Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Glitter på juletreet eller ikke?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-06, 15:51   #61
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Jeg ser også at noen helst vil at Glitter skal slanke seg, mens andre vil ha tykk Glitter. Alle vet da at jo-jo-slanking ikke er sunt.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 16:14   #62
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Glitter er hjertelig velkommen til meg i julen, og jeg hadde planlagt at hun skulle drapere seg tykt rundt treet. Men jeg skjønner at jeg kan være litt kontrollerende.

Til gjengjeld har vi ikke vanlige juletrelys, men en lang lysranke, så da regner jeg med at hun føler seg veldig hjemme?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 16:17   #63
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Men kva med alle desse mennene som vil ha både Glitter og flagg? Er det lov?

Hvem er flagg? Glitter kan gjerne stikke innom i romjulen, men denne flagg kjenner jeg ikke.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 16:18   #64
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Selvsagt har vi glitter på treet. Noe annet skulle tatt seg ut.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 16:23   #65
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Noen er rett og slett litt likegyldige også, og synes bare "Glitter er ok".



Jeg er da ikke likegyldig ...
Har bare ikke skjønt at glitter er "slæng" for Glitterchick, men seriøst så ville jeg ikke syntes det var ok å ha Glitterchick i treet.
Hun må gjerne komme på besøk å SE på juletreet.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 16:43   #66
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Glitter er selvfølgelig velkommen når som helst, men treet mitt får du aldri. Det gjelder flagg også om han skulle dukke opp.

mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 17:12   #67
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Leandra, her.

MEN,må jo innrømme at når de kommer hjem med disse papirlenkene,så får jeg litt hetta Hjelp,hvordan og hvor skal jeg klare å få overbevist dem om at de tar seg mye bedre ut et annet sted enn på treet Helst på rommet deres..
Kan tolerer mye,men disse grelle lenkene i all slags farger,vil jeg ikke ha på juletreet

tenk at det finnes andre enn meg som har det slik.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 17:44   #68
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Eg vert rørt av skeive papirlenker med manglande fargematching Det fins ikkje finare julepynt enn den ungane har strevd med å lage.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 18:19   #69
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Eg vert rørt av skeive papirlenker med manglande fargematching Det fins ikkje finare julepynt enn den ungane har strevd med å lage.

Jeg er helt enig.

Her er det hjemmelaget julepynt, glitter og flagg.

Jeg synes tematrær i bare en eller to farger er dødsharry og ukult. Hjemmekoselig og personlig skal det være og med mye lys.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 18:54   #70
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Det er jo veldig hyggelig at endel vil ha meg dandert på grenene i jula, men jeg er desverre ikke som julenissen, jeg kan ikke rekke innom alle.

Flagg kjenner jeg ikke.

Og selvfølgelig skal Glitter ha glitter på juletreet. Og mange andre steder. Skulle bare mangle.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 18:59   #71
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det er jo veldig hyggelig at endel vil ha meg dandert på grenene i jula, men jeg er desverre ikke som julenissen, jeg kan ikke rekke innom alle.

Flagg kjenner jeg ikke.

Og selvfølgelig skal Glitter ha glitter på juletreet. Og mange andre steder. Skulle bare mangle.

Egentlig vil jeg ha Glitter og noen øl i stuen min så snart som mulig. Glitter er nemlig en god trøst når man egentlig skal rydde og vaske.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 19:08   #72
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Er det noe på gang mellom Glitter og denne mystiske Flagg?

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 19:19   #73
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Egentlig vil jeg ha Glitter og noen øl i stuen min så snart som mulig. Glitter er nemlig en god trøst når man egentlig skal rydde og vaske.

Det tror jeg Glitter skal greie å stille opp på om ikke så altfor lenge. Så lenge jeg slipper å ligge på grener. Det stikker.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 19:19   #74
Maya80
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Jeg bruker glitter, men ikke flagg.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 19:24   #75
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Her er mitt juletre fra i fjor. Hjemmelagde hjerter er hyggelig på treet. Ikke lett å få frem juletrær når man bruker blitz.


Sist redigert av Chanett : 24-05-07 kl 06:53.
Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 19:25   #76
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Er det noe på gang mellom Glitter og denne mystiske Flagg?

Det kan ikke være tilfeldig at de til stadighet nevnes i samme åndedrag.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 20:08   #77
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Jeg ler så jeg griner! :barnslig:
Men fra spøk til alvor, så er jeg blant dem som vil ha mest mulig både Glitter, hjemmelagde papirlenker og hjemmelagd hvasomhelst på juletreet. Det hyggeligste er alle de små tingene som har en historie bak. Denne lagde oldemor, denne er fra Kina osv.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 20:14   #78
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Det hyggeligste er alle de små tingene som har en historie bak. Denne lagde oldemor, denne er fra Kina osv.

Jeg håper jeg aldri blir så kjedelig at jeg trenger et designet juletre i to farger blottet for personlighet. Juletrær skal etter min mening være fyllt av minner, av stoltheter barna har laget selv, det skal glitre, det skal skinne og det skal være overdådig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 20:15   #79
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Frances, her.

Huff, jeg kan ikke fordra matchende juletre. Vi har glitter, kuler som er arvet fra foreldre og besteforeldre, egenproduserte kurver og barnas mer eller mindre gode forsøk på juletrepynt. Flagg har jeg faktiskt ikke fått tak i, må sette det på handlelisten.

Hvis mannen ønsker flagg og glitter, så synes jeg han burde få det. Juletre skal være personlig, ikke sakset ut fra ett hvilket som helst interiørblad. *grøss*

Jeg er helt omvendt. Jeg liker ikke helt følelsen av å være på en borettslag-fest med trekkspill og Narvestad, og det er den følelsen jeg får av et Ola-Nordmann-harry-juletre med flagg og glitter rett ned fra toppen. :spy:
Jeg pynter treet hovedsakelig i sølv, gull og hvitt, og verken glitter (da mener jeg disse gammeldagse vanlige girlanderne) eller flagg kommer inn i dette huset.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 20:26   #80
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Her er det ikke snakk om glitter eller ikke, her er det om det blir juletre eller ikke. Vi forsøkte i fjor igjen med juletre, men det går ikke bra...Jeg blir aldri fornøyd og sutrer bare over mannen som gjør så godt han kan...

Så i år håper jeg at vi finner en annen lur løsning. Tar gjerne imot tips! Kunne egentlig tenkt meg et søtt lite juletre på 50 cm, men det er kanskje ikke så lett å få tak i...

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no