Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Fiskesuppe med valgfritt tilbehør

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-12, 21:58   #1
M@M
Erfaren
 
M@M sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
Innlegg: 844
M@M er populærM@M er populærM@M er populær
Standard

Fiskesuppe med valgfritt tilbehør

Jeg har aldri vært noen stor fan av fiskesuppe. For det første tror jeg det har noe med å gjøre at jeg ikke er så glad i fiskebitene i suppa. For det andre er jeg ikke så glad i sterke fiskesmaker. Spiser masse fisk, men liker best de milde smakene både når det gjelder fisk og skalldyr.

MEN, i sommer smakte jeg ei fantastisk fiskesuppe. Det var rett og slett bare en nydelig kremet suppe, uten så mye oppi. Ved siden av stod det skåler med fisk, skalldyr, purre, krutonger og mer som jeg ikke husker. Slik kunne man blande sin egen suppe. Kan godt være basisen var en skalldyrsuppe også. Vet ikke om det er så stor forskjell.

Er det noen som har en god fiske/skalldyrsuppe som jeg kan bruke som basis på denne måten. Og gjerne forslag til andre ting som er gode å ha i.

__________________
Mammaen til supergutt 2003
Drømmer om lillebrøster, men det tar visst sin tid..
M@M er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 22:09   #2
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.032
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fiskesuppe med valgfritt tilbehør.

Jeg tror jeg vil henge meg på her... Skal ha venninnekveld om litt over en uke, og kunne GODT tenke meg å servere fiskesuppe til forrett.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no