Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Skrytetråden for interiørhjørnet

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-14, 20:43   #721
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Lekkert

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-15, 20:36   #722
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Da kom samboeren min drassende hjem med ett gudenevethvorgammelt vindu av alt i verden.. Forsto vel raskt hvem som kom til å pusse på det Tanken er vist å beholde en rekke med glass, og ta ut en rekke. Den uten glass skal det settes inn netting i, og bilder i den andre.
Har nå pusset over alt av flater, tatt ut 4 glass og pusset bort gammel lim. Neste steg blir å pusse lett over framsiden før det blir lagt ny maling













__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-15, 20:46   #723
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Wow. Jeg slutter aldri å imponeres over deg, Downfall. Edderkopper og snekring og fiksing og jeg vet ikke hva. Hvorfor er du ikke gift med meg?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-15, 09:42   #724
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Wow. Jeg slutter aldri å imponeres over deg, Downfall. Edderkopper og snekring og fiksing og jeg vet ikke hva. Hvorfor er du ikke gift med meg?

Jo takk!
Nei du er jo gift med Richard vet du! Hadde det ikke vært dere, ville det nok vært oss to!

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-15, 09:57   #725
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Opprinnelig lagt inn av Downfall, her.

Jo takk!
Nei du er jo gift med Richard vet du! Hadde det ikke vært dere, ville det nok vært oss to!

Ja, det er nok sant.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-15, 13:04   #726
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Det ser ut til å bli veldig fint!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-15, 21:33   #727
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Dag 2. Pusse all gammel maling på framsiden. Veldig tidkrevende siden alt må gjøres for hånd, men ser ut som resultatet blir bra Skal males etter pussingen, for så å pusses igjen for å få litt slitt utseende.

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-15, 08:57   #728
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Mannen og jeg har bedrevet ikeahacking i helga!

Ønske: Få vegghengte skohyller i riktig størrelse til en overkommelig penge
Hadde: Gamle slitte skohyller type Tjusig fra Ikea og en eikeplate i riktig tykkelse
Kjøpte: Hylleknekter og koblingsbeslag

Før: Uryddig inntrykk og ulike høyder


Etter: Spart 4 cm i dybden, mye ryddigere inntrykk og SÅ mye enklere å vaske gulv!


Hadde egentlig kjøpt inn en tjusig-hylle ekstra for å lage enda en skohylle over (4 til sammen), men vi ble enige om at vi greier oss med 3 hyller. Mellom hyllene og veggen ved utgangsdøra skal jeg ha fire vegghengte kurver til votter og luer etc.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012

Sist redigert av kokosbolle : 17-08-15 kl 09:11.
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-15, 09:22   #729
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.673
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

smart! Den der er jeg fristet til å herme etter!

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-15, 09:28   #730
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.265
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Supersmart og veldig fint, kokos! Jeg har gjort noe liknende en gang, bygget de da fra vegg til vegg i en smal gang. Funker gull!

Hvor fant du kurver til veggen? Jeg har en ide om å gjøre det samme i vår ene gang. To ganger gir dobbelt så mye rot, om noen lurte.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-15, 09:28   #731
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Ja, det ble skikkelig bra! Jeg har irritert meg over de hyllene lenge, så det er en fryd å få det opp fra gulvet.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-15, 09:30   #732
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Supersmart og veldig fint, kokos! Jeg har gjort noe liknende en gang, bygget de da fra vegg til vegg i en smal gang. Funker gull!

Hvor fant du kurver til veggen? Jeg har en ide om å gjøre det samme i vår ene gang. To ganger gir dobbelt så mye rot, om noen lurte.

Takk!

Har ikke funnet de riktige kurvene enda. Men har sett på litt forskjellig på nett. Måtte vente til vi fikk opp skohyllene for å se hvor mye vegg jeg fikk til rådighet.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-15, 12:28   #733
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.999
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Så flott, Kokosbolle! Jeg gjorde det samme i første leiligheta vår.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-15, 12:44   #734
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.847
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Kjempefint og smart. Deilig å slippe ben som står på gulvet.
Men atte. Jeg må ha ting inn med t-skje.
Brukte du rørene fra skohyllene eller får man kjøpt disse løst?

Vi har en smal gang og må gjøre noe nytt med sko og jakkeoppheng til gutta.
Har sittebenk men den må vekk siden de er så store nå.
Jeg har en plan på at mannen kan snekre ett eller annet men han vil jo helst slippe.. så jeg har sett på skoskap men det meste er for bredt for vår smale gang.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-15, 12:52   #735
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Veldig smart! ��

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-15, 12:57   #736
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Kjempefint og smart. Deilig å slippe ben som står på gulvet.
Men atte. Jeg må ha ting inn med t-skje.
Brukte du rørene fra skohyllene eller får man kjøpt disse løst?

Vi har en smal gang og må gjøre noe nytt med sko og jakkeoppheng til gutta.
Har sittebenk men den må vekk siden de er så store nå.
Jeg har en plan på at mannen kan snekre ett eller annet men han vil jo helst slippe.. så jeg har sett på skoskap men det meste er for bredt for vår smale gang.

Vi brukte rørene fra skohyllene siden vi hadde det fra før. Å kjøpe rør løst ble ganske dyrt fant jeg ut. Inni hylleknektene ligger det tilpassede klosser. 28 cm lange, 2,5 brede og bredde på hhv 2,5 cm (til koblingsbeslagene) og 3 cm (de vanlige hylleknektene). De ble gjennomboret med 16 mm bor. Det tok ganske lang tid mtp at vi måtte ha 6 treklosser til endeknektene og 6 treklosser til midtknektene. Så tredde jeg rørene inni treklossene, satte på hylleknekter/koblingsbeslag og skrudde treklossene fast. Så er de vatret opp mot veggen og skrudd fast som vanlige hyller.

Hvis du ikke har rør fra før ville jeg sjekket ut håndklehyllene Grundtal fra Ikea. De er nesten like.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-15, 17:36   #737
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Opprinnelig lagt inn av Downfall, her.

Jo takk!
Nei du er jo gift med Richard vet du! Hadde det ikke vært dere, ville det nok vært oss to!


Jeg er ikke gift med Richard...Og jeg trenger en som deg. Ser ut som om Otto snart må komme på besøk her.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-15, 17:45   #738
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg er ikke gift med Richard...Og jeg trenger en som deg. Ser ut som om Otto snart må komme på besøk her.

Min Richard er ikke heller akkurat som Downfall.. Og Otto burde definitivt vært hos oss.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-15, 18:56   #739
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg er ikke gift med Richard...Og jeg trenger en som deg. Ser ut som om Otto snart må komme på besøk her.

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Min Richard er ikke heller akkurat som Downfall.. Og Otto burde definitivt vært hos oss.


Trur nok alle har en liten handy side! Handler bare om å tørre prøve

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-15, 18:57   #740
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Opprinnelig lagt inn av Downfall, her.

Trur nok alle har en liten handy side! Handler bare om å tørre prøve

Ja, sant. Jeg tror ikke han vet hvordan han skal starte, og da daler motivasjonen også.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no