Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Skrytetråden for interiørhjørnet

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-13, 22:59   #641
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.964
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Ikke akkurat oppussing, men ungenes lekerom har i løpet av helgen blitt endret til å bare være guttungen sitt. Det har krevd en mengde rydding, en ny seng og ett nytt tv. Samt flytting og ordning av møbler. Mangler lister og noe foran vinduet, men guttungen er i himmelen og det er det viktigste.

TV-krok, med lekekasser



Bøker og spill



Seng og skrivepult.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-01-13, 23:30   #642
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Tenker han ble fornøyd, ja!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-13, 13:03   #643
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.867
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Jippi! Vi har fått to nye soverom! Sokkelen er nesten ferdig. Mangler å legge parkett i gangen, og badet skjer ikke med det første. Men vi har fått to nye veldig etterlengtede soverom.

Fra dette:



Innom dette:


Til dette:









Vi er ikke helt ferdige med vårt soverom enda, vi skal ha skyvedørsgarderobe der den brune kommoden står, og vi skal bruke den hvite døra til sengegavl
På eldste sitt rom er det også litt her og der, men vi har flyttet inn på de nye rommene. Det er helt fantastisk etter å ha bodd på 75 m2 i 7.5 år. Gutta har delt et pitteliterom, nå skal de få eget rom. Minsten ovetar vårt gamle soverom når vi har fått flyttet ut alle tingene våre.

(Rommet vårt har vært garasje, det er derfor vi har den søylen på rommet. Vi fikk den ikke ned.)

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-13, 13:03   #644
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.867
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Sorry for litt store bilder.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-13, 13:07   #645
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Å! Så fint, Anne!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-13, 13:17   #646
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Så flott det ble, Anne.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-13, 16:22   #647
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Kjempefint. Deilig å få større plass. Vi har også en kjellerstue, gang og vaskerom som er fullt som lagringsplass. Drømmer om å få brukt det som etterlenget plass til gutta + ekstra bad.

Frøy, godt å se at det er flere barnerom som har egen tv. Stas det.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.

Sist redigert av GinaK : 14-01-13 kl 09:54.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-01-13, 16:25   #648
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Så fint Anne! Også så deilig med mer plass. Vi bygde på i sommer, slik at barna fikk hvert sitt rom og vi fikk større kjøkken og gang. Jeg nyter det fortsatt!

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-13, 20:08   #649
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Det er fantastisk deilig å få mer plass i sokkeletasjen, og det ble kjempeflott hos dere, Anne C! Vi pusset opp slik at vi fikk et ekstra soverom i sokkelen i sommer, og jeg nyter fremdeles veldig å pusle der.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-13, 20:34   #650
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.867
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Jeg gleder meg til å legge meg i det nye soverommet vårt! Vi har også pusset opp vaskerom der nede. Etter hvert blir det også bad, og det er en bod der også. Vi har plutselig 150 m2 å boltre oss på.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-13, 09:50   #651
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Så deilig Anne C. Jeg skulle ønske vi kunne få bygd oss et soverom til og litt større stue, men vi får vel heller kjøpe nytt hus etterhvert, haha.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-13, 09:57   #652
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Anne C, den taklampen din var utrolig lekker. Jeg klarer ikke å glemme den.
Har du lyst til å dele hvor du har kjøpt den?

Vi er så harry at vi har vifte på alle soverom. Det blir så grisevarmt om sommeren så det er utrolig deilig med litt vind så jeg vet jammen ikke om jeg har lyst til å ofre den men lampen din var skikkelig lekker.
Kanskje jeg kan få lurt gubben til å pusse opp litt på soverommet og få inn en sånn flott lampe.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-01-13, 10:02   #653
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Så flinke dere har vært, Anne!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 17:21   #654
bulle
Superduperaktiv
 
bulle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 527
bulle er litt kulbulle er litt kul
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Har fått rammet inn en gammel Bjørn Wiinblad plakat Litt usikker på om det ble for sterke farger...

bulle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 17:42   #655
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Kjempefint med litt farger.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 17:53   #656
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Opprinnelig lagt inn av bulle, her.

Har fått rammet inn en gammel Bjørn Wiinblad plakat Litt usikker på om det ble for sterke farger...

Fint med litt farger. Hvilken gråfarge har dere på veggen? Veldig fin!

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 18:24   #657
bulle
Superduperaktiv
 
bulle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 527
bulle er litt kulbulle er litt kul
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Opprinnelig lagt inn av Mirmell, her.

Fint med litt farger. Hvilken gråfarge har dere på veggen? Veldig fin!

Takk Kalkgrå, Jotun pure Color.

bulle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 19:32   #658
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Veldig fint med de fargene!

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 20:12   #659
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.867
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Anne C, den taklampen din var utrolig lekker. Jeg klarer ikke å glemme den.
Har du lyst til å dele hvor du har kjøpt den?

Vi er så harry at vi har vifte på alle soverom. Det blir så grisevarmt om sommeren så det er utrolig deilig med litt vind så jeg vet jammen ikke om jeg har lyst til å ofre den men lampen din var skikkelig lekker.
Kanskje jeg kan få lurt gubben til å pusse opp litt på soverommet og få inn en sånn flott lampe.

Så ikke at du lurte på den lampa. Den er kjøpt på Christiania Glasmagasin.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-13, 11:45   #660
bulle
Superduperaktiv
 
bulle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 527
bulle er litt kulbulle er litt kul
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Får ikke bestemt meg hvor bildet skal henge, det et jo ganske fargerikt

Her kanskje?

bulle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no