Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Kan noen anbefale meg et megabra digitalt kamera?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-09, 22:11   #1
Leandra
Superduperaktiv
 
Leandra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 667
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Kan noen anbefale meg et megabra digitalt kamera?

Er på jakt etter det "optimale" digitale kompaktkamera.Ønsker meg egentlig et speilrefleks men har vel funnet ut at det er mer praktisk med et lite kamera som får plass i vesken,drar det jo med meg over altOg til mitt "amatør" bruk,fotograferer ungene stort sett,og ønsker meg et kamera som tar skarpe gode nærbilder(portretter) Noen som kan anbefale meg et bra som er enkelt i bruk?

__________________
Leandra stolt mamma til 3 ungdommer❤️❤️❤️
Leandra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 22:23   #2
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan noen anbefale meg et mega bra digitalt kamera?

Har du lest inne på akam.no ? Der har dei testa dei fleste kameraer som er ute på markedet.

Canon powershot serien er vel bra, men eg er litt usikker på om dei er dei aller beste.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 22:27   #3
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.910
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan noen anbefale meg et mega bra digitalt kamera?

Vi kjøpte digitalt speilreflekskamera for halvannet år siden. Den gang trodde jeg at jeg trengte et kompaktkamera i tillegg, fordi speilreflekskameraet var for stort til å dra med seg overalt. Der tok jeg feil. Å ha med det store kameraet er en vanesak, og jeg ville aldri byttet bildekvaliteten mot størrelsen på kompaktkameraet. Det er verd å ha speilreflekskameraet med. Jeg har med kameraet overalt, på alt mulig.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 22:27   #4
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan noen anbefale meg et mega bra digitalt kamera?

Jeg har et Casio Excilim fra i forfjor. Det har meget god LCD skjerm som gjør at det er mulig å faktisk se hva jeg tar bilder av selv i strålende sol. Kjempegode bilder og lyd. Bra kvalitet på videofilming også. Det med en sånn skjerm er jeg utrolig glad for at jeg har, ser mange som står å vrir og snur på kameraet sitt fordi de ikke ser noenting.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 22:51   #5
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.155
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kan noen anbefale meg et mega bra digitalt kamera?

Dette hentet vi i dag på postkontoret:
http://www.akam.no/artikler/canons_v...owershot/67992

Jeg har testet det en del hos en kompis som har det, og syntes det var bra. I alle fall til mitt bruk. (bør tåle litt vann)

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no