorset), Strømmen trim- og fysioterapi (som har en egen aerobicdel hvor man bare kan trene gruppetimer), Lillestrøma arena, Golds gym, Pilates Zone - det var vel de stedene jeg kom på i farta. Jeg tror de aller fleste krever binding, dessverre. Eller skyhøy enkelttimepris, Condis har iallefall klippekort, Pilates zone også. Golds, SATS og Elixia har det ikke. Lillestrøm arena er vel det billigste, med 299,- i måneden. Aner ikke om stedet er bra eller dårlig.

Har erfaring med flere av stedene, dog noe foreldet. Jeg tipper Elixia er best, men det koster også mest. Der kan man få en måned (eller er det to?) betalingsfri i året. Det gjelder sikkert flere av stedene. Har hørt en del positivt om Avancia, men har ikke trent der selv.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 23:56   #3
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Treningssenter Skedsmo?

Jeg har erfaring fra Condis og Avancia. Og Avancia er kanskje det som er lettest tilgjengelig, men har hørt litt "negativt" om vedlikehold av utstyr o.l. der i det siste.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 10:34   #4
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.624
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Treningssenter Skedsmo?

Hvis du ikke synes Strømmen blir for langt, kan du gå på Sportsbaren.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 12:01   #5
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Treningssenter Skedsmo?

Du er jo ganske ofte ute på tur. Spiller det noen rolle? Jeg tenker, Elixia og sats finner du jo rundtomkring og hvis du da har et treningskort som lar seg bruke på mer enn ett senter, kan du trene hvis du er stuck i en annen by.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 12:19   #6
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Treningssenter Skedsmo?

Jeg gjorde litt research i fjor da jeg trekker inn på senter de kaldeste vintermånedene men trener ute ellers i året.

Avancia på Skedsmokorset var billigst når man ikke binder seg ett år fant jeg ut. De tar (tok) 589,- i måneden når man betaler på månedelig basis uten binding mens SATS skulle ha mange hundrelapper mer.

Man må betale en innmeldingsavgift første gang man er medlem der, men har man først vært medlem slipper man det senere.

Jeg har vært fornøyd med senteret, men nå har jeg i hovedsak brukt tredemøllene og noen få apparater.

Men jeg skal følge med i tråden din og se om det kommer andre tips som har gått meg hus forbi, vinteren står visst for døren igjen.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 14:24   #7
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.895
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Treningssenter Skedsmo?

På Lillestrøm Arena koster det under 300 per måned, ser jeg, men man må binde seg for ett år, dessverre. Uansett er det jo nesten halve prisen av Avancia, som du nevner, Robyn. Hvis det bare er 3-4 sommermåneder man ikke bruker senteret, blir det jo likevel billigere med et årsabonnement på Lillestrøm Arena.

Ellers er det jo synd at ingen av billigsentrene uten bindingstid har kommet til Romerike (ennå). Jeg trener på Evo Fitness og betaler 295 per måned uten bindingstid. (Det skal sies at de ikke har saltimer, da, men det bruker jeg ikke.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 12:06   #8
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Treningssenter Skedsmo?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

På Lillestrøm Arena koster det under 300 per måned, ser jeg, men man må binde seg for ett år, dessverre. Uansett er det jo nesten halve prisen av Avancia, som du nevner, Robyn. Hvis det bare er 3-4 sommermåneder man ikke bruker senteret, blir det jo likevel billigere med et årsabonnement på Lillestrøm Arena.

Ellers er det jo synd at ingen av billigsentrene uten bindingstid har kommet til Romerike (ennå). Jeg trener på Evo Fitness og betaler 295 per måned uten bindingstid. (Det skal sies at de ikke har saltimer, da, men det bruker jeg ikke.)

Måtte google Evo Fitness, og de har jo senter ikke langt fra skolen. (Oscarsgate.) Det tror jeg kanskje kan være et alternativ for meg, det er jo halve prisen pr. måned. Og jeg har jo uansett månedskort inn til Oslo.
Eneste minuset er julen når jeg ikke har skole et par-tre uker og da må reise helt inn til Oslo for å trene.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 12:23   #9
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.895
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Treningssenter Skedsmo?

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Måtte google Evo Fitness, og de har jo senter ikke langt fra skolen. (Oscarsgate.) Det tror jeg kanskje kan være et alternativ for meg, det er jo halve prisen pr. måned. Og jeg har jo uansett månedskort inn til Oslo.
Eneste minuset er julen når jeg ikke har skole et par-tre uker og da må reise helt inn til Oslo for å trene.

Ja, det er der jeg går også. Like ved jobben min.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 07:43   #10
Kjøkkenskriveren
Bork bork bork
 
Kjøkkenskriveren sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 1.548
Blogginnlegg: 56
Kjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Treningssenter Skedsmo?

Jeg vanker på Avancia på Skedsmokorset --der holder jeg stort sett til i kjelleren, så alle de der apparatene på bakkeplan har jeg ikke noe greie på. Fra mitt synspunkt er det et relativt velutstyrt sted, med én stor svakhet: De har ikke lenger noe power rack, og bare ett knebøystativ med (ikke justerbar) sikring. En haug med smithmaskiner, men ikke et eneste power rack. Og så er det litt irriterende at de stort sett har kabeltrekk-stasjoner som ikke er merket i kg.

__________________
Apeklubben: juli 2008, september 2011, januar 2014, april 2018
Kjøkkenskriveren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 14:34   #11
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Treningssenter Skedsmo?

Jeg endte opp med å melde meg inn i Kjeller Treningssenter som var betydelig billigere enn de fleste andre.
Her betaler jeg 349,- i måneden (student, ellers har de kampanje på 399,- pr måned nå), men binder meg for 12 måneder. Alternativet var å betale 660,- pr. måned for bindingsfritt medlemsskap hos Avancia (prisen hadde gått opp siden sist).

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no